Tunnetko ketään naista jolla on 15-20 vuotta nuorempi mies?
Tunnen kaksi pariskuntaa joissa mies 13 ja 16 vuotta nuorempi. Kymmenen vuotta nuorempi mies ja alle pariskuntia tunnen useitakin. Vaikuttavat onnellisilta.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nuoremman miehen... N 46
Täällä olis 25v mies. Otatko?
Joillakin vanhemmilla on jäänyt se nuoruus elämättä, jolloin alkaa kaipaamaan sitä ikäluokkaa uudestaan.
Kyllä tunnen. Heillä mies on yli 20 vuotta nuorempi.
Vaimo on aina ollut hyvin mustasukkainen ja sitova, mutta ovat olleet yhdessä jo yli neljäkymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Rikas vanha nainen kiinnostaa aina nuoria miehiä. Samoin kuin naiset tykkää vanhoista rikkaista miehistä. Silloin ulkonäöllä ei ole niin väliä, kyllä se raha kaunistaa.
Joo ei.
Rikkaat miestähdet omaavat nuoret muijat, mutta homma ei todellakaan toimi toisinpäin, kuten kaikki olemme lehdistä nähneet.
Kenties yhtä poikkeusta lukuun ottamatta.
Antti Lindtmanin vaimo on 20 vuotta vanhempi. Sai lapsenkin 54-vuotiaana.
En tunne ja ihmettelen aloitusviestä, missä kirjoittaja sanoo tuntevansa useita joilla on kymmenen vuoden ikäero mieheen.
Jos kyse ei ole batiikki noidista jotka ottavat ei niin komeita ja lyhyitä elintas osurffareita.
Vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas vanha nainen kiinnostaa aina nuoria miehiä. Samoin kuin naiset tykkää vanhoista rikkaista miehistä. Silloin ulkonäöllä ei ole niin väliä, kyllä se raha kaunistaa.
Joo ei.
Rikkaat miestähdet omaavat nuoret muijat, mutta homma ei todellakaan toimi toisinpäin, kuten kaikki olemme lehdistä nähneet.
Kenties yhtä poikkeusta lukuun ottamatta.
Mistä lehdistä? Mun lukemissa lehdissä lähes kaikilla tunnetuilla naistähdillä on nuoremmat miehet. Cher, Madonna, J Lo, Katri Helena, Sani, Britney jne jne.
Keski-ikäinen pariskunta erosi, vuoden sisällä molemmilta löytyi uudet 25 vuotta nuoremmat puolisot.
Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)
T31
Mun poikkikset on 18v 2kk, 18v 4kk ja 19v 8kk. Itse olen 98v ja 1kk :)
Tiedän montakin mutta en tunne heitä..
Yhteistä näissä on se että mies on ulkomaalaistaustaisen ja jostain Afrikasta jostain gambiasta kai tuotu tuliaisena
Vierailija kirjoitti:
Punalaputettuja saa halvemmalla. Niistä jopa taistellaan.
Kannattaa mennä vappumarssilta kalastelemaan.
Ghanastahan yh:t ovat yhteiskunnan varoilla raahanneet niitä tänne maailman sivu.
Haluaisin nuoremman miehen... N 46