Onko teidän tutuissa / suvussa ketään julkkista?
Kommentit (54)
Siis oli ollut joku lapsijulkkis ^.
Suvussa on eräs 60- luvulta saakka vaikuttanut tunnettu mieslaulaja sekä ulkomaillakin tunnettu taiteilija, joka on melko läheistä sukua.
Muutama kansanedustajatason poliitikko löytyy ja yksi näyttelijä löytyy suvusta, tasoa pikkuserkku. En ole koskaan nähnyt livenä.
Vierailija kirjoitti:
Mirja Takala on sukua. Leo Rautamaa on ystävän tuttava.
Sorry, mutta nevörhöörd.
Ei suvussa, mutta olin 90-luvulla samassa koulussa kuin silloinen lapsitähti Mandi.
Eräs tunnettu maajoukkue jääkiekkoilija menneiltä vuosikymmeniltä.
Naapureina ollut useitakin. Olen asunut kolmessa eri osoitteessa Helsingissä Töölössä. Kaikissa näissä taloissa on ollut julkkiksia asukkaina.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kansanedustajatason poliitikko löytyy ja yksi näyttelijä löytyy suvusta, tasoa pikkuserkku. En ole koskaan nähnyt livenä.
Tutuissa on sitten yksi tempparitähti ja taannoinen Miss farkku Suomen perintöprinsessa.
Suvun historiasta löytyy kaksi tunnettua taiteilijaa, joista ainakin toisen 99% suomalaisista tuntee nimeltä. Nykyisistä julkkiksista löytyy tunnettu poliitikko, jonka kaikki tunnistavat ja itse olen se toinen, joka on joutunut työnsä puolesta olemaan julkisuudessa melko paljon. Televisio on se, minkä perusteella ihmiset tunnistavat, lehtijutuista eivät vielä niinkään.
Onneksi nykyään ei enää tarvitse olla julkisuudessa, koin tunnistamisen todella ahdistavana ja raskaana. Kahdesti on pyydetty jopa nimmaria arkipäivän tilanteessa, myös salainen puhelinnumero oli pakko ottaa.
Riippuu miten julkkis määritellään. Säännöllisesti mediassa ammattinsa puolesta esiintyviä on. Iltapäivälehtien viihdeosastolta löytyviä ei ole.
Mulla on naapureina monta julkisuudesta tuttua ihmistä. Seinän takana asuu tieto-finlandian voittanut, alakerrassa tunnettu näyttelijä, viereisessä rapussa monia elokuvia ohjannut. Kalasatama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirja Takala on sukua. Leo Rautamaa on ystävän tuttava.
Sorry, mutta nevörhöörd.
Haha, täysin omasta päästäni keksittyjä "julkkiksia". Anteeksi että pilailin näin vakavalla asialla, mutten voinut vastustaa kiusausta nähdäkseni kuinka nopeasti joku "blondi" tulee ihmettelemään näitä.
Poliitikkoja, kansanedustajia, näyttelijöitä, muusikkoja ja nimekäs suunnittelija on tuttavissa, ystävissä ja suvussa.
en tiedä lasketaanko tunnetut yritysjohtajat tähän kategoriaan
No ei oo, mutta MT-tapauksia senki eestä, ja muutamat itsemurhat yms.
Ei suvussa, mutta mieheni on kaveria muutaman skenessä kuuluisien räppärien kanssa. Yhden kanssa ehkä kyllä enemmän kuin muiden.
On yksi tosi iso julkkis, maailmanlaajuisesti. Jokainen tuntee. On serkkuni. Myös minut tuntee aika moni.
Samalla tavalla hekin perseensä pyyhkivät, ettei heitä tarvitse nostaa jalustalle.
Mun koira oli Lennun kaveri.