Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän tutuissa / suvussa ketään julkkista?

Vierailija
08.03.2023 |

Kuinkas on?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira oli Lennun kaveri.

Vierailija
22/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli ollut joku lapsijulkkis ^.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on eräs 60- luvulta saakka vaikuttanut tunnettu mieslaulaja sekä ulkomaillakin tunnettu taiteilija, joka on melko läheistä sukua.

Vierailija
24/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kansanedustajatason poliitikko löytyy ja yksi näyttelijä löytyy suvusta, tasoa pikkuserkku. En ole koskaan nähnyt livenä.

Vierailija
25/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirja Takala on sukua. Leo Rautamaa on ystävän tuttava.

Sorry, mutta nevörhöörd.

Vierailija
26/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suvussa, mutta olin 90-luvulla samassa koulussa kuin silloinen lapsitähti Mandi.

Vierailija
27/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tunnettu maajoukkue jääkiekkoilija menneiltä vuosikymmeniltä.

Vierailija
28/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureina ollut useitakin.  Olen asunut kolmessa eri osoitteessa Helsingissä Töölössä. Kaikissa näissä taloissa on ollut julkkiksia asukkaina.

Vierailija
29/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kansanedustajatason poliitikko löytyy ja yksi näyttelijä löytyy suvusta, tasoa pikkuserkku. En ole koskaan nähnyt livenä.

Tutuissa on sitten yksi tempparitähti ja taannoinen Miss farkku Suomen perintöprinsessa.

Vierailija
30/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun historiasta löytyy kaksi tunnettua taiteilijaa, joista ainakin toisen 99% suomalaisista tuntee nimeltä. Nykyisistä julkkiksista löytyy tunnettu poliitikko, jonka kaikki tunnistavat ja itse olen se toinen, joka on joutunut työnsä puolesta olemaan julkisuudessa melko paljon. Televisio on se, minkä perusteella ihmiset tunnistavat, lehtijutuista eivät vielä niinkään. 

Onneksi nykyään ei enää tarvitse olla julkisuudessa, koin tunnistamisen todella ahdistavana ja raskaana. Kahdesti on pyydetty jopa nimmaria arkipäivän tilanteessa, myös salainen puhelinnumero oli pakko ottaa.

Vierailija
31/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten julkkis määritellään. Säännöllisesti mediassa ammattinsa puolesta esiintyviä on. Iltapäivälehtien viihdeosastolta löytyviä ei ole.

Vierailija
32/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naapureina monta julkisuudesta tuttua ihmistä. Seinän takana asuu tieto-finlandian voittanut, alakerrassa tunnettu näyttelijä, viereisessä rapussa monia elokuvia ohjannut. Kalasatama.

Vierailija
33/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirja Takala on sukua. Leo Rautamaa on ystävän tuttava.

Sorry, mutta nevörhöörd.

Haha, täysin omasta päästäni keksittyjä "julkkiksia". Anteeksi että pilailin näin vakavalla asialla, mutten voinut vastustaa kiusausta nähdäkseni kuinka nopeasti joku "blondi" tulee ihmettelemään näitä.

Vierailija
34/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkoja, kansanedustajia, näyttelijöitä, muusikkoja ja nimekäs suunnittelija on tuttavissa, ystävissä ja suvussa. 

Vierailija
35/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä lasketaanko tunnetut yritysjohtajat tähän kategoriaan

Vierailija
36/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo, mutta MT-tapauksia senki eestä, ja muutamat itsemurhat yms.

Vierailija
37/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suvussa, mutta mieheni on kaveria muutaman skenessä kuuluisien räppärien kanssa. Yhden kanssa ehkä kyllä enemmän kuin muiden.

Vierailija
38/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sit kuka julkkis

Vierailija
39/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi tosi iso julkkis, maailmanlaajuisesti. Jokainen tuntee. On serkkuni. Myös minut tuntee aika moni.

Vierailija
40/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla hekin perseensä pyyhkivät, ettei heitä tarvitse nostaa jalustalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi