Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä jaksaa taas arkea jatkaa

Vierailija
22.06.2024 |

Kroppa ja mieli tarvitsisi jo kesälomaa, mutta ei, vielä pitäisi 2vkoa puristaa ja onkin oikein kliimaksi tiedossa eli ei oma työyksikkö ja vipinää riittää. En jaksaisi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä, jos on raskas työ niin kesälomasta menee ainakin pari viikkoa sopeutuessa lomamoodiin ja että jollain tavalla voi unohtaa sen työn.

Vierailija
2/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juhannuspäivänä voisi rentoutua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juhannuspäivänä voisi rentoutua...

Niinhän sitä voisi. Kertonee jotakin sekin, että aloitukseni tein, näin juhannuspäivänä.

Ap

Vierailija
4/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää jaksaa vielä viikko ja sekin on liikaa. Ootan vaan lomaa ja työstä eroonpääsyä. 

Vierailija
5/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa motkottaa liian pitkistä lomista ja vaatia lomien lyhennystä!

Vierailija
6/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mulla on viikon kesäloma.

Vierailija
7/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ on noin kamalaa, jää työttömäksi. Meidän elämä ol kuulemma helppoa ja liian ihanaa. 

Vierailija
8/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työ on noin kamalaa, jää työttömäksi. Meidän elämä ol kuulemma helppoa ja liian ihanaa. 

Juu, ei kiitos. Kokemusta siitäkin.

Ap

Vierailija
9/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tsempit! 

Vierailija
10/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin viimeyönä 9h ja silti simahdin taas minuutissa päiväunille. Ja jos menee kuten tällä viikolla muinakin iltoina niin nukahdan istualteen sohvalle ennen klo20.

Ap

Vierailija
11/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuotahan se on kun on reilusti ylipainoa ja huono kunto, ei jakseta edes normaalia duunipäivää.

Vierailija
12/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli joskus töissä ollessani (olen jo työeläkkeellä) parin, kolmen viikon jakso jolloin en meinannut millään jaksaa töissä käymistä. Ahdisti jo ajatuskin. Sitten mietin joka päiväksi jonkun oikein kivan jutun, jonka aion tehdä töiden jälkeen. Se  saattoi olla jossain kivassa kahvilassa käynti, jonkun lehden/ kirjan osto ja lukeminen, miellyttävän tutun tapaaminen, joku hyvä ruoka, kauniiden kukkien osto, uuden mietiskelytekniikan opiskelu, uusi kauan haluttu vaate tai vaan rauhassa lepääminen. Aina voimien ja rahatilanteen mukaan. Ihmeen paljon niitä asioita löytyi ja jo aamulla herättyä tuli virkeämpi olo päivää miettiessä. Helpompi kyllä kun asuin yksin. Perheellisenä toinen juttu, tällöin voi miettiä mitä yhdessä tehdään. Viikonloppuihin panostin kyllä erityisen paljon. Tuosta kaikesta jäi sellainen tapa, että vieläkin eläkkeellä ollessani mietin paljon etukäteen päivien ja viikkojen ohjelmaa. Ei niitä tarvitse orjallisesti noudattaa ja ihan hyvä olla luova muuttuneisiin olosuhteisiin, joita joka tapauksessa joskus tulee.

Vierailija
13/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuotahan se on kun on reilusti ylipainoa ja huono kunto, ei jakseta edes normaalia duunipäivää.

Just tuotahan se on, kun ollaan niin jumalattoman yksinkertaisia ja mustavalkoisia, ei kyetä edes normaaliin kommunikointiin saati ajattelun tasoon. Ei millään pahalla, mutta ei sitä nyt ihan noin perusAV-kommentoija pidä olla.

Ap

Vierailija
14/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 2 viikkoa lomaan. En ajatellut pahemmin puristaa. Tein muutama kuukausi sitten virheen jonka korjaaminen maksoi aika paljon. 

Vierailija
15/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös 2 viikkoa lomaan. En ajatellut pahemmin puristaa. Tein muutama kuukausi sitten virheen jonka korjaaminen maksoi aika paljon. 

?

Ap

Vierailija
16/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun loma alkaa jouluna, että hetken saa vielä puristaa... 

Vierailija
17/17 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on opiskelijana vielä totuttelemista siihenkin että työelämässä töitä on ympäri vuoden (toivottavasti, en työttömyyttäkään toivo) ja seuraavaan lomaan pitää jaksaa 11 kuukautta. Näin opiskeluajan kesätöissä töitä on ollut korkeintaan muutama kuukausi putkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi