Onko teidän tutuissa / suvussa ketään julkkista?
Kommentit (54)
Mieheni suvussa on eräs nuori, palkittu muusikko. Harmi kun en hänen musiikistaan tykkää.
Ei todellakaan, ollaan täysin maan matosia.
On joo julkkiksia suvussa useampikin kuten yö yhtyeen basisti ja sitten on toinenkin melkein julkkis muusikko. Musikaalista renttusukua kun olen
On julkkiksia tuttavissa, ystävissä ja suvussa. Olen itsekin julkisessa ammatissa, en tosin erityisen kuuluisa.
Lähinnä omat kuuluisat tuttavuudet on kirjailijoita.
On ainakin kolme. Euroviisuissa Suomea edustanut laulaja, olympiatason urheilija ja elokuva- sekä tv-esiintyjä.
Ihan sattumaa, itse olen tavis.
Aikoinaan anoppiehdokas oikeasti kysyi tätä minulta! Sanoin, että ei ole, vaikka oikeasti on. Kyseinen perhe oli melkoisia pyrkyreitä, oltiin olevinaan niin hienoja mutta sivistymättömyys paistoi läpi.
Kummankin puolen suvussa. Säveltäjiä, sanoittaja, laulajia, kansanedustajia, ministeri. Mutta ei vaikuta mun elämään
On. Pari näyttelijää, yksi miljonääri ja ihan ylimmästä luokasta pari tyyppiä.
Suvussa on pari lehtien palstoilla ollutta (ei kuitenkaan julkkista), ei juorulehtien vaan asiallisempien aviisien. Toinen pörssiyhtiön tj, toinen virkansa puolesta mm. linnan juhlissa vuosittain.
Kahdeksankymppinen anoppini on näyttelijä, oli takavuosina suosittu elokuvissa, televisiossa ja mainoskasvona. Vieläkin moni tunnistaa.
Töissä olen vähintään viikottain erilaisten julkkisten kanssa tekemisissä, jotkut tunnen hyvinkin. Harrastuksen parissa olen törmännyt somejulkkiksiin. Minulle julkkikset ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin. Huvittaa, kun joisain tilaisuuksissa olen törmännyt näihin julkisuudesta tuttuihin tuttaviin, ollaan halattu ja juteltu. Sen jälkeen minunkin seuraani on tultu enemmän, kun olen "julkkiksen kaveri".
Löytyyhän niitä laidasta laitaan. Onneksi en tunnr somejulkkiksia, vaan pelkkiä oikeita. Itsekin olen laulanut Tarja Haloselle ja Johannes Paavalille, mutten koe olevani julkkis, vaikka tölkössäkin viitisen kertaa pyörinyt.
on.
Varmaan jokaisessa suomalaisessa suvussa on vaikkei ehkä juuri lähisuvussa, vaan etäämpänä.