Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän tutuissa / suvussa ketään julkkista?

Vierailija
08.03.2023 |

Kuinkas on?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Varmaan jokaisessa suomalaisessa suvussa on vaikkei ehkä juuri lähisuvussa, vaan etäämpänä.

Vierailija
42/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suvussa on eräs nuori, palkittu muusikko. Harmi kun en hänen musiikistaan tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, ollaan täysin maan matosia.

Vierailija
44/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo julkkiksia suvussa useampikin kuten yö yhtyeen basisti ja sitten on toinenkin melkein julkkis muusikko. Musikaalista renttusukua kun olen

Vierailija
45/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet tiedolla?

Vierailija
46/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On julkkiksia tuttavissa, ystävissä ja suvussa. Olen itsekin julkisessa ammatissa, en tosin erityisen kuuluisa.

Lähinnä omat kuuluisat tuttavuudet on kirjailijoita.

Vierailija
47/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin kolme. Euroviisuissa Suomea edustanut laulaja, olympiatason urheilija ja elokuva- sekä tv-esiintyjä. 

Ihan sattumaa, itse olen tavis. 

Vierailija
48/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan anoppiehdokas oikeasti kysyi tätä minulta! Sanoin, että ei ole, vaikka oikeasti on. Kyseinen perhe oli melkoisia pyrkyreitä, oltiin olevinaan niin hienoja mutta sivistymättömyys paistoi läpi.

Vierailija
49/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin puolen suvussa. Säveltäjiä, sanoittaja, laulajia, kansanedustajia, ministeri. Mutta ei vaikuta mun elämään

Vierailija
50/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suvussa ja on tutuissa.

Vierailija
51/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pari näyttelijää, yksi miljonääri ja ihan ylimmästä luokasta pari tyyppiä.

Vierailija
52/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on pari lehtien palstoilla ollutta (ei kuitenkaan julkkista), ei juorulehtien vaan asiallisempien aviisien. Toinen pörssiyhtiön tj, toinen virkansa puolesta mm. linnan juhlissa vuosittain.

Vierailija
53/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksankymppinen anoppini on näyttelijä, oli takavuosina suosittu elokuvissa, televisiossa ja mainoskasvona. Vieläkin moni tunnistaa.

Töissä olen vähintään viikottain erilaisten julkkisten kanssa tekemisissä, jotkut tunnen hyvinkin. Harrastuksen parissa olen törmännyt somejulkkiksiin. Minulle julkkikset ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin. Huvittaa, kun joisain tilaisuuksissa olen törmännyt näihin julkisuudesta tuttuihin tuttaviin, ollaan halattu ja juteltu. Sen jälkeen minunkin seuraani on tultu enemmän, kun olen "julkkiksen kaveri".

Vierailija
54/54 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä laidasta laitaan. Onneksi en tunnr somejulkkiksia, vaan pelkkiä oikeita. Itsekin olen laulanut Tarja Haloselle ja Johannes Paavalille, mutten koe olevani julkkis, vaikka tölkössäkin viitisen kertaa pyörinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän