Pohjoisen tähti
Oletteko katsonut uutta sarjaa? Mitä mieltä olette?
Kommentit (230)
No milloin se kakkoskausi tulee? Tietääkö joku jotakin kautta?
Toista kautta odotellaan täälläkin. Onko kenelläkään tietoa, kuvataanko tähän toista kautta?
Aika moni kysynyt, joten kerron nyt, vaikkakin vähän myöhässä:
Kakkoskautta alettu kuvaamaan -24 maaliskuussa, tulee ulos kai -25 keväällä. Tarkemmin en tiedä. Luin Ylen Face-julkaisusta.
Hyvä sarja! :)
Just aloin kattomaan ekaa kautta. Ei voi näin lappilaisena nauraa näille joillekki heitoille. Jo eka jaksossa esim. tää:
"130 km on sellanen matka ettei sitä tehdä hetken mielijohteesta".
Kysykääpä joltaki oikialta lappilaiselta että onko 130 km pitkä matka autolla? Tuoha on monille matka kotoa lähimpään ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko yhden kotimaisen sarjan ilman Kuustosta, kiitos.
Ei saa.
Mulla on tallennettu pari jaksoa, mutta taidan poistaa ne katselematta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin ihmiset huutavat sellaisille ihmisille, joiden pitäisi kuunnella mutta jotka eivät kuuntele. Sitten aina syytetään huutajaa, joka on sata kertaa sanonut ja perustellut ja selittänyt.
Aamen. Juuri näin.
No se on ihan oma valinta. Ja oma häpee.
hyvä ja viihdyttävä sarja.
Vierailija kirjoitti:
No se on ihan oma valinta. Ja oma häpee.
hyvä ja viihdyttävä sarja.
Okei, lainaaminen ei taida toimia täällä? Vastasin hänelle, joka sanoi poistavansa jaksot katsomatta, että se on ihan oma valinta ja oma häpee.
Vierailija kirjoitti:. Ja eihän se rovaniemen murre ole paljoa muuta kuin minä=mie.
On se paljonkin muuta. Sitäon ihana kuunnella. Rauhallinen, kaunis murre. "Valamista tuli"
Haluun rauhallisen rovaniemeläisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mä jotekin tykkäsin siitä isästä. Ehkä sopivaa tunteidensiirtoa vaan, kun oma isä samaa ikäluokkaa ja kohta valitettavasti alkavat hänen päivänsä päättyä.
Ja ai niin, hän on Lapista.
Kas näin sitä ihminen käsittelee sarjoissa omia juttujaan turvallisen etäisesti.
Nykyisinhän tunnemme tämän rovaniemeläisen taksiyrittäjän myös Gussena, panttivanki-toimittaja-vainaana. Siinäpä toinen hyvä sarja.
>Roi tuli siitä että se oli postin ja esim Finnairin virallinen lyhenne.
Roi on tullut armeijalta, Rovaniemihän on aina ollut merkittävä armeijapaikka. Esikunta tms siellä oli Roi, tai saksalaisten joukkojen tunnus, jotenkin noin. Osaavammat kertokoon tai guuglatkoon.
Roi on tullut armeijalta, Rovaniemihän on aina ollut merkittävä armeijapaikka. Esikunta tms siellä oli Roi, tai saksalaisten joukkojen tunnus, jotenkin noin. Osaavammat kertokoon tai guuglatkoon.
Ei tarvinnut katsoa.
Tulee korvista ulos tuo luonnoton heteroiden näyttäminen seksuaalivähemmistöinä. Poikkeamat ovat poikkeamia, eikä näitä pitäisi joka ikisessä sarjassa nykyisin nostaa päärooleihin - tai yleensäkään mihinkään rooleihin - määräänsä enempään.
Käsittämätöntä suomalaisilta tuotantoyhtiöiltä ja tv-medialta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tallennettu pari jaksoa, mutta taidan poistaa ne katselematta.
Kummallinen ilmoitus. Mitä sitten, että on ja että ne poistat? Areenasta löytyy kuitenkin asiasta kiinnostuneille. Miksi ilmoittaa täällä, ettei kiinnosta, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut katsoa.
Tulee korvista ulos tuo luonnoton heteroiden näyttäminen seksuaalivähemmistöinä. Poikkeamat ovat poikkeamia, eikä näitä pitäisi joka ikisessä sarjassa nykyisin nostaa päärooleihin - tai yleensäkään mihinkään rooleihin - määräänsä enempään.
Käsittämätöntä suomalaisilta tuotantoyhtiöiltä ja tv-medialta.
Hassua, et tuo noin häiritsee. Itselle ihan perussettiä. Tunnen monia seksvähemmistöläisiä, vaikka en itse heihin kuulu. Ovat ihan normi-ihmisiä jokapäiväisessä elämässä. Sinäkin kohtaat jatkuvasti, tietämättäs.
Sarjasta jäi mieleen se, että Rovaniemellä on kaksi hienoa siltaa. Niitä kuvattiin ahkerasti.