Liikaa vastuuta töissä ja epäonnistun täysin . Mitä teen?
Jouduin täysin puskista projektipäälliköksi sellaiseen tehtävään, jollaista en ole koskaan tehnyt. Sanoin heti pomolle, että hetkinen, en ole oikea henkilö kun ei ole kokemusta. Ei vaikuttanut vaan mut haluttiin siihen väkisin. Ja nyt kun homman pitäisi edetä olen koko ajan täysin pihalla mitä pitää tehdä kun asia on ihan vieras. Ihan hirveä olo ja nyt sain vielä kuulla pomolta, että on pettynyt miten en ole voinut itsenäisesti hoitaa näitä juttuja. No en tosiaan, kun ei ole osaamista ja sen sanoin jo heti kättelyssä.
En tiedä mitä teen. Olen vielä koeajalla ja pelottaa, että saan kenkää. Pomon kanssa on mahdotonta keskustella. Oman vastuualueen olen hoitanut moitteetta mutta tämä tehtävä on ihan liikaa, edes työaika siihen ei riitä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan vetänyt mitään projektia ikinä. Tehtävät toimenpiteet ovat epäselviä ja vasta suuret linjat on tehty ja nyt mun pitäisi tietää, mitä kaikkea ne eri osa-alueet pitävät sisällään ja aikatauluttaa, budjetoida ja tehdä sekä delegoida. Ei mulla ole mitään käsitystä mitä mikäkin toimi maksaa tai mitä niissä pitää huomioida.
Ethän sinä mitään projektia vielä voi "vetää" jos ei ole edes projektisuunnitelmaa, budjettia ja aikataulua. Sinä lähdet nyt tyvestä puuhun eli laadit suunnitelman. Mikä pitää olla sen tulos, miten siihen päästään? Kuka tekee, mitä tekee, milloin tekee ja mitä se maksaa? Siitä se lähtee.
No joo, kuulostaa joltain konkurssikypsältä firmalta, jossa pomotkin jo elämäänsä tympääntyneet.