Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa vastuuta töissä ja epäonnistun täysin . Mitä teen?

Vierailija
07.03.2023 |

Jouduin täysin puskista projektipäälliköksi sellaiseen tehtävään, jollaista en ole koskaan tehnyt. Sanoin heti pomolle, että hetkinen, en ole oikea henkilö kun ei ole kokemusta. Ei vaikuttanut vaan mut haluttiin siihen väkisin. Ja nyt kun homman pitäisi edetä olen koko ajan täysin pihalla mitä pitää tehdä kun asia on ihan vieras. Ihan hirveä olo ja nyt sain vielä kuulla pomolta, että on pettynyt miten en ole voinut itsenäisesti hoitaa näitä juttuja. No en tosiaan, kun ei ole osaamista ja sen sanoin jo heti kättelyssä.

En tiedä mitä teen. Olen vielä koeajalla ja pelottaa, että saan kenkää. Pomon kanssa on mahdotonta keskustella. Oman vastuualueen olen hoitanut moitteetta mutta tämä tehtävä on ihan liikaa, edes työaika siihen ei riitä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkönä katsot että muut tekevät oikeita asioita projektissa. Toivottavasti et kuitenkaan ainoa työntekijä siinä ole...

Vierailija
2/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot päällikkö, niin käskytä alaisia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen minkä pystyt ja jos se ei riitä niin sitten vaan tulee kenkää. Pitääkö työt vielä tehdä englannin kielelläkin?

Vierailija
4/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla käsitystä projektin vetämisestä ylipäätänsä? Projektipäällikkö yleensä jakaa työt ja suunnittelee aikataulut sekä seuraa projektin etenemistä.  Lisäksi pidät yhteyksiä tähän asiaa hoitavaan tiimiin. Ei siinä välttämättä itsellä tarvitse olla ihan parasta osaamista, jos on pätevät tiimikaverit tekemässä projektia.

Vierailija
5/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vetänyt mitään projektia ikinä. Tehtävät toimenpiteet ovat epäselviä ja vasta suuret linjat on tehty ja nyt mun pitäisi tietää, mitä kaikkea ne eri osa-alueet pitävät sisällään ja aikatauluttaa, budjetoida ja tehdä sekä delegoida. Ei mulla ole mitään käsitystä mitä mikäkin toimi maksaa tai mitä niissä pitää huomioida.

Vierailija
6/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinen työtarjous johon pitäisi vastata otanko vai en. En jaksaisi millään taas opetella uutta työtä mutta tää tän hetkinen on ihan hirveää, muuten ihan kivaa mutta tää projekti on osaamisalueeni ulkopuolella.

Vierailija
7/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole alaisia ja aina kun pyydän apua ei kellään ole aikaa. Ja lisäksi olen aloittanut ihan vasta.

Vierailija
8/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toinen työtarjous johon pitäisi vastata otanko vai en. En jaksaisi millään taas opetella uutta työtä mutta tää tän hetkinen on ihan hirveää, muuten ihan kivaa mutta tää projekti on osaamisalueeni ulkopuolella.

Jos olet ap, niin älä jää roikkumaan siihen työjhön mikäli uusi työ vastaa osaamistasi. Ei kannata ajatella, että et jaksaisi aloittaa alusta- ajattele se itseesi satsaamisena ja ota tämä oppikokemuksena tulevaisuuteen.

Vierailija
9/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ap, niin älä jää roikkumaan siihen työjhön mikäli uusi työ vastaa osaamistasi. Ei kannata ajatella, että et jaksaisi aloittaa alusta- ajattele se itseesi satsaamisena ja ota tämä oppikokemuksena tulevaisuuteen.

Juuri näin. Ja ap on kertomansa mukaan saamassa kuitenkin potkut nykyisestä työstään jollain todennäköisyydellä. Ei mitään syytä jäädä työttömäksi kun se tapahtuu.

Ei jäädä tuleen makaamaan, ap.

Vierailija
10/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä työpaikalta, jos työntekijän toiveita ei kuunnella eikä perehdytetä.

Suosittelen miettimään sitä toista paikkaa.

Vierailija
11/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin pomolle niin kuin olet yrittänytkin. Jos se ei tepsi niin menisin hänen pomonsa puheille. Selittäisin tilanteen niin kuin se on. Sanoisin että olisi tosi mukavaa jatkaa tässä työpaikassa, mutta tämä nykyinen projekti on liian iso pala minulle, kuten esimiehelleni sanoinkin jo alun perin, ja minun on pakko ottaa loparit jos en saa merkittävää apua ja neuvoja projektin toteuttamisessa.

Vierailija
12/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, jos olit tämä kenelle on tarjottu toista työpaikkaa niin ota se ja lähde nykyisestäsi.  

Tuohan on tosi huonoa johtamista esimiehen puolesta, jos työnnetään liian iso hanke johon rahkeesi ei riitä. Vaikka harmittaakin aloittaa alusta tuossa uudessa työpaikassa niin luultavasti saat energiaa jo siitä, kun pääset pois nykyisestä ahdistavasta tilanteestasi. 

Vierailija
13/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa tiedä, mutta sen tiedän ettei sopimustasi koeajan jälkeen enää jatketa.

Vierailija
14/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun on vaikea uskoa koko aloitusta. Projekti vastatulleelle, koeajalla olevalle. Kukaan vastuunsa tunteva pomo ei ota moista riskiä, etenkään, jos on osaamisen ja tietämisen tason reilusti ilmoittanut.

Vierailija
15/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on täyttä totta, vaikea uskoa itsekään kyllä. Ja ottaa päähän, kun omat tehtäväni olen hoitanut hyvin mutta tämä, joka ei kyllä minulle kuuluisi mitenkään muuttaa kaiken.

Se toinen paikka vastaa enemmän osaamista mutta muut fasiliteetit siinä eivät nappaa (palkkakin pienempi ja työajat huonommat) ja tässä nykyisessä työkaverit ovat ihan kivoja. Inhottaa, kun päätös pitää tehdä nyt heti tuon toisen paikan suhteen. En haluaisi taas aloittaa uutta kun muutenkin olen ihan lopen uupunut (muutakin isoa ja raskasta elämässä nyt enkä saa edes nukuttua öisin). Ap

Vierailija
16/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisille työelämässä. Mitään ei osata.

Vierailija
17/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paljoa tiedä, mutta sen tiedän ettei sopimustasi koeajan jälkeen enää jatketa.

Mistä tiedät?

Vierailija
18/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä naisia vaivaa? Halutaan parempia paikkoja vastuuta mutta kun sitä saatte, teillä ei ole mitään oma-aloitteisuutta tai luovuttaa ratkaista ongelmia. HUOH!

Vierailija
19/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Ruikutuksestasi.

Vierailija
20/42 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naisille työelämässä. Mitään ei osata.

Anteeksi mitä? Osaan kyllä omat tonttini, en ennalta vieraita asioita. Vai osaatko sinä esim. harjoittelematta puhua japania, kävellä trapetsilla tai tulkata viittomin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme