Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan bruttona 3700 euroa. Tässä mun tyypillinen työpäivä.

Vierailija
07.03.2023 |

Toimistolla ihan vanhanajan livenä 8.30-16.00. Yksi etäpalaveri (20min), kaksi sähköpostia. Ei mitään muuta varsinaista työtä koko päivänä, muuten vain höpötellyt työkavereiden kanssa, ihastellut auringonpaistetta, syönyt pullaa (jota työkaveri oli leiponut), soitin äidille pitkän puhelun, väritin aikuisten värityskirjaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alaisia? Tai raportointia?

Vierailija
22/26 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsää olisi

Mulle kyllä kelpais. Saisin kyllä ajan kulumaan, kun tekisin itseäni kiinnostavia juttuja.

nii,hoitaisin nettitilaukset yms. ja vastailisin muihin kiireellisiiin sähköposteihin,sitten jäisi kotona enemmän aikaa muuhun,vaikka lenkille....aina kun noin helppoja päiviä olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan esimies joka pistää alaiset töihin, jotta voi itse lakkailla kynsiään, väritellä kirjaa ja olla olevinaan kyyläämässä alaisia toimistolla.

Vierailija
24/26 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan vaihtaa pariksi päiväksi, jos tekemistä kaipaat.

Vierailija
25/26 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tuon saman nettona, olen töissä valtiollaja tässä tyypillinen työpäiväni (tänään):

klo 7:15 tietokone auki, kirjautuminen työajanhallintaan ja neljä eri ohjelmaa auki, sähköpostin lukeminen ja noin 5 meiliin vastaaminen. Klo 8 ensimmäinen koulutustilaisuus Teamsilla (45 min, koulutan itse)  ja sitten 15 min tauko. Klo 9-11 suunnittelupalaveri, jonka aikana tehdään 4 isoa päätöstä, jotka vaikuttavat kansalaisten elämään jo ensi syksynä. Kampaviinereistä ei ole tietoakaan, kahvit keitin itse tauon aikana. Samalla tehdään koulutusmateriaaleja, jaetaan töitä, varmistetaan käyttöoikeuksia. Klo 11-11.30 lounastauko, jonka aikana vastaan esimiehen puheluun. Hänellä ei ole tekemistä ja keksii tikusta asiaa. Klo 11.30 - 13.00 ns. keskeytymätön työaika, jonka aikana teen ns. perustyötäni, tänään vastasin 4 kanteluun ja tarkistin lakimieheltä muutaman pikkujutun sekä korjasin intrassa olevaan ohjeeseen viikonloppuna tulevat muutokset. klo 13-13.15 ulkoilu eli vein roskat. Klo 13:15 - 14 palaveri ensi viikon työohjeesta, se ei ole vieläkään valmis, ruotsinnos puuttuu samoin kuin kuvakaappaukset tietyistä asiakastilanteista, työohjetta päivitetään palaverin aikana. Klo 14-15:30 palaveri alinhankkijan kanssa, käydään läpi reunaehtoja ja mahdollisia käytönestäviä asioita ensi kesänä tehtävien muutosten osalta, samalla varmistetaan, että suunnittelutiimit tietävät, mitä ei mennä tekemään eli poistetaan työlistalta.

Kevyt ja helppo päivä, palaverien sivussa annoin vastauksia työkavereiden kysymyksiin ja perehdytin uutta työntekijää.

Aikuisten värityskirja olisi kiva.

Vierailija
26/26 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva! Saatko tehdä vapaasti mitä vaan, vai pitääkö sun esittää, että teet töitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi