Mitä tulee mieleen tälläisestä kaverista? Isoon ääneen kertoi että järjestää toiselle kaverilleen 1500e arvoista synttärilahjaa ja sinun synttäreitä ei muista edes tekstiviestillä
Tuli todella arvoton ja paha olo henkilön toiminnasta, jossa ei onnittele millään tavalla, vaikka toki tietää lasten yms somen kautta näkee että itse täytin myös vuosia, ja ignooraa täysin juhlani. Samaan aikaan kertoo miten ostaa toiselle kaverilleen monien satojen eurojen syntymäpäivälahjaa Mies muisteli että kun itse täytin pyöreitä, sain tältä samalta tyypiltä jotain ilmaisnäytteitä lahjaksi 🧐
Sanoin vain että onpa hienoa, hieno lahja ja hienoa kun järjestät Mitä Te ajattelisitte?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Hehee, olen pitkään miettinyt että yksi kaverini on narsku ja tässä yksi hänen tempauksistaan aikojen takaa joka sopii tähän aiheeseen kuin nenä päähän:
Kaveri kutsui minut joulun alla kylään ja menin ja päädyin sitten käskystä paketoimaan jotain herkkukoreja hänen toisille kavereilleen... Itse en luonnollisestikaan saanut häneltä yhtään mitään, en sinä jouluna enkä muulloinkaan :D
Kiitos tästä viestistä! 🙏 Sopii tosiaan tähän kuin nenä päähän.. Aivan samanlainen tapaus.
Jos hän on luonnostaan kovaääninen kerskaluonne, niin tuollaisen voi pistää suoraan sen piikkiin. Eri asia taas on, jaksaako sellaista ihmistä kuunnella ja katsella pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saisi ostaa parhaalle kaverille upeaa synttärilahjaa? Täähän nyt menee hauskaksi, jos pitää puolitutulta kysellä lupaa lahjojen ostoon.
Jaa, sinustako tässä ketjussa siis puhutaan?
Ehkä ystäväsi koittaa vain kertoa ilman sanoja, ettet ole ollut ehkä itse paras mahdollinen läheinen hänelle? Olisiko peiliinkatsomisen paikka?
Se toinen imee paremmin kuin sinä, ja on ansainnut lahjansa polvillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ystäväsi koittaa vain kertoa ilman sanoja, ettet ole ollut ehkä itse paras mahdollinen läheinen hänelle? Olisiko peiliinkatsomisen paikka?
Vain narsisti kouluttaa tällä tavalla ystäviään. Katsohan itse peiliin.
Sinun sanavarastossasi "kaveri" tarkoittaa ilmaisesti ihan jotain muuta kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Te olette kavereita, tuon toisen kanssa hän on läheinen ystävä.
Kyllä määkin huomioin eri henkilöiden syntymäpäivän eritavoin. Ja en aina kaikkien merkkipäivää huomaa/muista.
Mutta miksi pitää hehkuttaa niitä kalliita lahjoja, joita bestikselleen ostaa? Mitä se muille kuuluu? Lahjan ostajan ja lahjan saajan välinen asia se on. Etenkin sitä ihmettelen, miksi kertoo kalliista lahjaostoksestaan henkilölle, joka ei ole hänelle edes onnitteluviestin arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saisi ostaa parhaalle kaverille upeaa synttärilahjaa? Täähän nyt menee hauskaksi, jos pitää puolitutulta kysellä lupaa lahjojen ostoon.
Miksi leuhkit ympäri kyliä kaikille puolitutuille, kuinka kalliita ja hienoja lahjoja ostelet ystävillesi? Se ei ole sivistynyttä.
Siinä ei ole mitään väärää, että ostat ystävällesi kalliin lahjan. Mutta se ei ole asia, jonka kaikki tuttavasi ja puolituttusi haluaisivat tietää omana syntymäpäivänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi leuhkit ympäri kyliä kaikille puolitutuille, kuinka kalliita ja hienoja lahjoja ostelet ystävillesi? Se ei ole sivistynyttä.
Siinä ei ole mitään väärää, että ostat ystävällesi kalliin lahjan. Mutta se ei ole asia, jonka kaikki tuttavasi ja puolituttusi haluaisivat tietää omana syntymäpäivänään.
Kiitos 😭
Hehee, olen pitkään miettinyt että yksi kaverini on narsku ja tässä yksi hänen tempauksistaan aikojen takaa joka sopii tähän aiheeseen kuin nenä päähän:
Kaveri kutsui minut joulun alla kylään ja menin ja päädyin sitten käskystä paketoimaan jotain herkkukoreja hänen toisille kavereilleen... Itse en luonnollisestikaan saanut häneltä yhtään mitään, en sinä jouluna enkä muulloinkaan :D