Voinko hakea nyt harkinnanvaraista tjsp Kelalta tai sossulta johonkin aivan random bullshittiin ja saada sitä? xD
Kauanko menee saada? Kelalta varmaankin haen tuota?
Kommentit (14)
Ja otetaan vastaan myös muita vinkkejä kuinka ottaa Kelasta kaikki irti mikä minulle sieltä lain mukaan kuuluu.
Voit hakea, eri asia myönnetäänkö.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset? Lääkkeisiin?
Pesukone hajosi.
Voihan sitä hakea mitä ja mihin asiaan haluaa, eri asia on että myönnetäänkö. Tulot, tiliotteet jne syynäävät läpi. Jos on vaivanarvoista niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja otetaan vastaan myös muita vinkkejä kuinka ottaa Kelasta kaikki irti mikä minulle sieltä lain mukaan kuuluu.
Sinulle ei kuulu sieltä yhtään mitään!
Sossusta haetaan harkinnanvaraista, ja hyvin todennäköisesti johonkin bullshittiin et saa.
Jos saat työttömyyskorvausta, asumistukea ja toimeentulotukea, ei sinulle lain mukaan muuta - käsittääkseni - ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä hakea mitä ja mihin asiaan haluaa, eri asia on että myönnetäänkö. Tulot, tiliotteet jne syynäävät läpi. Jos on vaivanarvoista niin siitä vaan.
Kiitos! Kuulostaa helpolta! Olen köyhä ja pesukone hajosi! Ei ole mitään salattavaa!
kolmen sadan sähkölaskuun saa mutta se haetaan kunnalta ei kelalta
Ensin pitää tehdä hakemus tt-tuesta Kelalle. Oli päätös hyväksytty tai hylätty niin sen jälkeen vasta voi tehdä hakemuksen harkinnanvaraisesta paikalliseen sossuun.
Helpommalla pääset kun haet hallitukseen sitten voit hankkia mitä tahansa veronmaksajien piikkiin...
Voit jos olet alle 15-vuotias "koneinsinööri".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset? Lääkkeisiin?
Pesukone hajosi.
Jos talossa on pesutupa, ei tipu.
Et