Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen tälläisestä kaverista? Isoon ääneen kertoi että järjestää toiselle kaverilleen 1500e arvoista synttärilahjaa ja sinun synttäreitä ei muista edes tekstiviestillä

Vierailija
07.03.2023 |

Tuli todella arvoton ja paha olo henkilön toiminnasta, jossa ei onnittele millään tavalla, vaikka toki tietää lasten yms somen kautta näkee että itse täytin myös vuosia, ja ignooraa täysin juhlani. Samaan aikaan kertoo miten ostaa toiselle kaverilleen monien satojen eurojen syntymäpäivälahjaa Mies muisteli että kun itse täytin pyöreitä, sain tältä samalta tyypiltä jotain ilmaisnäytteitä lahjaksi 🧐

Sanoin vain että onpa hienoa, hieno lahja ja hienoa kun järjestät Mitä Te ajattelisitte?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei ole sinun arvoinen. Jos minulle tuotaisiin ilmaisia näytteitä sanoisin ei kiitos. 

Vierailija
2/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen miesystävä. Kertoi miten ostivat kalliin hiustenkuivaimen jollekin kaverin tyttöystävälle lahjaksi. Täytin 35 v. niin ei ostanut mulle mitään! Vetosi huonoon rahatilanteeseen vaikka oli lähdössä laivalle. On kyllä nykyään ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaista kutsuisi kaveriksi. Tuttu enneminkin. Tai sinä ainakin olet hänelle vain tuttu ja toinen on hänelle kaveri.

Vierailija
4/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tällainen miesystävä. Kertoi miten ostivat kalliin hiustenkuivaimen jollekin kaverin tyttöystävälle lahjaksi. Täytin 35 v. niin ei ostanut mulle mitään! Vetosi huonoon rahatilanteeseen vaikka oli lähdössä laivalle. On kyllä nykyään ex.

Kamalaa🥺 ja tuli paha olo sun puolesta.

Tottakai tiesi puhuessaan, että minulla on myös synttärit pari päivää sitten. Ei tullut siis edes onnittelua meille päin.

Kaverille hommasi vajaan pari tuhannen euron lahjan. Näytteli esitteitä ja oikein korosti asiaa..

Koska tämä oli niin mautonta, niin samalla muistettiin että kun itse pidin pyöreät juhlat, ei todellakaan tullut sinne arvokkaan lahjan tai muiston kanssa, vaan jonkun kosmetiikkanäytteen tms

Vierailija
5/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun sisarukset ei noteeranneet mitenkään kun täytin pyöreitä vuosia.

Vierailija
6/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko sinä hänelle kalliita lahjoja? Ei ihmisten tarvitse olla tasapuolisia kaikkia tuttujaan tai kavereitaan kohtaan. Ehkä noilla kahdella on joku keskinäinen näyttämisen kilpailu menossa eikä kyse ole lainkaan välittämisestä. Mistä sen tietää.

Vierailija
7/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saisi ostaa parhaalle kaverille upeaa synttärilahjaa? Täähän nyt menee hauskaksi, jos pitää puolitutulta kysellä lupaa lahjojen ostoon.

Vierailija
8/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kavereita, tuon toisen kanssa hän on läheinen ystävä.

Kyllä määkin huomioin eri henkilöiden syntymäpäivän eritavoin. Ja en aina kaikkien merkkipäivää huomaa/muista.

Vierailija
9/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette kavereita, tuon toisen kanssa hän on läheinen ystävä.

Kyllä määkin huomioin eri henkilöiden syntymäpäivän eritavoin. Ja en aina kaikkien merkkipäivää huomaa/muista.

Enpäs jaksa olla moisen K-pään kaveri, joka on meiltä vailla ystävyyttä, mutta me emme kuitenkaan ole hänen ystäviään. Menköön jatkossa muualle esittelemään juttujaan

Vierailija
10/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatko sinä hänelle kalliita lahjoja? Ei ihmisten tarvitse olla tasapuolisia kaikkia tuttujaan tai kavereitaan kohtaan. Ehkä noilla kahdella on joku keskinäinen näyttämisen kilpailu menossa eikä kyse ole lainkaan välittämisestä. Mistä sen tietää.

On muistettu häntä

Vierailija
11/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen idiootti tyyppi kyseessä

Vierailija
12/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osta 1500 € lahjaa kaverilleen. Tyyppi on joku persoonallisuushäiriöinen outous.

Vierailija
13/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Vierailija
14/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan osta 1500 € lahjaa kaverilleen. Tyyppi on joku persoonallisuushäiriöinen outous.

Tai kyse on porukkalahjasta.

Vierailija
15/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en saisi ostaa parhaalle kaverille upeaa synttärilahjaa? Täähän nyt menee hauskaksi, jos pitää puolitutulta kysellä lupaa lahjojen ostoon.

Kuulostat ihan tältä Apn narsistituttavalta. Narskut on juuri tuollaisia. Miksi MINÄ en saisi.. paskat muista

Vierailija
16/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan tältä Apn narsistituttavalta. Narskut on juuri tuollaisia. Miksi MINÄ en saisi.. paskat muista

Mikä tuossa on muka narsistista?

Kyllä, jokainen ihminen SAA ostaa toiselle sellaisen lahjan kuin haluaa, ei siinä kysytä kenenkään "lupaa".

APn kaveri on vaan pälli ja tyhmä, mutta ei hänKÄÄN tarvitse kenenkään lupaa lahjan ostoon

Vierailija
17/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaalle kaverillekaan ei osteta 1500 € lahjoja... tai no ehkä pikavippi bling bling piireissä. Saati sitten soitella ympäriinsä siitä kertoen.

Vierailija
18/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ihan narsistin toiminnalta. Todennäköisesti ei ole edes aikomus ostaa mitään lahjaa, saatikka 1500 euron lahjaa, vaan keksinyt koko jutun päästänsä, jotta voi oikein hieroa sitä naamaasi ja aiheuttaa sinulle pahan mielen.

Vierailija
19/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun sisarukset ei noteeranneet mitenkään kun täytin pyöreitä vuosia.

Kyllä minun pikkosisko muisti huomauttaa, että kiitä nyt lapsia, kun ovat lähettäneet onnittelut netin kautta. Siinä kaikki. 

Vierailija
20/33 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä ihan narsistin toiminnalta. Todennäköisesti ei ole edes aikomus ostaa mitään lahjaa, saatikka 1500 euron lahjaa, vaan keksinyt koko jutun päästänsä, jotta voi oikein hieroa sitä naamaasi ja aiheuttaa sinulle pahan mielen.

Siinä kyllä onnistui hyvin. Lisäksi kun aivan koko ajan naputtaa somea, ja sieltä näki kyllä meidän päivityksestä että minulla oli synttärit

Mietin vain tätä kokonaisuutta.. Ei vain mene oikeustajuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä