Oletteko ostaneet pienkodinkoneita Lidlistä? Millainen laatu?
Nyt olisi tarjouksessa rasvakeitin (3L) hintaan 29,90:- Joku niiden oma halpamerkki ilmeisesti? Onko hyvä ostos?
Kommentit (26)
Silvercrest merkkiset keittiölaitteet ova heikkoa laatua. Kaikki ovat hajonneet kevyessä käytössä alle kahden vuoden aikana ostosta.
Vierailija kirjoitti:
Roboimuri ihan jes, hyvä akun kesto yhä, järkevän hintainen.
Tällaista olen haaveillut, ovat vaan niin kalliita. Paljonko sinä maksoit?
Raclette, vohvelirauta, hiustenkuivain, kaikki tosi hyviä!
Ostin viime talvena semmoisen vehkeen, millä voi imuroida mustapäitä ja finnejä naamasta 😁 Laitoin koskeuttavan kasvonaamion ja sitten "imuroimaan"! Lähti nenänpielistä mustapäät ja muutkin finnit ihan hienosti. Ohjeessa varoitettiin, ettei laitetta saa pitää samassa kohtaa vaan sitä pitää liikutella koko ajan ettei synny verenpurkaumia.
Kun naama oli imuroitu, kokeilin kyynärvarteen siten, että pidin laitetta yhdessä kohtaa muutaman sekunnin. Ei tullut heti mustelmaa, mutta aamulla ihmettelin, että onko mulle tullut yön aikana iso ja musta luomi. No se oli laiteen aiheuttama mustelma! Eli tehoa löytyi!
Muutaman kerran olen sitä käyttänyt. Maksoi ehkä 10e. Vähän oli ohis, sori, ei ole ihan kodinkone...
Vierailija kirjoitti:
Ostin viime talvena semmoisen vehkeen, millä voi imuroida mustapäitä ja finnejä naamasta 😁 Laitoin koskeuttavan kasvonaamion ja sitten "imuroimaan"! Lähti nenänpielistä mustapäät ja muutkin finnit ihan hienosti. Ohjeessa varoitettiin, ettei laitetta saa pitää samassa kohtaa vaan sitä pitää liikutella koko ajan ettei synny verenpurkaumia.
Kun naama oli imuroitu, kokeilin kyynärvarteen siten, että pidin laitetta yhdessä kohtaa muutaman sekunnin. Ei tullut heti mustelmaa, mutta aamulla ihmettelin, että onko mulle tullut yön aikana iso ja musta luomi. No se oli laiteen aiheuttama mustelma! Eli tehoa löytyi!
Muutaman kerran olen sitä käyttänyt. Maksoi ehkä 10e. Vähän oli ohis, sori, ei ole ihan kodinkone...
Tää kyllä kiinnostelis kun itselläkin mustapäitä. Mistä ostit ja minkä merkin?
Vaihtelee tosi paljon. Lidlin korvakuulokkeet vissiin on ihan maailmanluokan äänentoistoilla. Toisaalta ostin joskus lidlin vohveliraudan, missä olikin watteja 2/3 gigantin vastaavaan. Yhtä vohvelia sai paistella 20 minuuttia että kypsyi. ELi ainakin noissa ruuanlaittolaitteissa kannattaa katsoa paljonko se kuluttaa sähköä, jos siinä on säästetty on romu. Joku 500 watin blenderi muussaa lähinnä tuoreita mansikoita, jos haluat kunnollisen jäitä smoothieen rikkovan blenderin on ainakin 1000w oltava.