En käytä älypuhelinta.
Kommentit (112)
No millä sitten kirjoitit tämän aloituksen? Yritä edes.. 0/5
Vähän ikäänkuin pakon vuoksi joudun käyttämään. mutta en pidä siitä. Vaelluksilla tarvitsen kuitenkin kompassia ja karttaa. Ja tukien vuoksi pitää olla yhteys viranomaisiin. Muuten heittäsin mokoman turhakkeen jorpakkoon. prkl.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi kirjoittaa vaikka läppärillä?
Vierailija kirjoitti:
No hei älyn jättiläinen: Tämä sivusto toimii muuallakin kuin puhelimessa ja jopa paremmin kuin puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Öö tietsikalla vaikka? Öö... eri.
Et käytä vai et omista ? Minulla ei ole älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Äitini kirjoitti puhelimella
Mikäs siinä, jos haluaa tehdä elämästään hankalampaa. Itse tykkään hoitaa asiat nopeasti ja näppärästi. Ei tarvitse esimerkiksi kirjautua läppärillä pankkiin ja muistella tunnuksia, kun voi vain klikata sovelluksen auki ja skannata laskun. Muutkin asiat hoituvat huomattavasti nopeammin kuin tietokoneella ja ovat turvallisempia, kun käyttää äppejä eikä nettisivuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikeutat elämääsi?
Miksi jotkut tupakoitsijat vaikeuttavat elämäänsä lopettamalla tupakoinnin?
Viime kesänä oli puoli vuotta netitön kännykkä ja oli hyvä kokemus. Nyt taas älypuhelin mutta varmaan tuun uudestaan vaihtamaan netittömään koska se tuo läsnäolon takaisin kun ei katso koko ajan puhelinta. Tuntuu että ihmisten kanssa oli sillon enemmän myös läsnä kun olin sillä netittömällä puhelimella. Oma kokemus vaan.
oikein! mäkin hoidan 98% asioista tietokoneella...186
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tiedetään että te tantat ette voi luopua käteisestä tai pöytäkoneesta. Ja Kekkonen on teille ikuinen Suomen presidentti n
Oletan, että olet alle 30 v. Odotapa noin 20 vee ja alat manailemaan puhelintasi, ei näe kunnolla mitään ja niskavaivat itse prkeleestä.
Minäkin käyn täällä läppärillä. Kännykkäni on 90-luvulta ja toimii edelleen hyvin. Viestittelen tekstiviestein. Jossain nettipankissa käyn ehkä pari kertaa kuukaudessa, joten ei nyt ole yletön vaiva kirjautua tunnuslukutaulukolla. Joskus älypuhelin olisi varmaan käteväkin, mutta käytännössä se tuntuu monella olevan vain aikarosvo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikeutat elämääsi?
Minäkään en omista älypuhelinta eikä elämä ole sen vaikeampaa. Läppärillä saa hoidettua kaikki asiat.
Mullakin on vaan vanha Nokia, jolla voi soittaa ja lähettää tekstiviestin. Ihan hyvin olen pärjännyt. Älypuhelinta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Minä en omista älypuhelinta.
Täällä roikun läppärilläni.
Toivon todella että ihmisillä olisi mahdollisuus tähän.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käyn täällä läppärillä. Kännykkäni on 90-luvulta ja toimii edelleen hyvin. Viestittelen tekstiviestein. Jossain nettipankissa käyn ehkä pari kertaa kuukaudessa, joten ei nyt ole yletön vaiva kirjautua tunnuslukutaulukolla. Joskus älypuhelin olisi varmaan käteväkin, mutta käytännössä se tuntuu monella olevan vain aikarosvo.
Miten ostat (ja esität) bussiliput ja junaliput? Kirjaudutko aina koneelle, kun haluat lukea sähköpostit tai OmaPostin? Etkö käytä MobilePayta tai lähimaksua? Sinulla ei ole mitään elektronisia etukortteja?
Ahaa.