Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuvaile miten pillua nuollaan hyvin?

Vierailija
06.03.2023 |

Onko hyvä ennemmin rauhallista ja lempeää vai kiivasta nuolemista? Levitetäänkö klitoriksen aluetta "auki" vai mielummin hupun päältä? Kovalla ja terävällä kielellä kiivaasti lipsuttaen vai esimerkiksi niin, että kieli vaan painetaan klitokselle ja tehdään painavampaa rauhallisempaa liikettä?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveällä kielellä, ei terävällä ja kovalla ja sormet etsivät samalla g-pisteen vaginasta. Naisten kannattaa kertoa miten ja miesten kannattaa myös kuunnella.

Vierailija
2/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista oikein tehty imutus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha aloitus, koska naiset ovat erilaisia.

Itse sun on asia ihan tapauskohtaisesti selvitettävä. Asiaa auttaa, jos nainen pystyy kertomaan mistä pitää. Mutta älä laske paljoa tämän varaan.

Vierailija
4/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sun on asia ihan tapauskohtaisesti selvitettävä. Asiaa auttaa, jos nainen pystyy kertomaan mistä pitää. Mutta älä laske paljoa tämän varaan.

Ehkäpä aloituksen tarkoitus ei ollutkaan saada yhtä ainoaa oikeaa vastausta, vaan erilaisia kuvauksia ihan koko kirjosta, mistä eri naiset tykkäävät?

Vierailija
5/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä aloituksen tarkoitus ei ollutkaan saada yhtä ainoaa oikeaa vastausta, vaan erilaisia kuvauksia ihan koko kirjosta, mistä eri naiset tykkäävät?

No siellähän aloituksessa ne on jo lueteltu. Joku sit tykkää jostain ja joku toinen ihan jostain muusta.Kaikkihan tän jo tietää?

Vierailija
6/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös hyvä päättää, nuollako pilllua vai klitorista.

Vierailija
7/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttämättä ei ole hyvä. Moni tykkää, kun tekee molempia.

Vierailija
8/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttämättä ei ole hyvä. Moni tykkää, kun tekee molempia.

Nuollaan sitä kohtaa mikä naista näyttää parhaiten kiihoittavan. 

Vaimolle tuo menee niin, että aloitan sormettamalla klitorista ja hieromalla häpyhuulia kohtuu kovalla voimalla molemmin puolin takaa eteen,  aloittaen välihasta ja siitä ylös klitoriksen sivuille asti. Sen jälkeen siirryn nuolemaan häpyä ja keskityn siitä klitoriksen nuolemiseen. Siitä eteenpäin nuolen klitorista keskeytyksettä, samalla hieroen ensin peukalolla edelleen takaa etten molempia sivuja. Kun vaimo alkaa kiihoittumaan, työnnän ensin yhden sormen sisään ja hankaan pillun etureunaa g-pisteelle asti ja takaisin. Kun kiiman nousee nousemistaa käännän sormen ympäri ja hieron pillun anuksen puolta. Tämä nostaa ainakin vaimollani kiiman yleensä kattoon. Siinä vaiheessa lisään toisen sormen ja useimmiten käännän sormet g-pisteen hieromiseen. Koko ajan nuollut klitoirista ja lopussa kiihdytän painetta. Siitä ei yleensä menen kauaa, kun orgasmi vyöryy yli. Näin kävi eilenkin.  

Jos g-pisteen hierominen,ei tuota toivottua tulosta, käännän molemmat sormet pillussa kohti anusta. Sieltä hieroen orgasmi lähtee monesti tehokkaammin. 

Näin vaimoni on tottunut saamaan, joku toinen voi saada siitä ideaa. 

Vierailija
9/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuntuu parhaalle, jos mies levittääklitoriksen kohdalta höpyhuulia, ja siitten nuolee pehmeästi klitorista, hiukan pitemmin vedoin, painaa ei saa liikaa, liian hidas ei yatvitse olla; ei pidä jäädä odottelemaan seuraavaa lipaisua! Samalla vois toisella kädellä helliä suuaukkoa ja käydä sisällä. Nam.

Vierailija
10/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista oikein tehty imutus!

Sen voi todellakin tehdä väärin. Ja se ei tunnu hyvältä.

Vierailija
11/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imutuksella niin väliä ole, mieluummin ei. Samanaikaisesti sormet sisällä vaginassa on oikein hyvä, ei kielenkärjellä tökkimistä/imutusta.

Vierailija
12/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei imutusta kiitos. Leveä kieli, ei kärjellä. Eri mittaisia vetoja. Eikä tarvitse nuolla mitään sivuja tai reiän ympärystää. Sormi tai kaksi sisällä. Miehillä on todella isot erot taidoissa, voin kuvitella että naisillakin isot erot suihinottotaidoissa.

Vierailija
13/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei imutusta kiitos. Leveä kieli, ei kärjellä. Eri mittaisia vetoja. Eikä tarvitse nuolla mitään sivuja tai reiän ympärystää. Sormi tai kaksi sisällä. Miehillä on todella isot erot taidoissa, voin kuvitella että naisillakin isot erot suihinottotaidoissa.

Suuri syy näihin taidottomuuksiin on se, että saada ei opasta rielusti ja riettaasti. Ollaan vaan ja oletetaan, että toinen osaa pienistä eleistä.

Vierailija
14/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri syy näihin taidottomuuksiin on se, että saada ei opasta rielusti ja riettaasti. Ollaan vaan ja oletetaan, että toinen osaa pienistä eleistä.

Ei nainen pysty sitä miehelle opettamaan.  Miehen pitää itse kokeilla ja harjoitella mikä toimiin ja mikä ei. Varsinkin kun naisen mielentila ja  se mistä kiihoittuu milloinkin vaihtelee samallakin naisella. Siitähän ei tule yhtään mitään jos miestä pitäsii jatkuvasti ohjata ja neuvoa. Orgasmi katoaisi kuin pieru saharaan. 

Enennemmin miehelle vapaat kädet toteuttaa ja innovoida.Toistoja toistoja niin hyvä tulee. 

Vierailija
15/75 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hyvin samanlaiset toiveet.

Vierailija
16/75 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaessa voi kiusotellen nuolla ulompia häppäreitä ja siirtyy siitä klitorikselle. Parasta on, kun suu on asetettu vähän kuin kupiksi klitoriksen ympärille ja nuolee klitorista suht leveällä kielellä rytmikkäästi. Orgasmin tullessa pitää vauhdin samana, ei missään tapauksessa nopeuta koska se tekee orgasmista lyhyemmän.

Yhden miehen kanssa opein olemaan ajattelematta, että pitää tulla nopeasti ja jouduin ennemmin miettiä saanko tulla jo. Hän nuoli ihanasti kuvailemallani tavalla ja lähestyessäni orgasmia hän rauhallisesti lopetti klitoriksen kanssa ja kävi nuolemassa pillunsuuta, kokoajan nauttien siitä, että olen hänen vallassaan ja aivan märkänä. Pian hän palasi klitorikselle ottaen sen taas suunsa syleilyyn ja nuoli varmoin liikkein. Orgasmi alkoi lähestyä entistä kovempana.

Joskus mies toisti tätä kiusoittelua ja pilluni maistelua muutamankin kerran ja sitten, kun antoi minun tulla sain järisyttävän voimakkaan, pehmeän aaltoilevan ja pitkän orgasmin.

Tällä tavalla hän teki minulle orgasmeja kesken yhdynnän yleensä koska tykkään siitä. Joskus hän keskeytti yhdynnän suuseksiä varten useammankin kerran. Hän pystyi itse silloin pidättämään pitempään saadessaan taukoa ja välillä minä sain yhdyntäorgasmeja nuollun orgasmin jälkeen ja vaikka en olisikaan saanut niin pillu oli kiimasta turpea ja sykkivä, lypsi kullia ihanasti.

Vierailija
17/75 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on minusta paras asento antaa naiselle suuseksiä. Silloin saa imettyä ja suukoteltua klitorista ilman että niska kummallisessa asennossa. Jos nainen on päällä niin omat kädet voivat vaellella selkää pitkin, pakaroissa ja erityisesti takareisissä. Toimii vaimon mukaan erittäin hyvin ja minullekin avautuu upea näkymä siinä puuhaillessa. Pakaralihakset vavahtelee jne

Vierailija
18/75 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

69 on minusta paras asento antaa naiselle suuseksiä. Silloin saa imettyä ja suukoteltua klitorista ilman että niska kummallisessa asennossa. Jos nainen on päällä niin omat kädet voivat vaellella selkää pitkin, pakaroissa ja erityisesti takareisissä. Toimii vaimon mukaan erittäin hyvin ja minullekin avautuu upea näkymä siinä puuhaillessa. Pakaralihakset vavahtelee jne

Samaa mieltä. Meillä tuo huipentuu usein siihen, että vaimo nousee pystyyn polviseisontaan jalat harallaan ja minä jatkan puuhaa selinmakuulla siellä välissä. Siinä pääsee hyvin sormella myös g-pisteelle ja toinen sormi voi olla siinä sopivasti tarjolla toiselle reiälle, jos hän innostuu istahtelemaan syvempään. Kun orgasmi sitten tulee niin mukava on ihailla silmien edessä sykkivää pillua, ennen kuin vaihdetaan asentoa ja lajia panon puolelle.

Vierailija
19/75 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei koskaan minua opettanut, mutta kokeilin erilaisia tapoja ja seurailin reaktioita. Aika hyvin siinä alkoi selviämään mikä toimii ja mikä ei, mutta jonkin verran silti kannattaa vaihdella tyyliä. Pelkästään samaa tekemällä voi käydä niin että paikat vain puutuu.

Alussa ei muuta välttämättä huomaa kuin että paikat kostuu, sitten alkaa jo kuulua vähän huokailua ja tuntua väristyksiä. Siitä tietää että ollaan ainakin oikealla suunnalla...

Vierailija
20/75 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaessa voi kiusotellen nuolla ulompia häppäreitä ja siirtyy siitä klitorikselle. Parasta on, kun suu on asetettu vähän kuin kupiksi klitoriksen ympärille ja nuolee klitorista suht leveällä kielellä rytmikkäästi. Orgasmin tullessa pitää vauhdin samana, ei missään tapauksessa nopeuta koska se tekee orgasmista lyhyemmän.

Yhden miehen kanssa opein olemaan ajattelematta, että pitää tulla nopeasti ja jouduin ennemmin miettiä saanko tulla jo. Hän nuoli ihanasti kuvailemallani tavalla ja lähestyessäni orgasmia hän rauhallisesti lopetti klitoriksen kanssa ja kävi nuolemassa pillunsuuta, kokoajan nauttien siitä, että olen hänen vallassaan ja aivan märkänä. Pian hän palasi klitorikselle ottaen sen taas suunsa syleilyyn ja nuoli varmoin liikkein. Orgasmi alkoi lähestyä entistä kovempana.

Joskus mies toisti tätä kiusoittelua ja pilluni maistelua muutamankin kerran ja sitten, kun antoi minun tulla sain järisyttävän voimakkaan, pehmeän aaltoilevan ja pitkän orgasmin.

Tällä tavalla hän teki minulle orgasmeja kesken yhdynnän yleensä koska tykkään siitä. Joskus hän keskeytti yhdynnän suuseksiä varten useammankin kerran. Hän pystyi itse silloin pidättämään pitempään saadessaan taukoa ja välillä minä sain yhdyntäorgasmeja nuollun orgasmin jälkeen ja vaikka en olisikaan saanut niin pillu oli kiimasta turpea ja sykkivä, lypsi kullia ihanasti.

Näin kiusoittelen myös vaimoani, tosin yleensä en malta panoa enää sitten keskeyttää...