Nainen, kuvaile miten pillua nuollaan hyvin?
Onko hyvä ennemmin rauhallista ja lempeää vai kiivasta nuolemista? Levitetäänkö klitoriksen aluetta "auki" vai mielummin hupun päältä? Kovalla ja terävällä kielellä kiivaasti lipsuttaen vai esimerkiksi niin, että kieli vaan painetaan klitokselle ja tehdään painavampaa rauhallisempaa liikettä?
Kommentit (75)
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Aika jännä, kun kysytään NAINEN, kuvaile miten pillua nuollaan hyvin? niin täällä on valtaosa miehiä kuvailemassa omia nuolemistyylejään, aavistuksiaan olisiko oikeilla suunnilla ja ihailua silmien edessä sykkivästä pillusta.
Mut joo, tossahan naiset ylhäällä ne tärkeimmät kertoikin ja noilla opeilla ei voi kovin hakoteille joutua:
"Mulle ei imutusta kiitos. Leveä kieli, ei kärjellä. Eri mittaisia vetoja. Eikä tarvitse nuolla mitään sivuja tai reiän ympärystää. Sormi tai kaksi sisällä."
Ja "Toistoja toistoja niin hyvä tulee".
Ja "Leveällä kielellä, ei terävällä ja kovalla ja sormet etsivät samalla g-pisteen vaginasta. Naisten kannattaa kertoa miten ja miesten kannattaa myös kuunnella."Hyviä tyylejä on saman verran ku naisia :)
N46
Totuuden nimissä on nyt kerrottava, että naiset eivät kerro miten haluavat pillujaan nuoltavan. Siksi miehet nyt kertoo miten ne ovat nuolleet.
Höpöhöpö.
Tossa alussa naisten kertomina tuli heti just ne oleelliset asiat, jotka pätee suurimpaan osaan naisia.
Ja loput on sit henkilökohtsia mieltymyksiä mitä kelläkin.
Tässä kysyttiin naisilta eikä tämä ollut miesten pillun nuolemis-fantasia-ketju:)
Toki sellainenkin varmasti haulla löytyy.
N46Eihän se nyt mitään fantasiaa ole, jos kertoo että miten homma oman naisen kohdalla toimii?? Eikö ketjussa nyt pyydetty kuvailemaan hyviä tyylejä, ja kuten itsekin sanoit, niitä on yhtä paljon kuin naisiakin?
No ei, mutta sitähän mä ihmettelinkin, et kun naisia pyydetään kertomaan niin miehet ekana paikalla. Pyydä vaimoa kertomaan ja kirjota se sit tähän :)
N46
Mun vaimoni on sitä lajia, joka ei osaa kertoa mitä toivoo tai mikä tuntuu itsestä hyvälle. Usko pois. Jos kysyisin, niin hän vastaisi että "sä osaat tehdä hyvin". Ja sen olen tähän ketjuun jo kertonut.
Totta kyllä, että miehet ovat tänne innostuneet vastailemaan, mutta ei kai se nyt sitten huono asia one, jos miehet innostuvat suuseksin antamisesta? Yleensä palstalla valitetaan ihan päinvastaisesta suureen ääneen, mutta ei tunnu olevan hyvä sitten tämäkään...
Ei siitä valitettu. Ihmettelin. Että jos otsikossa lukee kertokaa naiset. Aloituksia on pilvin pimein myös siitä, että kertokaa miehet miten nuolette.
Ainoa, mistä tässä voisi valittaa on miesten lukemisen ymmärtämisen taito ;) Mutta en jaksa siitäkään.
Suuseksin antamisesta ja sen puutteestakin on satoja aloituksia :)
Tekstisi perusteella olet murrosikäinen tai murrosikäinen aikuinen :D miten tästäkin asiasta saa näin vaikean mielen pahoittamisen ei jeesus.... Ketjussa kommentit kuin yläasteella
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Aika jännä, kun kysytään NAINEN, kuvaile miten pillua nuollaan hyvin? niin täällä on valtaosa miehiä kuvailemassa omia nuolemistyylejään, aavistuksiaan olisiko oikeilla suunnilla ja ihailua silmien edessä sykkivästä pillusta.
Mut joo, tossahan naiset ylhäällä ne tärkeimmät kertoikin ja noilla opeilla ei voi kovin hakoteille joutua:
"Mulle ei imutusta kiitos. Leveä kieli, ei kärjellä. Eri mittaisia vetoja. Eikä tarvitse nuolla mitään sivuja tai reiän ympärystää. Sormi tai kaksi sisällä."
Ja "Toistoja toistoja niin hyvä tulee".
Ja "Leveällä kielellä, ei terävällä ja kovalla ja sormet etsivät samalla g-pisteen vaginasta. Naisten kannattaa kertoa miten ja miesten kannattaa myös kuunnella."Hyviä tyylejä on saman verran ku naisia :)
N46
Ihmetyttää vaan se miksi naiset ei kerro ja kuvaile mistä tykkää. Voisi saada huomattavasti parempaa nuolemista ja suuseksiä kun opettaisi mistä tykkää sen sijaan että on vaan hiljaa. Pahimpia nämä jotka olettaa ja odottaa että mies lukee ajatuksia. Ei keskustella keskenään vaan mennään vauvafoorumille haukkumaan
Kuuluu miesten perustaitoihin osata. Näin ainakin minusta miehenä ja voisin kuvitella, että naistenkin mielestä.
Miksei naiset sit nuole toisiaan, jos miehet ei osaa muka yhtään nuolla ??
Oma unelmanuoletus: Alkuun vaikka muutama suukko eri puolille viivaa ja häppäreitä. Kiihottavaa jos aistii tai huomaa kuinka miehen omakin kiima kasvaa katsellessaan, maistellessaan ja hengittäessään pillua. Kevyitä, hitaita lipaisuja kielenkärjellä koko viivan pituudelta alhaalta ylös klitalle. Siitä sitten pikkuhiljaa leveämpää kieltä, lisää painetta ja klitan nuolemista ja imemistä enemmän ja nopeammin. Välillä voi antaa kielen käydä syvemmällä ja ikään kuin panna mua kielellä. Jos haluaa kiusata mua pidemmän kaavan kautta niin voi vapaasti vaihdella tempoa ja tekniikkaa. Orkun lähestyessä kuitenkin koko huomio klitalle ja rytmi tasaiseksi, on se rytmi sitten hidas tai nopea. Orkun aikana klitan imu tai hieronta kielellä. Orkun jälkeen vielä muutama hellä klitan lipaisu niin tulee jälkijäristyksetkin, mutta aika nopeasti orkun jälkeen klitta muuttuu eri tavalla herkäksi ja suora, helläkin kosketus saattaa tehdä jopa kipeää. Panna kyllä saa halutessaan. En tiedä kumpi tuntuu ihanammalta nuolentaorkun jälkeen; se että pääsee hetkeksi kainaloon tasoittumaan vai se kun mies työntyy sisään vielä orkun jäljiltä sykkivään pilluun. Molemmat on
Sormet voi unohtaa kokonaan. Kädet voi pitää vaikka mun reisien ympärillä, pepun alla tai vatsan päällä ja loppuvaiheessa se kiinnipitäminen voi olla tarpeenkin, kun mun lantio ja jalat yleensä nykii ja sätkii siinä loppumetreillä aika paljon. Pidän siitä tunteesta että olen nuoletuksen aikana miehen otteessa.
Enemmän ahmimista ja ja imua kuin nuolentaa. Sivusuunnassa huulien väliin klitta ja sisemmät huulet. Imua ja huulilla puristelua. Välillä voi tunnustella liukkautta ja klitoriksen paisumista sisältä ja välilihasta. Kun alkaa olla turpeana ja liukkaana keskitä imu nuolenta ylöspäin klitan tienoille ja sormet suorana sisuksiin työntelemään.
Toista 1-2kertaa vuorokaudessa.
Nuoleminenkin on hyvä, mutta imu tuntuu parhaalta. Sisemmät häpyhuulet pitää levittää ja ottaa vain klitoris huulien väliin. Siitä sitten rytmikästä imutusta. Ja komppaan muita, että jos huomaa orgasmin lähestyvän, ei saa muuttaa tempoa eikä tekniikkaa enää siinä kohtaa.
Sain orgasmin kun tapailumieheni nuoli minua ekan kerran. En ollut saanut orgasmia kahteen vuoteen, oli ollut muita miehiä mutta ne ei oikein osanneet vaan hätäisesti koskivat. Tapailumies kosketteli vartaloani pitkään ja pussaili joka puolelle. Tunsin jotain erilaista oli jotenkin rennompi olo ja kun mies vihdoin alkoi nuolemaan pimppiäni hitaasti niin olin jo tosi kiihottunut.
Mun mies nuolee mua ihanasti, entinen ei oikein osannut ja meidän kemiat ei ollut sellaiset että olisin kehdannut häntä opastaa. Nykyiselle voisinkin opastaa, mutta hän osaa jo. :)
Hän nuolee aika nopein liikkein, mutta hellästi. Edestakaisin klitoriksen päältä, tasaisella rytmillä. Saattaa hellästi sormettaa samalla, mutta mä en tarvitse sitä. Välillä kun voi kestää tuleminen, hän jatkaa sormilla nopeaa liikettä klitoriksen päältä, pehmeästi. Hän jaksaa tehdä tätä vuorotellen loppuun asti, ei jätä kesken. Tämä toimii mulle.
N41
Nuolen aina myös persettä kun nuolen vaginaa, pitkä veto ylhäältä alas, koko alapään matkalta. Vanhojen akkojen perse vain maistuu pahville.
Tapailunainen kirjoitti:
Sain orgasmin kun tapailumieheni nuoli minua ekan kerran. En ollut saanut orgasmia kahteen vuoteen, oli ollut muita miehiä mutta ne ei oikein osanneet vaan hätäisesti koskivat. Tapailumies kosketteli vartaloani pitkään ja pussaili joka puolelle. Tunsin jotain erilaista oli jotenkin rennompi olo ja kun mies vihdoin alkoi nuolemaan pimppiäni hitaasti niin olin jo tosi kiihottunut.
"tapailumies" Tapailitteko laulun sanoja? Pimppi maistuu kuselle. Ei sitä viitsi nuolla,
Vierailija kirjoitti:
Tapailunainen kirjoitti:
"tapailumies" Tapailitteko laulun sanoja? Pimppi maistuu kuselle. Ei sitä viitsi nuolla,
Kuvitteletko pelle olevasi vitsikäs??
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käy😅
Lähteekö kaulalta suukotellen alas rintoja ja vatsaa suukotellen siitä pakarat ja alaspäin...
Ihmetyttää vaan se miksi naiset ei kerro ja kuvaile mistä tykkää. Voisi saada huomattavasti parempaa nuolemista ja suuseksiä kun opettaisi mistä tykkää sen sijaan että on vaan hiljaa. Pahimpia nämä jotka olettaa ja odottaa että mies lukee ajatuksia. Ei keskustella keskenään vaan mennään vauvafoorumille haukkumaan