Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
06.03.2023 |

Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.

38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.

Kommentit (1905)

Vierailija
821/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v Mies. Kissa on karkuteillä. Kova huoli pikkuisesta.

Vierailija
822/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+

Ei työ- ja jaksamisongelmia, koska ei ole töitä.

Ei rakennuslupaongelmia, koska ei omakotitaloa tai rahaa rakentaa mitään.

Ei pettämisongelmia, parisuhdehuolia tms., koska ei parisuhdetta.

Ei oikeastaan ole ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24v ja vihaan työtäni. Palkka on hyvä, työ on monipuolista ja haastavaa, työajat joustavat ja etätyö on sallittu. Mutta vihaan sitä vastuuta, painetta ja kiirettä mikä työssä on. Mielummin ottaisin työn, jossa vähemmän vapautta, vastuuta ja haastetta.

Miksi sitten teet sitä? pelkän hyvän palkanko takia kyllä se poikkeuksetta näkyy tavalla tai toisella jos henkilö "vihaa" työtään työ ympäristössä eikä yleensä positiivisella tavalla.

Kyllä, palkan takia. Ja ei huolta siitä, että pilaisin työympäristön, kun ei ole mitään työympäristöä, jota pilata. On vain loputonta etätyötä, kiirettä ja projektia projektin perään, pitkäksi venyviä päiviä jne. Hyviä päiviä on ehkä yksi kuukaudessa.

Surullista.

Olen ajatellut, että tämä on melko normaalia työelämää eli että kuukaudessa on vain muutama kiva työpäivä. En ole se, kenelle vastasit, mutta itse koen kyllä, että olen töissä vain ja ainoastaan palkan takia. Työn sisältö olisi ihan kivaa ja jees, jos olosuhteet sen tekemiseen olisivat toisenlaiset eli tehokkuudeen vaatimukset olisivat alhaisemmat. Tiedän, että hyvin moni työkaverini miettii samalla tavalla. Olen jotenkin olettanut, että nyky-yhteiskunnan vaatimukset työlle ovat kasvaneet lähes kaikilla aloilla suhteettoman suuriksi eli että suurin osa päivistä on selviämistä ja vain muutama harva päivä silloin tällöin on kiva. 

Vierailija
824/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v ja työelämän stressaavuus. Jatkuvat Teamsit kuormittavat introverttiä luonnetta ja usein pitäisi olla venymässä joka paikkaan. 

Vierailija
825/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelmani on ammatin vaihto, tulin allergiseksi nykyiseen työhöni, enkä tiedä mitä alkaisin nyt opiskelemaan ja miten rahoittaisin elämäni opiskeluaikana.

38v

Vierailija
826/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v, isoin ongelma on nousemaan alkanut verenpaine. Ei vielä mitenkään kamalan korkea mutta selvässä nousussa vaikka kuinka yritän korjata elintapoja.

Vierailija
827/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen ja hampaan kruunu irtosi, pitää päästä hammaslääkäriin pian.

Vierailija
828/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haasteita riittää suomessa mutta ei varsinaisia ongelmia

Vierailija
829/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v, oon jatkuvasti väsynyt, en saa mitään aikaan eikä mulla oo kavereita. Vähän tekis mieli ku0lla mutta ei sitten ehkä kuitenkaan. Itkettää ja väsyttää mutta en pysty nukkumaan aamulla herätykseen asti.

Vierailija
830/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v.

Etsin töissä balanssia millä tulen ok toimeen. Mahdollisimman vähän työtunteja ja niissä töitä, mutta ihan ok tulotaso.

Alkaa löytyä. Pari yövuoroa viikossa, niin lisät nostaa tliä ja samalla työtunteja vaan 24h/viikko.

Vierailija
831/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+

Hyvä setti. Vielä unohdat tavoittelun, kilpailun ja unelmoimisen. Näin ei tule pettymyksiäkään :)

Vierailija
832/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54 v nainem

En saaorgasmia.

Hävettää kun kosteus loppuu kesken yhdynnän.

Mieson komea ja kiltti.

Haluaisin nauttia hänenkin vuokseen.

30 vuotta yhdessä.

Nää kaikki muut valittajat täällä kyllä saa orkun lihavien ja ksljujen miesten kanssa.

Vierailija
833/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ja itsensä arvostaminen. Olen 39 -vuotias mies. Koulutus ei jaksa kiinnostaa ja muuten töitä vaikea saada pelkin hakemuksin.

Lisäksi tuota ikää alkaa olla jo sen verran että nuoremmat alkaa lähinnä jurppimaan. Niinkuin viimeksi kokeiltuani lähihoitajaksi kouluttautumista missä näsäviisas parikymppinen naisenalku voi stana.

Vierailija
834/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+

Hyvä setti. Vielä unohdat tavoittelun, kilpailun ja unelmoimisen. Näin ei tule pettymyksiäkään :)

Omaan käteen ei pety.

Tyyppi vetelee vaseliinipurkki kädessä.

Semmoinen mies se

Vierailija
835/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v. Olen ajautunut työhön jossa pitää olla paljon ihmisten kanssa tekemisissä ja esiintyä plus teamsit siihen päälle. Olen introvertti ja kova jännittäjä ja työpäivät vie minusta mehut. Pieni ongelma, mutta minulle iso. Hain juuri toisenlaista työtä, mutta en saanut. Onneksi työkaverit ja esihenkilö ovat todella mukavia.

Vierailija
836/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ja itsensä arvostaminen. Olen 39 -vuotias mies. Koulutus ei jaksa kiinnostaa ja muuten töitä vaikea saada pelkin hakemuksin.

Lisäksi tuota ikää alkaa olla jo sen verran että nuoremmat alkaa lähinnä jurppimaan. Niinkuin viimeksi kokeiltuani lähihoitajaksi kouluttautumista missä näsäviisas parikymppinen naisenalku voi stana.

Saatko orgasmin?

Minä en saa.

On mies , työ , ulkonäkö..

Ei oo ei tuu :( n 54 vee

Vierailija
837/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lihavat ja rumat orgasmeja?

Jos minä saisin olisin seksihullu.

Mutta ei

En edes rakastamani miehen kanssa:(

Vierailija
838/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myytäisiin huumetta jolla saa orkun, ostaisin heti.

Olen saanut 2 kertaa elämässäni.

Ihan perus yhdynnässä.

Miksi?

Nyt tiedän mirä muut saavat.

Minä nussisin koko ajan...

Vierailija
839/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v ja suurin ongelmani on se, että haluan materialismista eroon ja yritän saada yhteyden Jumalaan mutta olen vasta matkalla sinne enkä ole vielä onnistunut.

Vierailija
840/1905 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmihullu hiljaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan