Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko tilanteessani?

Vierailija
05.03.2023 |

Olen ollut 8v parisuhteessa miehen kanssa joka viettää melkein kaiken vapaa-ajan tietokoneella pelaten. Koiran käyttää ulkona mutta siinä se. Joskus tiskaa. Hyvät puolet hänessä: ei juo, ei polta, ei ole väkivaltainen. Eroasitko jos olisit minä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin enkä olisi kyllä kahdeksaa vuotta tuommoista viitsinyt katsella.

Vierailija
22/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältäkö kysyt?😄

Palstamamma on jo aikaa sitten eronnut. Samaa suosittelee muillekin, tilanteesta viis.

Sinunko mielestä parisuhde tuollaisen kanssa on jotain sellaista, jota kannattaa jatkaa? Kerro, mitä positiivista aloituksessa mainitun kanssa elämisessä on?

Meinaat, että parin lauseen väritetystä foorumialoituksesta saa kokonaiskuvan pariskunnan koko elämästä molempien osapuolten näkökulmasta?

Minusta vaikuttaa, että ap on kontrolloiva, ehkä läheisriippuvainen narsisti, jonka kanssa ei kannattaisi yhdenkään miehen lähteä elämäänsä pilaamaan, ellei halua olla vanki omassa kodissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät puolet hänessä: ei juo, ei polta, ei ole väkivaltainen."

Tarkoitat siis, että hänen hyvät puolet on se, että hän on noiden osalta ihan normaali ihminen?

Miten meillä naisilla voi olla näin alhaiset rimat miehille, kun koemme hyvien puolien olevan asioita, mitkä pitäisi ihan jokaisella normaalilla miehellä olla muutenkin?

Niin tosiaan, eikö nuo ominaisuudet pitäisi löytyä jokaisesta miehestä + kaikki muut hyvät piirteet siihen päälle? Mulle nuo mainitsemani ovat riittäneet. Olen ollut aivan sokea koko tilanteelle ehkä siksi koska ex-mieheni poltti, joi ja oli väkivaltainen pettäjä. Miten voi olla että tajuan tämän vasta kun teen aloituksen tänne vauvapalstalle? :( AP.

Vierailija
24/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Eksä, jonka kanssa olin lähes neljä vuotta, oli peliaddikti. Kotiin tullessa meni suoraan tietokoneelle, laittoi luurit korvaan ja alkoi pelaamaan. Sen verran piti alkuillasta taukoa, että söi laittamani ruoan. Sitten jatkoi pelaamista nukkumaanmenoon saakka. Myöhään illasta tuli viereen nukkumaan. Näin meni meidän arkipäivät. Viikonloppuina sama homma paitsi, että pelaaminen alkoi jo aamulla. Joskus käytiin yhdessä kaupassa tai saunavuorolla, mutta muuten elämä kietoutui miehen pelaamisen ympärille. Missään ulkona ravintolassa ei halunnut käydä tai vaikka matkustelemassa, koska niissä olisi joutunut outoihin paikkoihin ja sosiaalisiin tilanteisiin.

Erosin, koska halusin elämältäni muuta kuin miehen pelaamisen seuraamista.

Vierailija
25/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Eksä, jonka kanssa olin lähes neljä vuotta, oli peliaddikti. Kotiin tullessa meni suoraan tietokoneelle, laittoi luurit korvaan ja alkoi pelaamaan. Sen verran piti alkuillasta taukoa, että söi laittamani ruoan. Sitten jatkoi pelaamista nukkumaanmenoon saakka. Myöhään illasta tuli viereen nukkumaan. Näin meni meidän arkipäivät. Viikonloppuina sama homma paitsi, että pelaaminen alkoi jo aamulla. Joskus käytiin yhdessä kaupassa tai saunavuorolla, mutta muuten elämä kietoutui miehen pelaamisen ympärille. Missään ulkona ravintolassa ei halunnut käydä tai vaikka matkustelemassa, koska niissä olisi joutunut outoihin paikkoihin ja sosiaalisiin tilanteisiin.

Erosin, koska halusin elämältäni muuta kuin miehen pelaamisen seuraamista.

Kuulostaa niin tutulta. Tästä tuli mieleen, että jos pari kertaa vuodessa käymme yhdessä esimerkiksi elokuvissa niin kotiin tullessa mies menee suoraan koneelle. Sen pienen hetken "saan pitää hänet", sitten on jo kiire jutustelemaan pelikavereille. AP.

Vierailija
26/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis, että hänen hyvät puolet on se, että hän on noiden osalta ihan normaali ihminen?

Miten meillä naisilla voi olla näin alhaiset rimat miehille, kun koemme hyvien puolien olevan asioita, mitkä pitäisi ihan jokaisella normaalilla miehellä olla muutenkin?

Niin tosiaan, eikö nuo ominaisuudet pitäisi löytyä jokaisesta miehestä + kaikki muut hyvät piirteet siihen päälle? Mulle nuo mainitsemani ovat riittäneet. Olen ollut aivan sokea koko tilanteelle ehkä siksi koska ex-mieheni poltti, joi ja oli väkivaltainen pettäjä. Miten voi olla että tajuan tämän vasta kun teen aloituksen tänne vauvapalstalle? :( AP.

Itse sain ainakin todella huonon parisuhdekuvan omista vanhemmistani. Isä oli juoppo, joten kuka tahansa joka ei ollut juoppo oli jotenkin "parempitasoinen mies", vaikka oikeasti oli normaalia huonompitasoinen.

Vierailija
27/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain ainakin todella huonon parisuhdekuvan omista vanhemmistani. Isä oli juoppo, joten kuka tahansa joka ei ollut juoppo oli jotenkin "parempitasoinen mies", vaikka oikeasti oli normaalia huonompitasoinen.

Ihmeellistä kuinka sitä vaan sitten tyytyy. Itse olen aina ajatellut sellaisista parisuhteista joissa mies esim hemmottelee jollain tavoin ja pitää kädestä kiinni, sanoo että rakastaa, että se olisi jotenkin feikkiä. Koska ei minua hemmotella ja jos haluan pitää kädestä niin se ei miehelle käy. AP

Vierailija
28/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin

Vierailija
29/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ärsyttää, kun Nintendo saa enemmän huomiota. :D

Vierailija
30/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tuota samaa vikaa. Äiti oli yh, jolla väkivaltaiset miehet vaihtui tiuhaan. Itse sitten kärvistelin nuorempana monta vuotta suhteessa, jossa mies ryyppäsi ja petti minkä kerkesi. Ja pidin hyvänä puolena miehessä sitä, ettei ole väkivaltainen. Ihan naurettava ajatusmaailma kun nyt jälkeenpäin miettii ja onneksi oon viisastunut.

Vierailija
31/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden tietojen pohjalta on vaikea sanoa eroaisinko vai en.

Vierailija
32/62 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei lapsia ole, niin miksi katsella tuollaista?

Vielä vähemmän lasten kanssa katselisi tuollaista.

Vierailija
33/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä ota miestä joka pelaa ! Olin aivan järkyttynyt ,kun eksän kanssa muutettiin yhteen ,että mikä se arkitodellisuus oli,huh huh. Aivan sairasta nelikymppiseltä mieheltä. Ei mitään muuta elämässä ,kuin työ ja pöytäkone.

Vierailija
34/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä ota miestä joka pelaa ! Olin aivan järkyttynyt ,kun eksän kanssa muutettiin yhteen ,että mikä se arkitodellisuus oli,huh huh. Aivan sairasta nelikymppiseltä mieheltä. Ei mitään muuta elämässä ,kuin työ ja pöytäkone.

Siis onko tämmöiset miehet näin yleisiä? Ajattelin, että mun mies on uniikki lumihiutale ja että mun pitää vain yrittää ymmärtää, että tämmöistä se elämä nyt vaan on. AP.

Vierailija
35/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo nyt eroaa naama somessa (kännykkä) sohvalla löhöävästä av-mammasta?

Vierailija
36/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että ketjussa kukaan ei mainitse rakkautta, sitoumusta, läheisyyttä. Ainakin minulle nämä ovat asioita, joiden puuttuessa miettisin eroa.

Jokin tietokoneella pelaaminen tai laiskuus kotitöissä ei todellakaan, lähellekään, riitä eroon. 

Tai voihan olla, että sitä syvempää suhdetta ei koskaan, 8 vuodessakaan, ole rakentunut.

Vierailija
37/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että ketjussa kukaan ei mainitse rakkautta, sitoumusta, läheisyyttä. Ainakin minulle nämä ovat asioita, joiden puuttuessa miettisin eroa.

Jokin tietokoneella pelaaminen tai laiskuus kotitöissä ei todellakaan, lähellekään, riitä eroon. 

Tai voihan olla, että sitä syvempää suhdetta ei koskaan, 8 vuodessakaan, ole rakentunut.

"Ihmeellistä kuinka sitä vaan sitten tyytyy. Itse olen aina ajatellut sellaisista parisuhteista joissa mies esim hemmottelee jollain tavoin ja pitää kädestä kiinni, sanoo että rakastaa, että se olisi jotenkin feikkiä. Koska ei minua hemmotella ja jos haluan pitää kädestä niin se ei miehelle käy. AP "

Vierailija
38/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt eroaa naama somessa (kännykkä) sohvalla löhöävästä av-mammasta?

Peliaddikti mies saapui kommentoimaan

Vierailija
39/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi alkujaankaan kiinnostunut tuollaisesta miehestä.

Vierailija
40/62 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. Tuohan on ihan normaalia, itsekin tykkään vapaalla lukea kirjaa tai tehdä omia juttuja, vanhemmassa suhteessa todennäköisesti kuitenkin yhteinen tekeminen vähenee. Oletko kysynyt, että tehdäänkö tänään sitä ja tätä yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan