Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvitätkö ennen suhdetta millaisia naisia miehellä on ollut ennen sinua?

Vierailija
05.03.2023 |

Minä selvitin jo nuorena. Silloin katsoin minkätyyppisiä naisia he ovat (ruumiinrakenne, tyyli) ja päättelin siitä kannattaako mieheen panostaa. Eli jos tykkäsi aivan erityyppisistä kuin itse olen, niin jätin asian sikseen.

Olen pitkässä suhteessa, mutta tuli mieleen sinkkujuttuja lukiessa, että nykyisin toimisin samoin. Paitsi että katsoisin myös sitä ovatko miehet valinneet täyspäisiä naisia vai täydellisiä hattarapäitä. Jos mies haukkuu exäänsä, mahdollisesti lastensa äitiä, niin se on tietysti muutenkin turn off.

Toimivatko muut samalla periaatteella, miehet ja naiset? Eikö se kuitenkin ole yksi paljastavimmista asioista ihmisessä millaisen ihmisen on valinnut puolisokseen ja - mikä merkittävintä - omien lastensa vanhemmaksi?

Kommentit (262)

Vierailija
21/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin ennen oli helpompaa kun asia selvisi helposti valokuva-albumista. Nykyään joutuisi murtautumaan kuvatiedostoihin.

Tosin somea seuraamalla saa jo paljon tietoa. Jotkut hölmöt pitää kaikkia parisuhdekuvia tuhansien ihmisten nähtävillä esim Facessa ja Instassa. Yhdestäkin näkee että eli varsin leveää elämää ollessaan parisuhteessa itseään paremmin tienaavan naisen kanssa. Ulkomaanmatkat, sisustusprojektit ja ulkona syömiset loppuvat kuin seinään suhteen päätyttyä. Samoin kun pientalo vaihtui lähiöön Itä-Helsingissä.

Kaikista tällaisista saa paljon tietoa, koska some.

Vierailija
22/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa laskelmoivalta ja vainoamiselta. Toisaalta mistä edes tietäisin miehen exät? En minä ainakaan hae exän/aiempien rakkauksien kaltaista puolisoa, joten en kokisi deittikumppanin exien etsimisessä ja stalkkaamisessa olevan ideaa. 

Lisäksi kyllä minussa heräisi vähintäänkin epämiellyttäviä tunteita, jos huomaisin exän nykyisen etsivän tietoa siitä millainen olen. Tuskin saisin tietää, jos googlailisi, mutta jo ajatuksena häiritsevä. 

Normaalisti ihmisen menneisyys paljastuu kyllä ihan ilman googlettamista yhdistelemällä tiedonmurusia. Kerran tästä on ollut hyötyäkin eli pieni epäilys heräsi erään deittikumppanin tarinoista. Hän oli valehdellut esimerkiksi työpaikastaan ja jätin tapailun siihen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..miksi pitäisi etsiä samankaltaisuuksia existä? Johonkin kuitenkin se suhde on jo loppunut.

Vierailija
24/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen avaus. Eli ap kysyy, tenttaanko joltain mieheltä, jonka kanssa en edes seurustele, että keiden kanssa hän on ennen minua seurustellut? Eipä tulisi mieleenkään. En ylipäänsä ole koskaan ollut suhteessa, joka olisi alkanut kaveruudesta ja sitten muuttunut parisuhteeksi eli minulla ei ole ollut "ennen suhdetta" vaihetta. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet niin, että kaksi ihmistä on kohdannut, kiinnostunut toisistaan, alkanut tapailla ja tutustua toisiinsa ja siitä se on syventynyt parisuhteeksi. Milloinkaan ei ole päätetty, että nyt aletaan olla suhteessa.

Keneltäkään en ole kysellyt entisistä saati etsinyt eksien kuvia.

Vierailija
25/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän se väkisin tuli tietooni. Yhden ukon hylkäsin jo alkumetreillä kun selvisi että hän oli kolmatta kertaa naimisissa ja oli lapsia kahden eri naisen kanssa, hyi olkoot. Nykyisen kumppanin eksän tiedän ja tunnen muttei olla ystäviä, mies ei ole sen naisen kanssa missään tekemisissä ollenkaan, onneksi.

Vierailija
26/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tosin ennen oli helpompaa kun asia selvisi helposti valokuva-albumista. Nykyään joutuisi murtautumaan kuvatiedostoihin.

Tosin somea seuraamalla saa jo paljon tietoa. Jotkut hölmöt pitää kaikkia parisuhdekuvia tuhansien ihmisten nähtävillä esim Facessa ja Instassa. Yhdestäkin näkee että eli varsin leveää elämää ollessaan parisuhteessa itseään paremmin tienaavan naisen kanssa. Ulkomaanmatkat, sisustusprojektit ja ulkona syömiset loppuvat kuin seinään suhteen päätyttyä. Samoin kun pientalo vaihtui lähiöön Itä-Helsingissä.

Kaikista tällaisista saa paljon tietoa, koska some.

Kyllä, nykyisinhän on hyvin helppoa selvittää pitävätkö ihmisen tarinat ylipäätään paikkansa. Olen ollut sinkkuna viimeksi ennen nettiä, joten sitä kautta en ole selvittänyt mitään deittikuvioissa. Ap

Vierailija
27/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tapaillut monta japanilaista naista Tokion Tinderistä asuessani 3 vuotta Tokiossa. Ja olen vakavasti seurustellut japanilaistaustaisen naisen kanssa.

Olen 100 prosenttisen varma, että suominainen jättäisi minut, jos saisi tietää menneisyyteni. Ja siksi en puhu. M27

Jos olet asunut kolme vuotta Japanissa, niin jokainen nainen osaa päätellä, että niihin vuosiin on sisältynyt myös japanilaisia tyttöystäviä.

Vierailija
28/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkeri nainen ja vaikuttaa olevan paska itsetunto.

Naiset! Menneisyys on menneisyyttä! Miehen exät ei teille kuulu. Keskittykää nykyhetkeen.

Ihmisen menneisyydessään tekemät teot kertovat hänestä paljon enemmän kuin hänen sanansa tapailun alussa. Jos minulle paljastuisi että mies on ollut patologinen sarjapettäjä aiemmin niin tapailu loppuisi saman tien.

Niiiin totta. Sarjapettäjän tavat eivät koskaan muutu. Siksi parempi selvittää asiat ensin.

Vierailija
29/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tapaillut monta japanilaista naista Tokion Tinderistä asuessani 3 vuotta Tokiossa. Ja olen vakavasti seurustellut japanilaistaustaisen naisen kanssa.

Olen 100 prosenttisen varma, että suominainen jättäisi minut, jos saisi tietää menneisyyteni. Ja siksi en puhu. M27

Jos olet asunut kolme vuotta Japanissa, niin jokainen nainen osaa päätellä, että niihin vuosiin on sisältynyt myös japanilaisia tyttöystäviä.

Ja siksi en kerro, että olen asunut Japanissa. Simppeliä. :) M27

Vierailija
30/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen panojuttu on ihan pyytämättä kerrottu montakin kertaa miesten taholta. Tämä on vaikuttanut radikaalisti moneen asiaan. Esimerkiksi lapsentekohalut katosi minulta siihen paikkaan. Naistyyppi oli ihan erilainen kuin minä.

Vierailija
31/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sikäli jollain tasolla kiinnostaa mahdollisen kumppanin exät, että jotain se kertoo siitä kumppaniehdokkaastakin millaisia exiä ja kuinka paljon tai vähän niitä on takana.

Millään hiusten värillä, painoindeksillä ja sellaisilla detaljeilla en tee mitään, mutta siis sellainen summittainen lukumäärä ja suhteiden kesto / ovatko täyspäisiä / millä alalla / ehkä harrastuksetkin jne. ovat asioita jotka minua voisi kiinnostaa. En nyt ala kaivelemalla kaivelemaan mitään, mutta antaahan se osviittaa jos tiedän jotakin kumppaniehdokkaani menneisyyden ihmissuhteista.

Vierailija
32/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa laskelmoivalta ja vainoamiselta. Toisaalta mistä edes tietäisin miehen exät? En minä ainakaan hae exän/aiempien rakkauksien kaltaista puolisoa, joten en kokisi deittikumppanin exien etsimisessä ja stalkkaamisessa olevan ideaa. 

Lisäksi kyllä minussa heräisi vähintäänkin epämiellyttäviä tunteita, jos huomaisin exän nykyisen etsivän tietoa siitä millainen olen. Tuskin saisin tietää, jos googlailisi, mutta jo ajatuksena häiritsevä. 

Normaalisti ihmisen menneisyys paljastuu kyllä ihan ilman googlettamista yhdistelemällä tiedonmurusia. Kerran tästä on ollut hyötyäkin eli pieni epäilys heräsi erään deittikumppanin tarinoista. Hän oli valehdellut esimerkiksi työpaikastaan ja jätin tapailun siihen. Ap

Olen pahoillani, mutta toimintasi kuulostaa minusta lähinnä häiriintyneeltä. Lisäksi sivuutat täysin sen seikan, että ihminen muuttuu ajan ja elämän myötä. 

Valehtelu on asia erikseen ja yleensä paljastuu jossakin vaiheessa. 

Vierailija
33/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo ajattelutapa. 3 vuotta on kuitenkin pitkä aika elämästäsi. No, ei kuulu mulle, mutta kyllä mä pitäisin hyvin outona, että mies pimittää tuollaisia tietoja.

Vierailija
34/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on vain viisasta selvittää miehen taustat ja kääntää kaikki kivet ennen mitään sitoutumista. Joko tuttavapiirin kautta, jos se on yhteinen, tai googlettamalla ja penkomalla some. Näin välttyy ikäviltä yllätyksiltä sitten myöhemmin eikä tule ostettua sikaa säkissä.

Vierailija
35/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tulisi mieleenkään kysellä eikä asia mua myöskään varsinaisesti yhtään kiinnosta. Harvemmin ihminen voi itse päättää kehen rakastuu ja usein vasta suhteen edetessä ihmisestä paljastuu uusia puolia mitkä vaikuttavat suhteen tulevaisuuteen. Ei siinä ihastumisvaiheessa kukaan vielä kunnolla tunne toista että tietäisi etukäteen onko suhde kannattava vai ei.

Vierailija
36/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista pikemminkin. Mitä hirveää siinä nyt voisi olla, että olet asunut Japanissa ja tapaillut japanilaisia naisia?

Japanilaisen kulttuurin harrastus on nykyisin hyvin yleistä. Minun lasteni ikäpolvesta tunnen useamman, joka on asunut Japanissa ja omasta ikäluokastani yhden, joka oli naimisissa japanilaisen naisen kanssa. Itsekin pidän japanilaisesta ruokakulttuurista ja kirjallisuudesta. Mitä järkeä on salata tuollainen asia, se on oikeasti aika weird. Ap

Vierailija
37/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tulisi mieleenkään kysellä eikä asia mua myöskään varsinaisesti yhtään kiinnosta. Harvemmin ihminen voi itse päättää kehen rakastuu ja usein vasta suhteen edetessä ihmisestä paljastuu uusia puolia mitkä vaikuttavat suhteen tulevaisuuteen. Ei siinä ihastumisvaiheessa kukaan vielä kunnolla tunne toista että tietäisi etukäteen onko suhde kannattava vai ei.

Niin. Rakastuminen on osaltaan tahdon asia ja päätösasia terveellä ja ajallaan itsenäistyneellä ihmisellä.

Vierailija
38/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, ap, miten nykyinen suhteesi alkoi. Missä vaiheessa ja miten aloit kysellä mieheltä hänen eksistään ja miten hän siihen suhtautui?

Vierailija
39/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et oikeasti siellä Japanissa ole koskaan asunutkaan.

Täällä on taas tämä hentaifani27 palstalla hihkuttamassa miten hienoa anime, hentai, manga ja japanilaiset on.

Vierailija
40/262 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good story, bro, but not true. Et sinä missään Japanissa ole asunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä