Suuri Kuningas Charles III Kruunajaisketju 6.5 -23 OFFICIAL!
Pyhä öljy, jolla Charles (s 14.11 -48) ja Camilla voidellaan on satoja vuosia vanhaa koostumusta, joka kerätään Mount of Olives from the 2 Groves. Se on Jerusalemin patriarkan ja Anglikaanisen paikallisen piispan konsentroima öljy, ja Mary Magdalinen Monastrystä ja Monastry of Ascencistä. Alice on haudattu Mary Magdalineen myös.
Öljyä valettiin Elizabeth II päähän ja nyt sen voitelun tulee samaan Charles ja Camillakin.
Koska se on Puhä toimitus se peitetään: seremonian aikana kangasta heidän yllään kannattelevatkin nyt Camillan sukulaislapset.
Laittakaas kaikki muu tieto tänne mitä kruunajaisiin tulee.
Charles III on siis Yhdistyneen kuningaskunnan kuningas ja 14 muun Kansainyhteisömaan valtionpäämies, muun muassa Australian, Kanadan ja Uuden-Seelannin kuningas.
Kruunajaiset toimitetaan Westmister Abbeyssä.
Charles syntyi Buckinghamin Palatsissa Canterbyryn arkkihiippa kastoi ja hänestä tuli samointein ensimmäinen kruuninperimylsessä ja Cornwallin ja Rothesayn herttua, Skotlannin kruununperijälle tarkoitetty.Hänet nimitettiin yhdeksänvuotiaana Walesin prinssiksi ja vuonna 1958 Chesterin jaarliksi. Walesin prinssiksi hänet kruunattiin 11 vuotta myöhemmin, 1. heinäkuuta 1969 Caernarfonin linnassa järjestetyssä seremoniassa.
Kommentit (4369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN HYVÄKSY NAISPAPPEJA!!!
Onneksi sun hyväksynnällä tai hyväksymättömyydellä ei ole mitään merkitystä.
Tykkään kun tässä on ollut jo monta tummaihoista ihmistä keskeisessä roolissa. Vetää mattoa Harryn väitteeltä, että kuningashuone olisi rasistinen. Ainakin asiat ovat nyt muuttumassa hyvään suuntaan.
Vähän alleviivaava fiilis siitä tulee, sillä mustia on Iso-Britanniassa oikeasti vain 3% väestöstä. Muitakin vähemmistöjä olisi voinut vähän enemmän edustaa.
Mutta toki ihan ymmärrettävää nykypäivänä, ja onhan Charles tietysti Kansainyhteisönkin kuningas.
Kuka tuo tylsistyneen näköinen kaunotar on? Ruskeat kauniit hiukset, hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain pyörätuoli ja silti yrittää seistä pitämällä kiinni siitä
Joo, käsittämätöntä, vai kokiko ihmeparantumisen kirkossa??😝👎🏻👎🏻😵💫
Juntti olet. Ei jokainen pyörätuolin käyttäjä ole kyvytön nousemaan seisomaan itse.
No en todellakaan ole!! Menepä itseesi, pyörätuolissa istuvalla EI ole mitään velvollisuutta nousta ylös vammansa vuoksi, ei edes kuninkaan edessä!! Näin on asia!!
Miksi minun pitää mennä itseeni kun kerroin, ettei jokainen pyörätuolin käyttäjä ole kyvytön nousemaan seisomaan itse. En kertonut mitään velvollisuudesta nousta. Itse hän nousi, eikä kukaan pakottanut.
V**tu näitä lukutaidottomia juntteja.
Miten olet aikoinaan saanut koulusi käytyä?
No miksi istua sitten pyörätuolissa? Sitä ei voi ymmärtää, eikös siihen istumista yritä kaikin tavoin välttää!! Se on joko tai! Ja olen ekonomi, Aalto-yliopistosta😇🤓[/ pitäskö lukea vähän lääketiedettä? Jos tulee esim lihassauraus, niin ei kerralla halvaannuta....Mä en pysty seisoa kahta minuuttia kauempaa, mutta pystyn hyvänä päivänä kävelemään 200 m... Ihmisillä on joku väärä luulo, et vaan halvaantunut istuu pyörätuolissa. Suosittelen menee tutustumaan vaikka eri kuntoutuslaitoksiin ja eri sairauksiin. T. Liikuntaa ennen intohimoisesti harrastanut
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittää huomiota, miten koko ajan puhutaan uskon rakkaudesta ja lempeydestä, armosta, hallitsemisessa.
Suomessa on tosi kylmä ja kova linja, köyhät kyykkyyn ja jokainen pärjätköön itse, kokoomuslainen...
Puhe on eri asia kuin teot. Köyhillä menee Briteissä vielä huonommin kuin Suomessa.
Miten meneteltäksiin, jos pääministeri olisi eri uskonnon edustaja?
Vierailija kirjoitti:
Aika monta rasistista kommenttia ilmestyi ketjuun Hallelujan aikana.
Niin, nykyään on tosiaan rasistista huomata jos ihminen on tummaihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tylsäääääää kuin katselisi maalin kuivumista seinässä
Mikset sitten tee jotain itsellesi mieleisempää??
Mikä tuo piispan koru on? Kuon kaksi pöllön silmää..?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on herra aurinkolaseissa ja mursuviiksissä? :DD
En nähnyt mutta kuulostaa ihan Keke Ruusperilta kuvauksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
William kyllä sai vaimon jossa on oikeasti kuningatarainesta. Upea Catherine.
Tässä kruunataan vasta Charlesia. Catherine näyttää joskus 20-30 vuoden kuluttua eri ihmiseltä kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomipersut ei tiedä, että englannin hovi on aina ollut monikulttuurinen.
No itse asiassa ei ole ollut. Olet tainnut katsella vähän liikaa Bridgertonia.
Mutta sehän ei tarkoita, etteikö se nykypäivänä saisi olla monikulttuurinen.
Vierailija kirjoitti:
William kyllä sai vaimon jossa on oikeasti kuningatarainesta. Upea Catherine.
Todellakin. Lucky William, kun hiirulaisena sai tuollaisen syntymästään kuningatarmaisen jumalatar-naisen.
Kylläpä Louis on rauhallinen tällä kertaa, istui aivan paikallaan, suloinen on hänkin😍.
Tuleekohan Williamille ja Catherinelle vielä 4.lapsi...
Vierailija kirjoitti:
Suomipersut ei tiedä, että englannin hovi on aina ollut monikulttuurinen.
Hovi? Ei nyt naamasta ainakaan näy kun kuninkaallisia katsoo.
Brittien valtakunta toki ulottui kauas eri puolille ja maahan on kulkenut vuosisatoja kauppaa tekeviä ja muuta porukkaa ympäri maailmaa. Onko se sitten aitoa monikulttuüria että vallataan joku kaukomaan kolkka ja viedään oma kulttuuri sinne väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuningas vaatteiden alla alasti?
Luultavasti. Minä ainakin olen. Entäs itse?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää kruunajaiset on pelkkää jeesusta?
On kuulemma jumalanpalvelus ja samalla sitten kruunataan.
Every ruler = jokainen viivotin
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Suomesta kutsuttu pressapari ja pääministeripari. Olisi ollut hienoa, että Sanna olisi päässyt edustamaan Suomea Britanniaaan vielä virassaan. Olisi varmasti herättänyt huomiota upeassa puvussa ja luonnonkauneudellaan. Hänessä on jotain samaa eleganttia ja rohkeutta kuin Catherinessa.[/quote
Eiköhän hän olisi tullut sinne ravistelemaan instituutiota eli oikein hyvä, kun ei ole paikalle. Vetäköön vaikka kännit ja kok..lit viikonlopun kunniaksi, sen hän osaa.
En oikein jaksa katsoa
Tylsää
Vilkaisen välillä
Ei kai Camillan äiti enää elossa ole, Camillakin on jo 75v..