Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Elokuumeilijat** Torstai 23.11.

23.11.2006 |

Huomenta kuumeilijoille.

Miten voikin elämä pyöriä niin täydellisesti yhden asian ympärillä? Kaikki tunteet, teot, kaikki on kiinni siitä, missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa. Ainakin minulla. Nyt kun on kp24/28-34 niin kropan kuulumisia tunnustelen koko ajan. Joka kerta kun luonto kutsuu, joka hetki kun väsyttää vähän tavallista enemmän, kun alavatsaa nipistää, kun rinta aristaa... Miksei sitä voisi vain unohtaa ja sitten, oho, tajuta parin viikon päästä, että katsopas, plussa tuli!

Plussaonnea kaikille, näissä merkeissä tänä aamuna piinailee

Saga kp24/28-34

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun täti on ollut ahkera...

Omaa; kiirettä pitää sekä töissä että kotona. No toisaalta ei ehkä niin intensiivisesti ehdi tutkiskella itseään. Nyt nukkumaan, aamulla erittäin aikainen herätys.

Toivotaan plussia!!!!

Vierailija
22/24 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on ne jossain ylhäällä tai ainakin hän saa ne kun on sairaalassa töissä... täytyy soitella terveyskeskukseen.. olen muutenkin menossa käymään niin täytyy samalla mainita tästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkääpä joku piinailija nyt siitä plussansyrjästä kuitenkin tiukasti kiinni.

Positiivista on se, että pysyn elokuisissa. Uusi laskettu aika on 31.8. Siispä voin hyvin ylläpitää tuota ilmoittajalistaa sinne asti. Yökukkuilijana kuitenkin jätän teille muille päiväpinojen aloittamiset. :) No niin, ei muuta kuin taas taskuun mukaan sylkitesti. Palailen varmaan vasta kertomaan kuulumisia, kun taas meikäläisen kuumeilussa tapahtuu ylipäätään mitään erityistä.

Mutta toki seurailen, että kukas pamauttaa sen ensimmäisen plussauutisen! Ja pinoon voisi tuoda vielä sellaista virtuaalisesti tarttuvaa laatua olevaa plussaa. :)

Vierailija
24/24 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli aivan järkyttävän selvä ovis taas: limat, " olo" , jomotus ja oksetusolo vielä siihen päälle. Kaipa tilastojen valossa voi sitten päätellä, että mun ovikseni on kp11-12 :P

En sitten tiedä, onko tää jälkijäristyksiä, mutta tuo oksetusolo jäi päälle :( tai sitten oon tulossa kipeeksi. Kivaa. Ainakin ehti sen oviksen napata sieltä :)

Nuni, kp 12