Lenita Airisto ei usko työuupumukseen
Hänen mielestään työstä ei voi uupua. Mitä mieltä tästä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28d4a578-cf76-422d-b23a-c2b754…
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Lenita Airisto on vanha mummo, jonka mielipiteillä ei ole nykyaikana enää mitään merkitystä. Tuskin tajuaa mitään tämänhetkisestä työelämästä, vaan elää jossain 60-luvun muistoissaan ja oman erinomaisuutensa korostamisessa.[/quote
Lennu täti oon varakkaan perheen tytär joka järjesti muotikiertueita...
Missä Lenita nyt on, lähipiiri on Seiskan mukaan huolissaan?
Lenitalla on ollut suurpiirtein kaikkea mutta ei lasta.
Voi olla jo äkillinen romahdus ja julkisuuteen palaa enään koskaan?
No tuota, luksush* kun on ollut, niin mitä tietää työnteosta?
Lenita miten kehtaat sanoa noin.
Vanhan ryppyisen kalkkunan ei kannattaisi huudella nykyajan työelämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lenitalla on ollut suurpiirtein kaikkea mutta ei lasta.
Jännä ajatella, että on niin köyhiä ihmisiä ettei heillä ole muuta kuin rahaa.
Työholistit eivät tietenkään uuvu työtaakan alla, koska heille työ on tärkein asia elämässä. Jos ei ole lapsia eikä puolisoa, ja suurimmat onnistumisen ilot tulee työnteosta niin mikäpä siinä. Onhan siinä elämälle korvaavaa täytettä. Ei kannata kuitenkaan yleistää muihin.
Samaa sarjaa Aira Samulinin kanssa. Molemmat pesunkestäviä kokoomusakkoja.
Kumpikin on tunnekyvyttömiä olioita eivätkä osaa kehua kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään kaivamaan ojaa lapiolla niin voi mieli muuttua.
Ihan kuin se suomalainen Huawei-pomo joka piti puhelimen vieressä makaamista työntekona ja vaati 16h työpäiviä kaikille.
Lenitallahan on jo ikää, mainosti että uni on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään kaivamaan ojaa lapiolla niin voi mieli muuttua.
Lenita Airisto on varmasti tehnyt oman osuutensa suom. työelämässä, vaikka hänen ei ole tarvinnut ojaa kaivaakaan!
Aika harva nykypäivän suomalainen lienee tutustunut edes ojankaivuun saloihin...Ei hänen silti tarvitse halveksua ihmisiä jotka uupuvat. Onkohan samalla logiikalla fyysiset sairaudetkin heikkoutta?
Kyllä minä olen tässä vuosien varrella saanut kuulla ja vaikka mitä. Olen vuosikausia odottanut, että saisin toimivan kilpirauhaslääkityksen. Samalla olen kuullut jopa todella loukkaavia kommentteja siitä, kun en pysty siihen, mitä terveet kykenevät.
Vierailija kirjoitti:
Lenitahan ei pystynyt saamaan jälkeläisiä, siksi tämä muu vouhkaaminen.
kaikkea ei voi saada ja Lenitan kohtalo oli jäädä lapsettomaksi.,
Lenitan kokemukset ovat jostain 50-70 luvun työelämästä. Tuntuu aika ikävältä tuollaiset vähättelevät kommentit, kun niin monet menettää elämänhalunsa, terveytensä ja jopa henkensä työn takia.
Monesti se on se kokonaisuus.
Leniltalla ei ole lapsia. Ei ole tarvinnut herätä aikaisin pukemaan ja syöttämään lapsia, työntämään rattaita melkein umpihangessa klo 6 aamulla jotta ehtii töihin seitsemäksi. Siinä on jo hyvän verran energiaa kulunut.
Sitten työpäivä, potilaita "palvellen".
Kiireellä päiväkotiin hakemaan kiukkuisia ja nälkäisiä lapsia ja tekemään toinen työpäivä kotona. Kellä hyvä puoliso, toisella ei.
Yöllä heräilet lasten pahoihin uniin ja aamulla sama rumba edessä. Tätä useamman vuoden ajan. Kunnes kasvaa koululaiseksi ja alkaa läksyjen seuranta ja harrastuksiin vieminen.
Lenita varmaan vie vaatteet pesulaan ja käy usein lounaalla eikä väännä kotona illalla sapuskaa perheelle
Olisko kolahtanut omaan nilkkaan tämä uupumisjuttu
Vierailija kirjoitti:
Missä Lenita nyt on, lähipiiri on Seiskan mukaan huolissaan?
Eiköhän tuo viimeisiä hetkiään vetele. Vanha mummo joten ei ole ihmekään.
En voi todeta muuta, kuin että Lenita ei varmaankaan ole työskennellyt terveydenhuoltoalalla.