Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MAALISkuiset ' 05 loppuviikkoon****

23.11.2006 |

Pääsenpäs pitkästä aikaan aloittamaan pinon...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maaliskuinen nukkuu päiväunia ulkona vihdoin 30minuutin nukuttamisen jälkeen. Keskimmäinen pelaa ja esikoinen on ulkona vesisateessa kavereitten kanssa. Lueskelin nopeasti juttuja läpi. Kiva kun niin moni on kirjoitellut!

Moni on miettinyt parkkitaloa joululahjaksi. Meillä on jo varmaan 4v vanha Wader-parkkitalo ja on ollut loistava. On kestänyt lasten kiipeilyt yms. On aikoinaan esikoisen kummeilta saatu (taisivat tilata silloin Anttilasta) kelta-puna-sininen muovia ja aika isokoinen. Noita on joitakin erilaisia malleja, meillä 3kerrosta ja kierrerampit alas ja toimii hyvin leikeissä, parkkitaloon mahtuu myös hieman isommatkin autot. Eli tuo olisi sellainen mitä suosittelisin ja sopii hyvin pienemmillekin. Parkkitaloissa kun on varsinkin noissa kestävyydessä eroja.

Kokoontumista mietin ensin hieman, sitten muistin että olen luvannut huomenna mennä lasten kanssa joulukadun avajaisiin ja kulkueeseen. On illalla ja sen jälkeen taidan olla kotona. Toisaalta olisi hauska lähteä itse tuulettumaan, mutta jää tällä kertaa välistä. Vähitellen kuitenkin olisi hyvä kai irrottautua ihan pelkästä kotiäidin roolistakin ja olla jotain omaakin menoakin. Eli hauskaa tapaamista sinne lähteville!

Vierailija
22/24 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla harvemmin kirjoittavien kuulumisia.

Ja Rosa, kyllä täällä muutkin valittaa :) Eihän teidän taaperolla voisi olla pissatulehdus? Minulle vaan jostain tuli sellainen mieleen.

Pippandiille ja muille sairastaville: Mahtuuko vielä mukaan? Oon ollu nyt kaks päivää ihan puolikuolleena töissä. Tänään varsinkaan en voinut jäädä pois kun olin työpaikan puolesta järjestettävällä ensiapukurssilla. Tänään oli viimeinen ja tärkein kerta. Kävin lekurissa aamulla ja miulla on poskiontelotulehdus joka on levinnyt äkäisesti myös otsaonteloon. Hiukkansen säikähdin kun lääkäri sano että hyvä kun tulit ajoissa, saattaa heittäytyä muuten aika vaaralliseksikin moinen. Nyt siis antibiotteja nassuun täälläkin.

Maalisneiti on ollut hirmuisen aurinkoinen ja jotenkin " reipas" viime päivinä. Vaikka äiskä on makoillut sohvalla niin jaksaa leikkiä itsekseen ja välillä tulee paijamaan ja sanoo " äiti, pipi...aijai" . Mieskin on rekkareissulla joten tässä on ollut hiukan raskas viikko :/

Onnea vaan kaikille odottajille loppumetreille, moni onkin täällä jo tosi pitkällä....ja Oonakin jo puolivuotias!!!! Huh kun aika menee nopsaan. Mites Marju???

Nyt lopettelen, hyviä unia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etäpäivä meneillään ja koulujuttuja on rästissä vino pino. Niistä välittämättä surffaan ensin nämä mukavammat osuudet!

Tapaamisista sen verran, että ihan ensimmäiset kerrat me tavattiin jo ennen vauvojen syntymää, kun oltiin jääty äitiyslomalle. Alkuun tapailtiin kahvilassa ja sitten kun lapset olivat about vuoden ikäisiä niin siirryttiin koti/kerhohuonetapaamisiin. Mä olen tainnut olla mukana ensimmäistä lukuunottamatta kaikissa tapaamisissa! Nyt kun moni on palannut työelämään, niin tapaamiset ovat vähän jääneet. Viikolla ei ehdi ja viikonloput hurahtavat vauhdilla. Olis mukava tavata teitä muitakin, toivottavasti saadaan järjestymään.

Mä olin keskiviikkona hammaslääkärissä ja mulla on 4 reikää. Siis haloo, tätä ennen mulla on koko elämän aikana paikattu yksi hammas kolmisen vuotta sitten!! Nyt sitten ravataan sikakalliissa lekurissa kerta toisensa perään ja juurihoidollakin mua uhkailtiin. Ällöttävää!!

Maalismukelon kanssa elo on mukavaa, vaikka pientä kiukkuilua on havaittavissa. Hoidossa kertoivat ottaneensa jäähypenkin käyttöön, kun lapset lyövät ja potkivat toisiaan urakalla. Ollaan miehen kanssa mietittykin, että missä vaiheessa sitä pitäisi alkaa käyttää. Kaisa on aika kovapäinen eikä sanominen juuri auta. Tähän asti ollaan pärjätty tilanteesta poisviemisellä tai lelujen poisottamisella, mutta ne keinot tuskin riittävät loputtomiin. Varsinkin tuon lyömisen kanssa on vaikeeta..

Ei vaan, pakko mun on alkaa mallentaa yrityksemme prosesseja. Tänään on deadline ja haluan saada homman ajoissa valmiiksi.

kua ja Kaisa

Vierailija
24/24 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän tämän listan:

ELIISAKU

PIPPANDII

TELL05

INSINÖÖRIÄITI

SENGI73

KUA

LEHTOVI

VUPII

KEVÄTMAMA

SUOHOMPPELI

EMPPA051

HANNAELINA77

HURTTA

MIUQU

ROSA81

UUPU

KORVAPUUSTIT

PUMP@

KALAMAMI

MARANTA

PÄÄSIÄISÄITI78

MARJU73

MELROSE

MIMI-05

MILI

ÄDÄ78

LARUSKA

FEMANA

KATI05

LAPPU

JOLLA

NOOPU

AJANKUVA

KUBLA

V.I.O.

COEAHILL

SOLANDRA

KATALIN

KOIVUPUU

PAHIS1

VUOKKO

EGO

ATYAH

NASULINA

Palaan paremmalla ajalla..mut hei

G:montako joulukorttia laitatte, teettekö itse vai ostatteko?

Tuulia