Puhelinliittymänkin hinta nousi sitten 6 euroa
Ei kuulemma millään operaattorilla ole enää kahdenkympin hintoja. Ei kohta enää rahat riitä tässä hintojen nousutahdissa. 😔
Kommentit (47)
Maksan 15 euroa kuukaudessa siitä, että otan vastaan viikottain yleensä vain kaksi puhelua. Itse harvoin soitan mihinkään. Harkitsen prepaidia, niin ei tarvitse turhasta maksaa. Vanhanaikainen puhumiseen ja tekstiviesteihin kelpaava kännykkä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä loppui kaikkien kolmen liittymän määräaikaissopparit vuoden lopussa, ei löytynyt mistään halvempia (18,90e/kk) liittymiä. En sitten viitsinyt kilpailuttaa. No oma operaattori tarjosi vielä vuodeksi hintaan 22,90e/kk, tyydyin sitten siihen.
Mikä operaattori tarjosi noinkin halvan liittymän ja onko rajaton netti ja puhelut myös tuossa?
Perseen myynti on aina vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä loppui kaikkien kolmen liittymän määräaikaissopparit vuoden lopussa, ei löytynyt mistään halvempia (18,90e/kk) liittymiä. En sitten viitsinyt kilpailuttaa. No oma operaattori tarjosi vielä vuodeksi hintaan 22,90e/kk, tyydyin sitten siihen.
Mikä operaattori tarjosi noinkin halvan liittymän ja onko rajaton netti ja puhelut myös tuossa?
Elisa. Ja on rajaton netti (muistaakseni 200M), puhelut ja textarit.
Työpaikkahan nämä liittymät ja puhelimet yleensä maksaa.
Minä en ainakaan ole eläessäni maksanut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Maksan 15 euroa kuukaudessa siitä, että otan vastaan viikottain yleensä vain kaksi puhelua. Itse harvoin soitan mihinkään. Harkitsen prepaidia, niin ei tarvitse turhasta maksaa. Vanhanaikainen puhumiseen ja tekstiviesteihin kelpaava kännykkä.
Maksat varmaan laajakaistasta sitten vielä erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös elisa, mutta ei kuulemma ollut halvempia liittymiä kuin tuo 26 euroa. 🤔
Ymmärrän. Bittien tuotantokustannukset ovat Ukrainan sodan vuoksi nousseet.
Jaa-a, sain itse vielä joulukuussa 2022 19,90 hintaan rajattoman 4G 200M liittymän, kun olin siirtämässä toiselle operaattorille ja eivät halunneet menettää sille asiakasta. Jos en olisi ollut puhelimitse yhteydessä niin maksaisin nyt samanlaisesta liittymästä hintaa 24e/kk eli 5e enemmän.
Itselläni nousi kymmenisen euroa, tosin tuli kyllä upgrade 5G-liittymäksi.
Laitoin vahingon kiertämään ja irtisanoin valokuidun lisänopeuden 100MT (joka maksoi sen kympin kuussa, mutta sekin oli vain vuoden tarjous, olisi noussut kahteenkymppiin). Jos jotain isompaa datakönttiä latailen, voin kytkeä siksi ajaksi 5G:lle. Erittäin harvinaista. Lähinnä katselen suoratoistoja television appseilla (areenaa, youtubea yms). Sekä luen uutisia ja näitä palstoja läppärillä. Siihen riittää se taloyhtiön kaikille tarjoama 10 Megan vakio, joka ei tarvitse liittymäsopimusta.
Eli näin viivan alla datan hinta pysyi ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös elisa, mutta ei kuulemma ollut halvempia liittymiä kuin tuo 26 euroa. 🤔
Minulle tuli tuo tarjous textarina vähän ennen kuin edellinen tarjous loppui. On siis ns. "salainen tarjous".
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, sain itse vielä joulukuussa 2022 19,90 hintaan rajattoman 4G 200M liittymän, kun olin siirtämässä toiselle operaattorille ja eivät halunneet menettää sille asiakasta. Jos en olisi ollut puhelimitse yhteydessä niin maksaisin nyt samanlaisesta liittymästä hintaa 24e/kk eli 5e enemmän.
Uskolliset asiakkaathan maksavat aina eniten. Sitten tulee alennusta jos tekee sopimuksen toisen kanssa. Pelkkä uhkailu vaihtamisesta ei ole vielä tähän asti riittänyt, vaan on vaatinut sen aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Telia Dot 8 e/kk.
Onko sulla tuossa nettiä? Mun dotit on huomattavasti kalliimmat.
Mikähän operaattori olisi hyvä, jos vaihtaisin tuon elisan johonkin toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskolliset asiakkaathan maksavat aina eniten. Sitten tulee alennusta jos tekee sopimuksen toisen kanssa. Pelkkä uhkailu vaihtamisesta ei ole vielä tähän asti riittänyt, vaan on vaatinut sen aloitteen.
Juu oli mulla nronsiirto meneillään 🙂 Siinähän on se 14vrk aikaa "muuttaa mieltään" JOS tekee määräaikaisen sopimuksen JA netin kautta.
Huh. Onneksi meillä 10€/kk rajattomat puhelut ja netti kolmeksi vuodeksi
Prepaid tulee halvimmaksi jos ei paljon soittele.
17,99 kk ja taivaanvanha liittymä. Sisältää rajattomasti puheluita saman operaattorin liittymiin ja muista maksu ja txt maksaa myös. Netti kuuluu ilmaiseksi mutta kai kaikilla kuuluu nykyään. Onko halpa?