Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hitossa selviätte suihkussa jäätymättä?

Vierailija
04.03.2023 |

Siis te, jotka sammutatte suihkun pesuaineiden levittämisen ajaksi? Yksi inhottavimmista tunteista on hytistä kylmässä märät ja kylmät hiukset niskassa. Hrr.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suihku on saunassa. Olen kieltänyt puolisoani heittämästä löylyä silloin, kun minä olen suihkussa. Muutenkin on pakko suihkutella välillä kylmää vettä päälle kesken peseytymisen, ettei ala huimaamaan.

Jos en halua saunoa, käyn suihkussa viimeisenä, kun sauna ei ole enää riittävän kuuma saunomiseen, mutta ei vielä kokonaan jäähtynytkään.

Vierailija
62/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytääkö ap,n kaltainen seuraavaksi hiusten pesijää kelan piikkiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksajaa v....ttutaa kirjoitti:

pyytääkö ap,n kaltainen seuraavaksi hiusten pesijää kelan piikkiin..

Ei pyydä.

Vierailija
64/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poljen kuntopyörää ensin hikipäässä ennen kuin menen suihkuun niin pysyn koko ajan lämpimänä. Toinen vaihtoehto on tehdä kyyhkyjä ennen suihkuun menemistä, niin lihakset ovat lämpimät.

Teetkö ne kyyhkyt muovista ja täytät kuumalla vedellä vai mikä tarkoitus niillä?

Mietin juuri käykö sepelkyyhky tähän tarkoitukseen.

Tai pulu?

Vierailija
65/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on huoneenlämpö tuon 19-20 astetta ja tietysti suljen suihkun saippuoinnin ajaksi. Rivakasti toimiessa ei tule kylmä. Suihkusta poistuttua voi hetken tuntua hieman viileältä ennenkuin saan rasvailtua ja vaatteet päälle. Mutta en ole mikään vinkuprinsessa, joten pärjään.

Mulla on aamuisin 16-17 astetta talossa ja riittää hyvin tukanpesuun ja suihkussa käyntiin. Lopuksi vielä kylmä suihku, hiukset froteeturbaaniin, rasvaukset ja vaatteet päälle. Lämmin jo siinä vaiheessa ja hiuksia föönatessa tulee suorastaan kuuma. Vasta iltapäivällä sytytän tulen uuniin, että tulee taloon mukava 18-19 astetta. Ei tarvi alapeukuttaa, olen näihin talvilämpötiloihin tottunut jo vuosikymmenien ajan ja sopivat minulle. Liian lämpimässä tulee minulle paha olo ja tunne etten saa kunnolla hengitettyä, sitäpaitsi mitään kotihommia en pystyisi tekemään esim. 23 asteen lämpötilassa sisällä. 

Vierailija
66/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkuverhosta et puhunut mitään. Minulla niitä on kahdella sivulla ja ne muodostavat lämpivän, höyryävän "suihkukopin". Jos paleltaa, voi lopuksi kuivatella sillä puolella.

Aina kun suljen suihkun, niin kylmä ja märkä suihkuverho alkaa lähennellä ja liimautua iholle.

Nuo lähentelevät suihkuverhot on ihan kamalia. Itse teljeän suihkuverhon toisen reunan saunan lasioven väliin ja toisen liimaan suihkukaapin seinään (tarttuu kun kastelee sen seinän). Sitten lattialasta keskelle pönkäksi. Näin saa suihkutella rauhassa ilman että olo on kuin kikkelillä kondomissa. Ei oo paljon tuotetestausta ko. suihkuverholle tehty! Olisivat nyt jotkut painot ommelleet alareunaan.

Painot eivät auta paljonkaan. Minulla on pöytäliinan painot suihkuverhon alareunassa. Verho ei ole enää niin vikkelä liikkeissään, mutta ahdistelee silti minua parhaansa mukaan.

t: suihkuverhon uhri

Se on Michael Myers suihkuverhon takana joka ahdistelee.

Vierailija
67/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle inhottavinta on suihkun jälkeen kylmä asunto ja pitkät märät hiukset :I  Välillä tulee kunnon lamaantuminen ja oon vaan peiton alla. Kauhean vaivalloista pelkkä suihkussa käyminen, lienee yleistä adhd-ihmisillä.

Hiukset kuivataan pyyhkeeseen ja lopuksi kääritään sen sisään. Kun hiukset on hetken aikaa kuivuneet pyyheturbaanissa, ne föönataan kuivaksi. Helppoa.

Hiuksia ei kannattaisi kuivata pyyhkeen sisällä, se vahingoittaa hiusta kuten jatkuva föönaaminenkin.

Ei todella vahingoita, kun ei käytä froteepyyhettä eikä rullaa hiuksia pyyhkeen väliin sillä perinteisellä tyylillä vaan "ploppaa" ne videossa näytetyllä tavalla. Föönaaminen ei vahingoita hiuksia, kun sen tekee viileähköllä ilmalla. Enemmän hiuksia vahingoittaa se, että ne altistuvat kosteana venytykselle (nukkuminen märillä hiuksilla ehkä pahin).

Vierailija
68/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovi kiinni tietysti niin lämpö ei karkaa. Meillä on suljettavat suihkuseinät niin pysyy lämpö hyvin siellä missä pitää. Eipä ole tarvinnut lorottaa vettä shampootessa, johan tuossa peset shampoot viemäriin ennen kuin ehtinyt pestä päänahkasi.

Ilmeisesti suihkussasi ei voi valita mihin vesisuihkun suuntaa? Itse pystyn helposti pesemään päänahan niin, että shampoo ei huuhtoudu ennen aikojaan vaikka suihku on auki.

Ap

Vierailija
69/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pesuhuone on saunan yhteydessä. Kiukaana kertalämmitteinen puukiuas, joka pitää suihkutilankin mukavan lämpimänä saunapäivän jälkeenkin 2-3 päivää, aina seuraavaan saunapäivään asti. Ei ole meillä koskaan suihkussa tarvinnut palella.

Vierailija
70/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Syö paremmin. 2. Nuku paremmin. 3. Liiku enemmän. Nämä voivat vaikuttaa kylmän tuntemiseen. 4. Säädä lämmitys isommalle. Jos et voi säätää, hanki lisälämmitin. Tai 5. Pysy lämpimän veden alla. Tuskin kuluttaa enemmän kuin lisälämmitys.

Vierailija
71/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylppärissä on patteri. Ei siellä kylmää ole vaikka suihkun laittaa pois välillä. 

On minullakin. Rättipatteri JA lattialämmitys. Siltikin tulee kylmä.

Ap

Varmaan joku verenkiertohäiriö. Tai raudanpuute? Suosittelen avantouintia edellämainittuun ongelmaan.

Vierailija
72/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pesen hiukseni vain saunapäivisin juuri tästä syystä. Jos joudun pesemään muulloin, niin en sammuta suihkua, koska jäädyn ja vihaan sitä tunnetta.

Vierailija
73/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poljen kuntopyörää ensin hikipäässä ennen kuin menen suihkuun niin pysyn koko ajan lämpimänä. Toinen vaihtoehto on tehdä kyyhkyjä ennen suihkuun menemistä, niin lihakset ovat lämpimät.

Teetkö ne kyyhkyt muovista ja täytät kuumalla vedellä vai mikä tarkoitus niillä?

Keholla tehdään liike, käsillä räpytellen kuin kyyhky, käydään kyykyssä ja noustaan feikisti lentoon, ja tätä toistetaan niin kauan, että tulee hiki. Voi myös ottaa painot käsiin, jos haluaa vastusta, jos jaksaa levitellä käsiä kuin siipiä painot käsissä.

Vierailija
74/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jääkylmä vessanpöntön rengas. Vastenmielistä käydä asioilla.

Ei auta kun vetää syvään henkeä ja ajatella muita asioita tai esim hellepäiviä samalla kun ahteri koskettaa jääkylmää istuinta, yhhhh

Vierailija
75/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä selviä mitenkään, jos ehtii kastella itsensä.

Nykyään kastelen vain hiukset pää alaspäin, ja pesen hiukset yhteen kertaan ja toinen kerta seisaallaan. Jäätymistä on puolet vähemmin.

Meillä ei ole kylppärissä pattereita, lattialämmitys omalla kustannuksella kalliilla sähköllä. Eli kylmää kyytiä on.

Jotenkin ottaa kuontaloon, kun meillä ei Suomessa ole aurinkoa, eikä muuta kuin yksinäisyyttä. Vettä sentään on, mutta sitäkään ei saa käyttää.

Vierailija
76/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen tilaan jää riittävästi "lämmön tunnetta", että se kestää saippuoinnin ajan, ei siihen niin kauaa mee.

Vierailija
77/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku on koko ajan päällä minulla ainakin. Ajan parran myös suihkun aikana ja suihku päällä.

Vierailija
78/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuverho tai suihkukaappi käyttöön ja kylpyhuoneen ovi kiinni suihkun ajaksi.

Vierailija
79/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuverho tai suihkukaappi käyttöön ja kylpyhuoneen ovi kiinni suihkun ajaksi.

Käykö joku suihkussa ovi auki??

Vierailija
80/89 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylppärissä on patteri. Ei siellä kylmää ole vaikka suihkun laittaa pois välillä. 

On minullakin. Rättipatteri JA lattialämmitys. Siltikin tulee kylmä.

Ap

Varmaan joku verenkiertohäiriö. Tai raudanpuute? Suosittelen avantouintia edellämainittuun ongelmaan.

Ei mulla muuten oo kylmä.

Ap