Miten hitossa selviätte suihkussa jäätymättä?
Siis te, jotka sammutatte suihkun pesuaineiden levittämisen ajaksi? Yksi inhottavimmista tunteista on hytistä kylmässä märät ja kylmät hiukset niskassa. Hrr.
Kommentit (89)
Mulla on sauna tossa kylppärin yhteydessä niin on lämmintä koko tilassa, kun saunoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lämmin asunto.
Onnekas
Ostamalla lämpöpattereita tai lämminilmapuhaltimen saa kaikkiin sähköllisiin asuntoihin niin paljon lämpöä kuin haluaa. Toki itse sitten maksaa sen sähkölaskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkuverhosta et puhunut mitään. Minulla niitä on kahdella sivulla ja ne muodostavat lämpivän, höyryävän "suihkukopin". Jos paleltaa, voi lopuksi kuivatella sillä puolella.
Aina kun suljen suihkun, niin kylmä ja märkä suihkuverho alkaa lähennellä ja liimautua iholle.
Nuo lähentelevät suihkuverhot on ihan kamalia. Itse teljeän suihkuverhon toisen reunan saunan lasioven väliin ja toisen liimaan suihkukaapin seinään (tarttuu kun kastelee sen seinän). Sitten lattialasta keskelle pönkäksi. Näin saa suihkutella rauhassa ilman että olo on kuin kikkelillä kondomissa. Ei oo paljon tuotetestausta ko. suihkuverholle tehty! Olisivat nyt jotkut painot ommelleet alareunaan.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa valittamasta ap. Hyvin on sulla asiat, toisilla Ukrainassa ei ole edes sitä pesuhuonetta, missä pestä itsensä.
TÄMÄ!!!!!
Poljen kuntopyörää ensin hikipäässä ennen kuin menen suihkuun niin pysyn koko ajan lämpimänä. Toinen vaihtoehto on tehdä kyyhkyjä ennen suihkuun menemistä, niin lihakset ovat lämpimät.
Ensimmäisenä avaan suihkun pienelle ja huuhtelen meikkijäämissä ja puhdistusöljyssä uivan naamani. Alan levittää naamaan toista naaman puhdistusainetta ja kastelen samalla hiuksia. Käännän hanan ihan minimiin mutta kuumemmalle ja hieron shampoon hiuksiin. Hiukset pysyy päälaella sykeröllä shampoon avulla. Laitan hanan kiinni ja hieron suihkusaippuan kroppaan. Avaan hanan ensimmäistä kertaa kunnolla koko suihkun aikana ja huuhdon kaiken samalla kertaa pois ja olen valmis. Hoitoainetta käytin aiemmin ja laitoin sen shampoon päälle mutta nykyään käytän hiuksiin jätettävää niin ei ole sitä vaihetta.
Ainoahyväasiatalvessa kirjoitti:
En käy pelkässä suihkussa, käyn vain saunassa.
Ennen saunaan menoa tulee hoitaa peseytyminen. Kunnolla. Ei mitään pikasuihkauksia.
Naiset pesee kasvonsa esim puhdistusmaidolla. Sitten hiusten pesu ja hoitoaine jonka annetaan vaikuttaa hetken. Samalla keho pestään esim suihkugeelillä. Ehkä vähän kinttujakin ajellaan, tai kainaloita. Se on urakka.
Aja tukka pois tai jätä pesemättä?
Tee pieni valkea kylppärin lattialle ja laita perunat ja makkarat tikunnokkaan. Nokipannukahvitkin keittelet samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkuverhosta et puhunut mitään. Minulla niitä on kahdella sivulla ja ne muodostavat lämpivän, höyryävän "suihkukopin". Jos paleltaa, voi lopuksi kuivatella sillä puolella.
Aina kun suljen suihkun, niin kylmä ja märkä suihkuverho alkaa lähennellä ja liimautua iholle.
Nuo lähentelevät suihkuverhot on ihan kamalia. Itse teljeän suihkuverhon toisen reunan saunan lasioven väliin ja toisen liimaan suihkukaapin seinään (tarttuu kun kastelee sen seinän). Sitten lattialasta keskelle pönkäksi. Näin saa suihkutella rauhassa ilman että olo on kuin kikkelillä kondomissa. Ei oo paljon tuotetestausta ko. suihkuverholle tehty! Olisivat nyt jotkut painot ommelleet alareunaan.
Painot eivät auta paljonkaan. Minulla on pöytäliinan painot suihkuverhon alareunassa. Verho ei ole enää niin vikkelä liikkeissään, mutta ahdistelee silti minua parhaansa mukaan.
t: suihkuverhon uhri
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Ainoahyväasiatalvessa kirjoitti:
En käy pelkässä suihkussa, käyn vain saunassa.
Ennen saunaan menoa tulee hoitaa peseytyminen. Kunnolla. Ei mitään pikasuihkauksia.
Naiset pesee kasvonsa esim puhdistusmaidolla. Sitten hiusten pesu ja hoitoaine jonka annetaan vaikuttaa hetken. Samalla keho pestään esim suihkugeelillä. Ehkä vähän kinttujakin ajellaan, tai kainaloita. Se on urakka.
Suurkiitos. En millään osaisi elää ilman viisaita neuvojasi.
Vierailija kirjoitti:
Poljen kuntopyörää ensin hikipäässä ennen kuin menen suihkuun niin pysyn koko ajan lämpimänä. Toinen vaihtoehto on tehdä kyyhkyjä ennen suihkuun menemistä, niin lihakset ovat lämpimät.
Teetkö ne kyyhkyt muovista ja täytät kuumalla vedellä vai mikä tarkoitus niillä?
Mulle inhottavinta on suihkun jälkeen kylmä asunto ja pitkät märät hiukset :I Välillä tulee kunnon lamaantuminen ja oon vaan peiton alla. Kauhean vaivalloista pelkkä suihkussa käyminen, lienee yleistä adhd-ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö ne kyyhkyt muovista ja täytät kuumalla vedellä vai mikä tarkoitus niillä?
Mietin juuri käykö sepelkyyhky tähän tarkoitukseen.
Ovi kiinni tietysti niin lämpö ei karkaa. Meillä on suljettavat suihkuseinät niin pysyy lämpö hyvin siellä missä pitää. Eipä ole tarvinnut lorottaa vettä shampootessa, johan tuossa peset shampoot viemäriin ennen kuin ehtinyt pestä päänahkasi.
Meillä on suihku ihan lämmitetyn rakennuksen sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle inhottavinta on suihkun jälkeen kylmä asunto ja pitkät märät hiukset :I Välillä tulee kunnon lamaantuminen ja oon vaan peiton alla. Kauhean vaivalloista pelkkä suihkussa käyminen, lienee yleistä adhd-ihmisillä.
Hiukset kuivataan pyyhkeeseen ja lopuksi kääritään sen sisään. Kun hiukset on hetken aikaa kuivuneet pyyheturbaanissa, ne föönataan kuivaksi. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset kuivataan pyyhkeeseen ja lopuksi kääritään sen sisään. Kun hiukset on hetken aikaa kuivuneet pyyheturbaanissa, ne föönataan kuivaksi. Helppoa.
Hiuksia ei kannattaisi kuivata pyyhkeen sisällä, se vahingoittaa hiusta kuten jatkuva föönaaminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollenkaan lämmitystä pesutiloissa ja lämpötila +3 tänään. Hyvin voi käydä.
Hometta pukkaa.
En minä ainakaan pysty sulkemaan hanaa talvella, tulee heti kylmä. Silloin suljen ihan hetkeksi, kun saippuoin vartalon pikaisesti mutta muuten hana on kokoajan päällä. Suihkussa olen noin 10 minuuttia kun pesen hiukset 3 kertaa viikossa, muuten ehkä 3-5 minuuttia.
Jos on paksu tukka, päänahka pitää pestä ja huuhtoa kunnolla, shampoon vaahdottamiseen menee minuutti-pari. Ei sitä päätä tietenkään silloin hanan alla pidetä kun shampoota levitetään, itse kallistan päätä eteenpäin tai taaksepäin ja vartalo on hanan alla.
Joudun pitämään vara-asuntoa koska siinä varsinaisessa ei tarkene peseytyä.
Tulkoon alapeukkuja.