Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minussa on vikana? Ahdistaa, kun kuvistani ei somessa tykätä

Vierailija
04.03.2023 |

Siis oikeasti ahdistaa. Kuvani ovat ksi ihan hienoja, koska olen ammattikuvaaja. Instan takia olen alkanut miettiä olenko oikeasti aivan surkea kuvaaja. 😒

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki kuviin tänne niin saat rehellisen mielipiteen!

Vierailija
22/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kuinkahan sitä ihmiset pystyi olemaan ahdistumatta ennen somea kun kukaan ei nähnyt kenenkään kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö itse muiden kuvista? Yleensä tuollaiset tykkäämiset perustuvat vastavuoroisuuteen.

Ei välttämättä niinkään kuvien upeuteen. Itse tykkäilen ihan surkeistakin kuvista, jos joku tärkeä ihminen niitä laittaa. Kylmän ihmisen teknisesti taitava iltaruskokuva ei hetkauta yhtään.

Vierailija
24/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsotko muiden kuvien tykkäysmääriä ja päätät sillä perusteella onko ne surkeita vai ei?

Vierailija
25/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaatko kuviasi ja postauksesi aina myös storeissa? Julkaisetko kuvaustilanteista videoreelejä? Onko hästägejä tarpeeksi ja ovatko ne sellaisia, joita moni seuraa? Julkaisetko päivittäin/lähes päivittäin? Seuraatko tahoja, joita kuvasi voisivat kiinnostaa?

Outoa on elämä nykyaikana.

Vierailija
26/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään muiden kuvista!

Ehkä tässä Onnin ongelma. Olen niin tykkäävä, että minusta on tullut muille itsestäänselvyys. Ehkä pitää olla hetki tykkäämättä. Ehkä joku muistaa olemassaoloni

Ap

Vierailija
27/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kuvat on liian hienoja, sellaisia pro kuvia, jotka ei herätä mitään tunnetta. Niitä on tosiaan netti pullollaan. Muuta niitä enemmän henkilökohtaisempaan suuntaan ja laita joku jippo niihin/tekstiin, saat varmasti tykkäyksiä.

Vierailija
28/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö itse muiden kuvista? Yleensä tuollaiset tykkäämiset perustuvat vastavuoroisuuteen.

Ei välttämättä niinkään kuvien upeuteen. Itse tykkäilen ihan surkeistakin kuvista, jos joku tärkeä ihminen niitä laittaa. Kylmän ihmisen teknisesti taitava iltaruskokuva ei hetkauta yhtään.

Jep, perceennuoleskeluun perustuu some paljolti rumasti sanottuna. Pelkät hienot kuvat harvemmin kiinnostaa ketään.

Vierailija
29/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään muiden kuvista!

Ehkä tässä Onnin ongelma. Olen niin tykkäävä, että minusta on tullut muille itsestäänselvyys. Ehkä pitää olla hetki tykkäämättä. Ehkä joku muistaa olemassaoloni

Ap

Eli sä tykkäät vaikka ne kuvat ei olisi niin hyviäkään? Mä julkaisen harvakseltaan facessa päivityksiä ja kuviani, mua huvittaa ne ihmiset jotka törkkää aina ja joka kerta jokaikiseen kuvaan tykkäyksen. Tiedän että se on vaan tapa eivätkä he edes kunnolla katso sitä kuvaa! Mikä tälläisen pointti on?? Mulle on ihan sama tykkääkö joku vai ei, mutta jos tietyt tyypit tykkää jostain niin tiedän jotta silloin kuva on heidän mielestään hyvä ja puhutteleva. Koska heillä se ei tapahdu tavan vuoksi.

Mä tykkään harvoin kenenkään kuvista, vaikka ne olisi teknisesti huippuja. Kuvassa pitää olla tunnelma ja sen pitää "kolahtaa", sitä ei moni kuviinsa saa. Maailma on nykyään täynnä hyvillä kameroilla otettuja toistensa kaltaisia kuvia, ei ne mitenkään säväytä. Samaten ne ylikäsitellyt otokset jostain auringonlaskusta, ihan hirveitä. Miksi sä et voi kuvata omaksi iloksesi ja olla tyytyväinen itse niihin kuviisi, miksi sitä hyväksyntää muilta pitää hakea.

Vierailija
30/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään muiden kuvista!

Ap

Eli sä tykkäät vaikka ne kuvat ei olisi niin hyviäkään? Mä julkaisen harvakseltaan facessa päivityksiä ja kuviani, mua huvittaa ne ihmiset jotka törkkää aina ja joka kerta jokaikiseen kuvaan tykkäyksen. Tiedän että se on vaan tapa eivätkä he edes kunnolla katso sitä kuvaa! Mikä tälläisen pointti on?? Mulle on ihan sama tykkääkö joku vai ei, mutta jos tietyt tyypit tykkää jostain niin tiedän jotta silloin kuva on heidän mielestään hyvä ja puhutteleva. Koska heillä se ei tapahdu tavan vuoksi.

Mä tykkään harvoin kenenkään kuvista, vaikka ne olisi teknisesti huippuja. Kuvassa pitää olla tunnelma ja sen pitää "kolahtaa", sitä ei moni kuviinsa saa. Maailma on nykyään täynnä hyvillä kameroilla otettuja toistensa kaltaisia kuvia, ei ne mitenkään säväytä. Samaten ne ylikäsitellyt otokset jostain auringonlaskusta, ihan hirveitä. Miksi sä et voi kuvata omaksi iloksesi ja olla tyytyväinen itse niihin kuviisi, miksi sitä hyväksyntää muilta pitää hakea.

Aah, mitä tahansa teen, teen väärinpäin. Jos en tykkää, olen epävuorovaikutuksellinen. Jos tykkään,

ei sekään ole hyvä.

Nyt alkaa tuntua vähän liian vaikealta

Vierailija
31/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään muiden kuvista!

Ap

Aah, mitä tahansa teen, teen väärinpäin. Jos en tykkää, olen epävuorovaikutuksellinen. Jos tykkään,

ei sekään ole hyvä.

Nyt alkaa tuntua vähän liian vaikealta

Suurin osa tällä palstalla ei oikeasti halua auttaa, vaan päästä pätemään ja piikittelemään. Mieti itse, mikä sinulle on parasta. Älä nyt ainakaan kuuntele näitä neuvoja

Vierailija
32/32 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kovinkaan suosittu ja/tai kuvasi eivät ole mitään ihmeellisiä.

...Väittäisin että aika moni tykkäys/"seuraus" somessa on muutenkin "ontto", ja annetaan pääasiassa siinä toivossa että itsekin saa.