Mikä minussa on vikana? Ahdistaa, kun kuvistani ei somessa tykätä
Siis oikeasti ahdistaa. Kuvani ovat ksi ihan hienoja, koska olen ammattikuvaaja. Instan takia olen alkanut miettiä olenko oikeasti aivan surkea kuvaaja. 😒
Kommentit (32)
Jaa-a, kuinkahan sitä ihmiset pystyi olemaan ahdistumatta ennen somea kun kukaan ei nähnyt kenenkään kuvia.
Tykkäätkö itse muiden kuvista? Yleensä tuollaiset tykkäämiset perustuvat vastavuoroisuuteen.
Ei välttämättä niinkään kuvien upeuteen. Itse tykkäilen ihan surkeistakin kuvista, jos joku tärkeä ihminen niitä laittaa. Kylmän ihmisen teknisesti taitava iltaruskokuva ei hetkauta yhtään.
No katsotko muiden kuvien tykkäysmääriä ja päätät sillä perusteella onko ne surkeita vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Jaatko kuviasi ja postauksesi aina myös storeissa? Julkaisetko kuvaustilanteista videoreelejä? Onko hästägejä tarpeeksi ja ovatko ne sellaisia, joita moni seuraa? Julkaisetko päivittäin/lähes päivittäin? Seuraatko tahoja, joita kuvasi voisivat kiinnostaa?
Outoa on elämä nykyaikana.
Tykkään muiden kuvista!
Ehkä tässä Onnin ongelma. Olen niin tykkäävä, että minusta on tullut muille itsestäänselvyys. Ehkä pitää olla hetki tykkäämättä. Ehkä joku muistaa olemassaoloni
Ap
Jos sun kuvat on liian hienoja, sellaisia pro kuvia, jotka ei herätä mitään tunnetta. Niitä on tosiaan netti pullollaan. Muuta niitä enemmän henkilökohtaisempaan suuntaan ja laita joku jippo niihin/tekstiin, saat varmasti tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö itse muiden kuvista? Yleensä tuollaiset tykkäämiset perustuvat vastavuoroisuuteen.
Ei välttämättä niinkään kuvien upeuteen. Itse tykkäilen ihan surkeistakin kuvista, jos joku tärkeä ihminen niitä laittaa. Kylmän ihmisen teknisesti taitava iltaruskokuva ei hetkauta yhtään.
Jep, perceennuoleskeluun perustuu some paljolti rumasti sanottuna. Pelkät hienot kuvat harvemmin kiinnostaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään muiden kuvista!
Ehkä tässä Onnin ongelma. Olen niin tykkäävä, että minusta on tullut muille itsestäänselvyys. Ehkä pitää olla hetki tykkäämättä. Ehkä joku muistaa olemassaoloni
Ap
Eli sä tykkäät vaikka ne kuvat ei olisi niin hyviäkään? Mä julkaisen harvakseltaan facessa päivityksiä ja kuviani, mua huvittaa ne ihmiset jotka törkkää aina ja joka kerta jokaikiseen kuvaan tykkäyksen. Tiedän että se on vaan tapa eivätkä he edes kunnolla katso sitä kuvaa! Mikä tälläisen pointti on?? Mulle on ihan sama tykkääkö joku vai ei, mutta jos tietyt tyypit tykkää jostain niin tiedän jotta silloin kuva on heidän mielestään hyvä ja puhutteleva. Koska heillä se ei tapahdu tavan vuoksi.
Mä tykkään harvoin kenenkään kuvista, vaikka ne olisi teknisesti huippuja. Kuvassa pitää olla tunnelma ja sen pitää "kolahtaa", sitä ei moni kuviinsa saa. Maailma on nykyään täynnä hyvillä kameroilla otettuja toistensa kaltaisia kuvia, ei ne mitenkään säväytä. Samaten ne ylikäsitellyt otokset jostain auringonlaskusta, ihan hirveitä. Miksi sä et voi kuvata omaksi iloksesi ja olla tyytyväinen itse niihin kuviisi, miksi sitä hyväksyntää muilta pitää hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään muiden kuvista!
ApEli sä tykkäät vaikka ne kuvat ei olisi niin hyviäkään? Mä julkaisen harvakseltaan facessa päivityksiä ja kuviani, mua huvittaa ne ihmiset jotka törkkää aina ja joka kerta jokaikiseen kuvaan tykkäyksen. Tiedän että se on vaan tapa eivätkä he edes kunnolla katso sitä kuvaa! Mikä tälläisen pointti on?? Mulle on ihan sama tykkääkö joku vai ei, mutta jos tietyt tyypit tykkää jostain niin tiedän jotta silloin kuva on heidän mielestään hyvä ja puhutteleva. Koska heillä se ei tapahdu tavan vuoksi.
Mä tykkään harvoin kenenkään kuvista, vaikka ne olisi teknisesti huippuja. Kuvassa pitää olla tunnelma ja sen pitää "kolahtaa", sitä ei moni kuviinsa saa. Maailma on nykyään täynnä hyvillä kameroilla otettuja toistensa kaltaisia kuvia, ei ne mitenkään säväytä. Samaten ne ylikäsitellyt otokset jostain auringonlaskusta, ihan hirveitä. Miksi sä et voi kuvata omaksi iloksesi ja olla tyytyväinen itse niihin kuviisi, miksi sitä hyväksyntää muilta pitää hakea.
Aah, mitä tahansa teen, teen väärinpäin. Jos en tykkää, olen epävuorovaikutuksellinen. Jos tykkään,
ei sekään ole hyvä.
Nyt alkaa tuntua vähän liian vaikealta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään muiden kuvista!
ApEli sä tykkäät vaikka ne kuvat ei olisi niin hyviäkään? Mä julkaisen harvakseltaan facessa päivityksiä ja kuviani, mua huvittaa ne ihmiset jotka törkkää aina ja joka kerta jokaikiseen kuvaan tykkäyksen. Tiedän että se on vaan tapa eivätkä he edes kunnolla katso sitä kuvaa! Mikä tälläisen pointti on?? Mulle on ihan sama tykkääkö joku vai ei, mutta jos tietyt tyypit tykkää jostain niin tiedän jotta silloin kuva on heidän mielestään hyvä ja puhutteleva. Koska heillä se ei tapahdu tavan vuoksi.
Aah, mitä tahansa teen, teen väärinpäin. Jos en tykkää, olen epävuorovaikutuksellinen. Jos tykkään,
ei sekään ole hyvä.Nyt alkaa tuntua vähän liian vaikealta
Suurin osa tällä palstalla ei oikeasti halua auttaa, vaan päästä pätemään ja piikittelemään. Mieti itse, mikä sinulle on parasta. Älä nyt ainakaan kuuntele näitä neuvoja
Et ole kovinkaan suosittu ja/tai kuvasi eivät ole mitään ihmeellisiä.
...Väittäisin että aika moni tykkäys/"seuraus" somessa on muutenkin "ontto", ja annetaan pääasiassa siinä toivossa että itsekin saa.
Laita linkki kuviin tänne niin saat rehellisen mielipiteen!