Onko neulottu vauvanpeitto hyvä ja toivottu lahja?
Poikaystäväni sisko saa kesällä lapsen, ja järjestää nyt baby shower -kutsut. Sisko ja hänen miehensä ovat hyvin toimeentulevia, ja ovat jo antaneet ymmärtää että kaikki triptrappit sun muut merkkitavarat on jo hankittu. Haluaisin antaa hyvän lahjan, mutta en voi tällä hetkellä ostaa mitään kallista lahjaa.
Ajattelin antaa lahjaksi itse neulotun vauvanpeiton, johon minulla löytyy langat jo omasta takaa. Neulontakäsialani on hyvä ja kyseessä olisi n. 60 x 80 cm luonnonvalkoinen pehmopeitto simppelillä tekstuurineuleella. Onko itsetehty lahja nykyisin hirveän passé ja nolo, vai ihan ok? Mitä ajattelisitte jos saisitte itse lahjaksi käsinneulotun peiton?
Kommentit (130)
Lapsen saajat on harvoin mummoiässä eli takuulla homehtuu kaapin perälle tollanen lahja.
Siskoni vauva sai käsin neulotun villapeiton, jolla oli mukavaa lämmittää viluista vauvaa.
Meidän vauva sai samanlaisen ja oli todella paljon käytössä ympäri vuoden! Vaunuissa, autossa, sängyssä.. todella hyvä lahja!
Tuollainen tätitason lahja ei sovi nuorille. Tulee mieleen kaiverretut hopealusikat joita ennen ostettiin mm häälahjaksi.
Osta jotain oikeasti tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi on hyvä idea. Luksuslahja.
Euvittuoo tosissas😆
Todellakin olen tosissani. Kaunis käsityö muistona vauva-ajasta.
Suoraan sanottuna puhdasta v*ttuilia nykyaikana antaa tuollainen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Osta jotain oikeasti tarpeellista.
Peitto on tarpeellinen! Mikä näitä ankeuttajia taas vaivaa! Kiinasta laadukkaampi, joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko älypuhelin tai taaperotabletti mielestäsi nykyaikaa?
Miksei ole hyvä lahja, voisitteko hieman avata?
t. en vissiin nyt ymmärrä jotain
Miksi antaa 70-vuotiaita miellyttävä lahja parikymppisille?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kirjoituksesi kertonut sinusta riittävästi.
Toivottavasti pysyt lapsettomana.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen vauva.
Suosittelen tuplaehkäisyä. Aina.
Suosittelen myös että lahjoitat suoraan paikalliseen kotiseutumuseoon sen peiton ja ostat jotain muuta nuorelle parille.
Varmasti kiva kun teet tyylikkään
Mullakin jäi kiinnostamaan mikä tässä on vikana? Kun näkyy kommenttia jossa niin annetaan ymmärtää, mutta perustelematta
Vierailija kirjoitti:
Lahjahan on vauvalle. Vauvat arvostavat samoja asioita mitä vanhukset.
Todellakin on hyvä lahja, kunhan lanka on laadukasta. Merinovilla olisi paras.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin jäi kiinnostamaan mikä tässä on vikana? Kun näkyy kommenttia jossa niin annetaan ymmärtää, mutta perustelematta
Joku yksittäinen teinipoika multipeukuttaa ja kiukuttelee. Vissiin päiväunet on jääneet välistä.
Hyvä lahja, mutta jos vauva on pulauttelevaa sorttia, voi peiton peseminen olla hankalaa. Viimeisimmässä Kauneimmat käsityöt lehdessä oli tosi suloiset vauvan tossut.