Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok jos puoliso ei osta lahjoja?

Kiittämätönkö
04.03.2023 |

Aiemmissa suhteissa olen tottunut siihen että merkkipäivänä annetaan lahjoja puolin ja toisin.

Olen järjestänyt juhlia ja ostanut puolisolleni lahjoja joita hän on kauan toivonut. Kolmet syntymäpäivät ja hän on saanut minulta satojen eurojen arvoisia lahjoja ja hän ostaa minulle lahjaksi kukkakimpun ja suklaalevyn aivan sama mikä juhlapäivä.

Olen loukkaantunut hänen käytöksestään, mutta en saa sanottua asiasta koska tuntuu että kuulostan vain ahneelta ja kiittämättömältä.

Sain häneltä 30v lahjaksi kukkakimpun ja suklaalevyn ja hän sai 400e arvoista elektroniikkaa ja isot juhlat. Minun juhlapäivänä hän halusi vuokrata mökin minne mennään porukalla saunomaan, vaikka en pidä saunomisesta.

Sain äitienpäivänä 3e kukan kun ostin hänelle 300e ulkoilupuvun josta oli pitkään haaveillut.

Muuten hän pääasiassa arjessa huomioi kyllä teoilla ja auttaa aina kun tarvitsee apua.

Tämä on vaikuttanut tunteisiini häntä kohtaan. Muille hän kyllä miettii ja ostaa lahjoja esim vanhemmilleen ja lapsilleen.
Ei kai voi olla että 3v on aina tiukkaa silloin kun on minun merkkipäivä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok, varsinkaan jos antaa muille parempia lahjoja. Puolison tulisi olla ykkönen

En haluaisi, että puoliso tuhlaa työstä saamiaan rahojaan niistä veroja maksettuaan enää mihinkään ylimääräiseen.

Vierailija
62/64 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä perheessä mies saa aina kalsareita. Vaimo sai selville, että kakkonen haluaa miehen pitävän vaaleanpunaisia boksereita. Joten saa niitä joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo kunnolla mitä haluat! Mulla on ihana mies joka tuhlaa muhun rahaa, mutta mulla tarkka maku -> menee usein metsään jos en toivo tarkkaan mitä haluan

Vierailija
64/64 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V--tu miten turhamaisia naisia täälä hyhhyh ja sitte slmeen horisemaan ekologisuudesta. Kunnon narsismia vaatia kalliita lahjoja. Ei jatkoon.