Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastustan unisex-vessoja Yökerhon unisex-vessa oli naiselle epämiellyttävä paikka. Kerron nyt, miksi, kirjoittaa Iltalehden featuretoimittaja Anniina Nikander.

Vierailija
04.03.2023 |

Vastustan unisex-vessoja
Yökerhon unisex-vessa oli naiselle epämiellyttävä paikka. Kerron nyt, miksi, kirjoittaa Iltalehden featuretoimittaja Anniina Nikander.

Känniset miehet kurkkivat koppeihin ja esittelevät peniksiään käsienpesun aikana. Vähintäänkin puristavat pyllystä. Osa porukasta päivystää WC:ssä saaden siitä jotain kiksejä. Sama varmaan armeijassa yhteistuvissa. Naisten ja miesten eroa ei enää ymmärretä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ea47cdd-3451-49f8-bfdc-0d6e88f2176f

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan unisex wessoja, woketusta ja feminismien hulluja ideoita. No ainakin näitä yhteis vessoja. Olen käynyt pari kertaa runkkaamassa unisex kopissa ja kuunnellut naisen touhuja seinän takana. Kuumottaa katsella kun naiset menevät koppeihin availemaan housujansa! Aion myös äänestää vihreitä että saataisiin lisää näitä wessoja ympäri Suomea.

Persulillekin löytyi syy äänestää Vihreitä. . .

Vierailija
142/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mennä vessaan myymään itseäni?

ilassa kunon tienestit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kännissä on velttoja ja voimattomia

Älä mene vessaan!

tämä

Vierailija
144/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kehityksen taaksepäin menoa. Yhteiset vessat. Eikö ole varaa erillisiin naisten ja miesten vessoihin? Ankeaksi on mennyt ja köyhäksi maailma.

Vierailija
145/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26 kirjoitti:

ilassa kunon tienestit?

toki

Vierailija
146/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä päästä tyttöystäväni tuonne.

Ei himistä voi omistaa. Ei edes tyttöystävää.

Vierailija
147/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä halusitte niin sitä myös saatte, nauttikaa peikkotyttöfeministit. 

Vierailija
148/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea kehityssuunta nuo yhteisvessat. Kukaan ei hyödy noista, tuskin edes ne sukupuolivähemmistöjen edustajat jotka identifioituvat miehiksi tai naisiksi.

Yhdessä jo kuopatussa yökerhossa oli unisex-vessat jo vuosia sitten. Oikeastaan vessakopit olivat erikseen mutta odotus- ja käsienpesutilat yhteiset. Kyllä se otti pattiin että ainut ns. turvapaikka vietiin. Jos tanssilattialla tai tiskillä joku mies käy liian tuttavalliseksi eikä ymmärrä kaikota, naisten vessa on aina ollut se paikka johon pääsee harhautusreissulle. Kys. yökerhossa ahdistelija marssi reteästi perässä samaan tilaan.

Lisäksi koen ehostamisen toiminnaksi jota tuntemattomien miesten ei ole tarkoitus seurata vierestä. Oli kivaa lisätä huulikiiltoa, kun vieressä joku känniääliäö äijä selosti tapahtumaa kuin urheilusuoritusta. Alentavaa.

Vierailija
149/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaaja kiihottuu muuten vastustelusta

Ai kun potkitaan munille?

Sinä et ketään uskalla potkaista.

Melko outo kommentti? Oletko sinä tuollaista kiihottuvaa sorttia?

Vierailija
150/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa unisex translaki uuh aah...

Kiitos kaikille puolesta äänestäneille 🙂

Yhteisissä tiloissa nähdään!

T: Jammu-setä ja Jammu-täti 👍🙂

Vierailija
151/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalista marxilaista feminismiä käytännössä.

Täysin epäonnistunut aate. Ei suojele naisia ja lapsia perussuomalaisilta miehiltä.

Jep.

Vierailija
152/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan unisex wessoja, woketusta ja feminismien hulluja ideoita. No ainakin näitä yhteis vessoja. Olen käynyt pari kertaa runkkaamassa unisex kopissa ja kuunnellut naisen touhuja seinän takana. Kuumottaa katsella kun naiset menevät koppeihin availemaan housujansa! Aion myös äänestää vihreitä että saataisiin lisää näitä wessoja ympäri Suomea.

Edelleenkään vihreät ei päätä, millainen vessa yökerhossa on. Ravintoloitsija saa täysin vapaasti päättää, onko vessat sukupuolitettuja vai ei.

Jonka jälkeen asiakas voi päättää käykö siellä enää.

Vierailija
153/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26 kirjoitti:

ilassa kunon tienestit?

No voit varmaan niinkin tehdä, mutta voit kyllä myydä itseäsi viihtyisemmissäkin paikoissa kuin yökerhon vessoissa. Monet käyttävät hotellihuonetta.

Vierailija
154/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kommentoijista moni ei ole vielä ehkä ollut unisex vessassa mutta minä olen. No niin tai näin, tunnustan että olen esitellyt penistäni peilin edessä käsien pesua ennen. Korjasin mukamas vyötäni ja vilautin penistäni, katselin peilin kautta miten naiset reagoivat. Kyllä se selvästi katseita keräsi eikä kukaan paheksunut. Luulen että tämä on aika yleistä unisex vessoissa. Voihan olla että feministit ja vihreät ovat tätä salaa toivoneetkin tältä uudistukselta. Vihreät naisäänestäjät ovat sellaisia että mieskontaktit ovat monella varmasti vähissä ilman unisex vessoja.

Vierailija
155/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että kommentoijista moni ei ole vielä ehkä ollut unisex vessassa mutta minä olen. No niin tai näin, tunnustan että olen esitellyt penistäni peilin edessä käsien pesua ennen. Korjasin mukamas vyötäni ja vilautin penistäni, katselin peilin kautta miten naiset reagoivat. Kyllä se selvästi katseita keräsi eikä kukaan paheksunut. Luulen että tämä on aika yleistä unisex vessoissa. Voihan olla että feministit ja vihreät ovat tätä salaa toivoneetkin tältä uudistukselta. Vihreät naisäänestäjät ovat sellaisia että mieskontaktit ovat monella varmasti vähissä ilman unisex vessoja.

näinän se on

ja moni nainen, varattukin - salaa haluaa pientä huomiota ja pyllyn puristusta

Vierailija
156/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26 kirjoitti:

ilassa kunon tienestit?

No voit varmaan niinkin tehdä, mutta voit kyllä myydä itseäsi viihtyisemmissäkin paikoissa kuin yökerhon vessoissa. Monet käyttävät hotellihuonetta.

joo, mutta tuolla on kännisiä asiakkaita jonksi!

Hinnan päätän minä ja kännissä eivät välitä hinnasta!

ja aina tulee uutta!

Vierailija
157/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaaja kiihottuu muuten vastustelusta

Ai kun potkitaan munille?

Sinä et ketään uskalla potkaista.

Melko outo kommentti? Oletko sinä tuollaista kiihottuvaa sorttia?

toki

Vierailija
158/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
159/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ajatellut asiaa noin mutta varmaan totta puhut. Kuinka muuten nuo vihreät naiset tietäisivät, mitä sieltä miehen vakosamettihousujen välistä löytyy?

Vierailija
160/201 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluavat vilauttaa tai esitellä penistään? En tajua. Voiko joku selittää? Terv. nainen.