Keskustelitteko puolisosi kanssa ehkäisystä ennen ekaa kertaa?
Vai hyppäsittekö sänkypuuhiin paljaalla intohimoissa? Luotitteko sokeasti, että ei tässä ole sukupuolitaudin vaaraa?
Kommentit (35)
Täytyy sanoa etten muista, mutta tuskin oli puhetta.
Olin silloin 14 tai ehkä just täyttänyt 15v. Saman miehen lakanoissa edelleen.
N53v
Tunnelma katosi, kun kesken suutelun vaadin kortsua. Hullua mennä ilman ennen kuin tuntee toisen kunnolla.
Ei keskusteltu varsinaisesti, molemmille oli itsestäänselvää että kondomia käytetään. Ei ole koskaan ollut ongelma.
Kävimme yhdessä ostamassa kortsuja.
Tietysti. Nopea sananvaihto tyyliin
- jännittää kun viime kerrasta on aikaa
- kai kuitenkin muistat miten kondomia käytetään
- se kyllä sujuu
Ei keskusteltu. Kortsu oli automaattisesti käytössä.
Kysyin, että pitäisikö hakea kondomi. Mies sanoi, ettei hänellä vielä koskaan ollut ollut sukupuolitautia ja että olisihan sekin kokemus. Ei haettu kondomia.
Meillä oli alunperin yhden illan juttu. Kysyin onko kondomia, vastasi ettei ole ja pantiin ilman.
Olin nuorena muutenkin vähän huithapeli joten olen erittäin ihmeissäni etten koskaan saanut mitään tautia tai tullut raskaaksi.
Tottakai puhuttiin ja molemmat käytiin testeissä.
Tinderhooria kortsulla.
Siellä on kuitenkin se 100 body count ja sen verran viiruata ollut sisällä.
Kondomilla siihen asti että molemmat oli käyneet testeissä, etenkin kun mies kertoi edellisen suhteensa päättyneen puolison pettämiseen. Ei ollut edes honannut, että exä on voinut tuoda tuliaisia kotiin asti.
Vaimolla oli kierukka, mutta jonkin aikaa käytettiin kondomia lisänä. Jossain vaiheessa sitten vaimo ehdotti paljaalla tuohuamista.
Ei keskusteltu. Vetäisin kortongin pikkuveikalle, kuten aina jos en ole lapsia siittämässä.
Ei keskusteltu eikä käytetty kumia.
Tottakai juttelimme. Minulla oli pillerit, mutta oli selvääkin selvempi, että käytämme kortsua myös, sillä minulla oli ollut pillerijakson aikana vatsatauti.
Myöhemmin tulin raskaaksi heti, kun lopetimme ehkäisyn käytön, eli kaikki kolme lastamme ovat saaneet yhdestä rakastelusta alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei keskusteltu. Vetäisin kortongin pikkuveikalle, kuten aina jos en ole lapsia siittämässä.
Näin toimivat aikuiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai juttelimme. Minulla oli pillerit, mutta oli selvääkin selvempi, että käytämme kortsua myös, sillä minulla oli ollut pillerijakson aikana vatsatauti.
Myöhemmin tulin raskaaksi heti, kun lopetimme ehkäisyn käytön, eli kaikki kolme lastamme ovat saaneet yhdestä rakastelusta alkunsa.
Tai oikeastaan se ei ollut vatsatauti, vaan ruokamyrkytys, joka oli myös miehellä. Silloin pillereiden teho ei ole enää varma.
Vierailija kirjoitti:
Ei keskusteltu. Kortsu oli automaattisesti käytössä.
Oliko vieläpä sama, joka munassa nussit sitä bakteerista vaginaa?
Ap
Pantiin ekoilla treffeillä perseeseen!
Hän oli sivumennen tokaissut jo aiemmin, että hänellä on kierukka. Tästä oli helppo antaa himojen viedä, en kuitenkaan lauennut sisään.