Kannattaako työkaverille tunnustaa ihastuminen?
Kommentit (52)
No ei kannata. AI miksi? a) kuormasta ei pidä syödä, b) menee seksuaalisen häirinnän puolelle ja c) jos onkin yksipuolista niin hemmetin kiusallista olla jatkossa samassa duunipaikassa töissä.
Ehkä tämä mun vaistomainen tuijottelu jo menee seksuaalisen häirinnän puolelle🙈
Olisi ihan hiton kiusallista olla töissä sen jälkeen. Vähintään pitäisi saada riittävää vastakaikua arjen sosiaalisen flirtin kautta ensin.
Ajatteleeko suurin osa miehistä,että on kiusallista ,jos nainen on kiinnostunut?
Kyllä, mutta mieluummin kännisessä puhelussa yö-aikaan. Se tuo romanttisen tunnelman.
Ei ei ja vielä kerran ei. Menin tekemään ko. virheen opiskellessani vielä, luojan kiitos vuosikurssit sen verran kaukana toisistaan ettei samoilla kursseilla tarvinnut olla. Nykyään joo nauran asialle mutta sillon aikanaan hävetti ihan hirveesti kun vastaus oli periaatteessa hyvin kohtelias kiitos ei. Olin hajota joka kerta kun näin hänet. Luojan kiitos alkoi seurustelemaan toisen kanssa niin pääsin yli. Huh. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko suurin osa miehistä,että on kiusallista ,jos nainen on kiinnostunut?
Suurimmalle osalle miehistä noin ei ole ennen tapahtunut, joten saattavat olla vähän pöllämystyneitä.
Ei ehkä noin vain. Jotenkin pitäisi tilannetta tunnustella ensin esim viihtyykö seurassasi, tuleeko juttusille.
Itse kerroin, mutta tiesin jo hänen minusta vähän pitävän. Kannatti kertoa. Yhdessä oltu jo monta vuotta.
No ei ehkä suoraan. Mieluummin tunnustelet asiaa, olisiko hänkin kiinnostunut, sanomatta kuitenkaan suoraan. Ehkä sitten, jos vastapuolen kiinnostus tulee ilmi ja tiedät hänen olevan sinkku.
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata. AI miksi? a) kuormasta ei pidä syödä, b) menee seksuaalisen häirinnän puolelle ja c) jos onkin yksipuolista niin hemmetin kiusallista olla jatkossa samassa duunipaikassa töissä.
Työpaikka ei ole kenenkään työntekijän kuorma. En käsitä tuota sanontaa. Ehkä noin voisi sanoa jos pomo pariutuu alaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti, mikäli itseä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle miehistä noin ei ole ennen tapahtunut, joten saattavat olla vähän pöllämystyneitä.
Minussa on miestä moneksi, joten olen suurin osa miehistä ja kyllä, se on kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ja vielä kerran ei. Menin tekemään ko. virheen opiskellessani vielä, luojan kiitos vuosikurssit sen verran kaukana toisistaan ettei samoilla kursseilla tarvinnut olla. Nykyään joo nauran asialle mutta sillon aikanaan hävetti ihan hirveesti kun vastaus oli periaatteessa hyvin kohtelias kiitos ei. Olin hajota joka kerta kun näin hänet. Luojan kiitos alkoi seurustelemaan toisen kanssa niin pääsin yli. Huh. Ei enää.
Miten ne suhteet sitten alkaa,jos tunteista ei saa kertoa? Nim.merk. Liian kauan sinkkuna ollut
Suhteet ei ainakaan ala sillä ,että menee hälyttämään ihastumisestaan ihmiselle , jota ei voisi vähempää kiinnostaa eli kohtelee sinua normaalin ystävällisesti.
Sen kai tietää vasta reaktion jälkeen.Elämän arpapeliä.