Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tehkää aloitteita, miehet kiittää

Vierailija
03.03.2023 |

Ollaan salilla harrastettu silmäpeliä erään naisen kanssa jo pitkään, mutta ei vielä juteltu toisillemme. Tänään oltiin samaan aikaan salin aulassa, ja nainen repesi nauruun kun taas vilkuilimme toisiamme. Yllätyksekseni hän pyysi numeroani. Mikä täydellinen nainen. Tehkää aloitteita, itseeni vetosi vielä hänen ulkonäköään enemmän se rohkeus kysyä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku jaksaa parisuhteita?

M

Hyvä pointti. No ainakin kevyttä ja satunnaista tapailua voisi vielä jaksaa.

Vierailija
42/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloite miehelle: MENE JA PESE SE AUTO JA VÄHÄN HELVETIN ÄKKIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mikäs kiire sillä on?

Vierailija
44/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Tarkoitatko, että 90% naisista on laiskoja, joita alakerta vie?

Ei tarkoiteta. Mieti uudestaan.

Miksi asia ei ole samoin toisinpäin tänä tasa-arvon aikakautena?

Vierailija
45/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee itse aloitteita. En halua enää perässä vedettävää riippakiveä mieheksi. Miehen pitää olla rohkea ja aloitekykyinen. Olen sellainen itsekin, mutta tässä asiassa en tee enää itse aloitteita koska se johtaa yhteen väärien miesten kanssa.

Olisin aikoinaan tehnyt aloitteen, jos olisin ikinä voinut kuvitella, että nykyinen vaimoni on minusta kiinnostunut muutenkin kuin ystävänä. Vaan kun hän pyysi treffeille, niin osasin minä sitten ottaa kädestä kiinni. Vaimo puristi takaisin niin tiukasti, että homma oli sillä selvä. 

Enkä minä mielestäni ole senkään jälkeen ollut mikaan perässävedettävä kiviriippa. Ihan itse olen osannut kosia ja viedä suhdetta eteenpäin jo neljännesvuosisadan.

Oi kuinka romanttista!🥰

Vierailija
46/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen, ole fitnessmimmi ja tee aloite niin miehet kiittää.

Aivan. Jos tavallinen, saatikka läski ja ruma tekee aloitteen, niin se on loukkaus miehille.

Mutta salimegapuput ja missit ja mallit- tehkää, pliis aloitteita miehille💋💯

Vierailija
47/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtasin viime keväänä niin ihanan muusikkomiehen että todellakin aion tehdä aloitteen, jos vielä joskus hänet näen. On kyllä erittäin pieni todennäköisyys, koska en tiedä hänestä juuri mitään, en edes missä kaupungissa hän asuu. Pitää ehkä jossain vaiheessa mennä ettimään tinderistä.

No mikset tehnyt?

TIlanne ei olisi voinut olla huonompi.

Vierailija
48/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä muistan kun tein aloitteen. Olen ihan nätti nainen, sanotaan se nyt tähän väliin. Niin se mies, jolle sanoin jotain että "hei, ollaan nähty muutaman kerran, ajattelin lähtisitkö kahville?". Vastaus oli tympeä "ei pysty".

Vierailija
49/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee itse aloitteita. En halua enää perässä vedettävää riippakiveä mieheksi. Miehen pitää olla rohkea ja aloitekykyinen. Olen sellainen itsekin, mutta tässä asiassa en tee enää itse aloitteita koska se johtaa yhteen väärien miesten kanssa.

Olisin aikoinaan tehnyt aloitteen, jos olisin ikinä voinut kuvitella, että nykyinen vaimoni on minusta kiinnostunut muutenkin kuin ystävänä. Vaan kun hän pyysi treffeille, niin osasin minä sitten ottaa kädestä kiinni. Vaimo puristi takaisin niin tiukasti, että homma oli sillä selvä. 

Enkä minä mielestäni ole senkään jälkeen ollut mikaan perässävedettävä kiviriippa. Ihan itse olen osannut kosia ja viedä suhdetta eteenpäin jo neljännesvuosisadan.

Kiva teille. Voi se tuurilla mennä noinkin. Itse en luota tuuriin, joten käytän tätä karsintaa.

Vierailija
50/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
51/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millaisen kivitystuomion saisikiaan yksikään mies, joa otaksuisi yhdestäkään naisesta, jotain vastaavaa. Vai ihanko aikuisten oiekasti uskot, että moni meis haluaisi kumppankseen, jonkun hyvin passiivisen kumppanin jota joutuisi vetämään perässään...

No eikös se miesten ihanne nainen ole aloitekyvytön, umpityhmä, varaton jotta sitä voi hallita taloudellisesti ja tyytyväinen tiskikoneen ja kotipiiaan rooliin? Niitä ei saa kuin olemalla aloitteellinen naisia kohtaan.

Siltä se varmaan siellä feministisinkkujen rinnakkaistodellisuudessa näyttää.

Vierailija
52/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä muistan kun tein aloitteen. Olen ihan nätti nainen, sanotaan se nyt tähän väliin. Niin se mies, jolle sanoin jotain että "hei, ollaan nähty muutaman kerran, ajattelin lähtisitkö kahville?". Vastaus oli tympeä "ei pysty".

Minäpä muistan tehneeni elämäni aikana kymmeniä aloitteita ja saaneeni 9/10 samanlaisen reaktion naisilta. Silti niistä 1/10:stä syntyi parisuhde tai vähintäänkin yhdenillanjuttu.

Eikö naisten itsetunto kestä pakkeja? 

Vierailija
53/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä muistan tehneeni elämäni aikana kymmeniä aloitteita ja saaneeni 9/10 samanlaisen reaktion naisilta. Silti niistä 1/10:stä syntyi parisuhde tai vähintäänkin yhdenillanjuttu.

Eikö naisten itsetunto kestä pakkeja? 

En minä siitä rikki mennyt. Olin vaan hölmönä siinä uskossa, että nainen saa aina miehen tosta vaan. Tai mies vähintään yrittää s,eksiä saada, mutta noup. Hän ei halunnut mitään. Eipä siinä mitään, jäi vaan mieleen.

Vierailija
54/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimmät parisuhteeni ovat olleet naisen aloitteesta, vaikkakin parhaat ovat olleet omasta aloitteestani. Ehkä vaan kuvittelen niiden parhaiden olleen parhaita. Minuthan hylättiin niissä.

Vierailija
55/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva teille. Voi se tuurilla mennä noinkin. Itse en luota tuuriin, joten käytän tätä karsintaa.

Minusta parinvalinta on mitä suurimmassa määrin tuuria. Muu kuulostaa enemmän laskelmoinnilta tai järjestetyiltä liitoilta kuin rakkaudelta.

Vierailija
56/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt, mutta aina on hyviä miehiä riittänyt. Enkä edes ole mikään fitnessmimmi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän