Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tehkää aloitteita, miehet kiittää

Vierailija
03.03.2023 |

Ollaan salilla harrastettu silmäpeliä erään naisen kanssa jo pitkään, mutta ei vielä juteltu toisillemme. Tänään oltiin samaan aikaan salin aulassa, ja nainen repesi nauruun kun taas vilkuilimme toisiamme. Yllätyksekseni hän pyysi numeroani. Mikä täydellinen nainen. Tehkää aloitteita, itseeni vetosi vielä hänen ulkonäköään enemmän se rohkeus kysyä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen aloitteita ainoasymtaan sellaisille miehille, joista olen kiinnostunut aviopuolisoehdokkaana.

N24

Miten tutustuit niihin miehiin?

Vierailija
22/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Vaikka kuvittelemme tai siis moni meistä kuvittelee luullakseni elävänsä melko tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, niin edelleen moni mies yllättyy ja hämmästyy, jos kuuluu heihin, joita kohtaan nainen tekisi aloitteen. Teitenkään yhtän kenekään ei ole yhtään mikään pakko tehdä aloitetta mutta on jotenkin tylsää, että edelleen halutaan toisinaan ylläpitää mielikuvaa, että miehen tulisi tehdä aina se ensimmäinen aloite. Ja selitellään mm. jollain alkukanatsella miehen metsästys veitillä tai kuvitelmalla, että näi mies osoittaa olevansa tosissaan ja aidosti kiinnostunut.

Sitä mielikuvaa ylläpidetään osittain siksi, että onhan se sata kertaa vaikeampaa olla se aloitteen tekijä kuin vastaanottaja. Siksi naisilla ei ole usein kiinnostusta muuttaa tuota asetelmaa, ja miehille ei sitten jää muuta vaihtoehtoa kuin olla se aloitteellinen.

Parasta tasa-arvoa kun voi itse valita parhaat palat siitä. - Tosin moni nainen tuntuu viihtyvän paljon paremmin sinkkuna kuin tekemällä yhdellekään meistä miehistä aloitetta. - Hämmästyttävää onkoin tieto siitä,, jostain syystä näet vaikuttaa sille, että eritysiesti meidän nuorempien meisten kohdalla vaikuttaa myönteisesti ja elämänarvoa rikastuttavana jos rinnalla on ja nainen(tai mies) parisuhde kumppani joka tapauksessa kun taas monelle naiselle vastaavan ikäisenä mies, parisuhde kumppanina on enempi rasite ja taakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Vaikka kuvittelemme tai siis moni meistä kuvittelee luullakseni elävänsä melko tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, niin edelleen moni mies yllättyy ja hämmästyy, jos kuuluu heihin, joita kohtaan nainen tekisi aloitteen. Teitenkään yhtän kenekään ei ole yhtään mikään pakko tehdä aloitetta mutta on jotenkin tylsää, että edelleen halutaan toisinaan ylläpitää mielikuvaa, että miehen tulisi tehdä aina se ensimmäinen aloite. Ja selitellään mm. jollain alkukanatsella miehen metsästys veitillä tai kuvitelmalla, että näi mies osoittaa olevansa tosissaan ja aidosti kiinnostunut.

Sitä mielikuvaa ylläpidetään osittain siksi, että onhan se sata kertaa vaikeampaa olla se aloitteen tekijä kuin vastaanottaja. Siksi naisilla ei ole usein kiinnostusta muuttaa tuota asetelmaa, ja miehille ei sitten jää muuta vaihtoehtoa kuin olla se aloitteellinen.

Mies valitsee haluamansa naisen. Nainen päättää, suostuuko. Jos nainen ei suostu, mies valitsee seuraavan. Ne naiset, joita kukaan mies ei valitse, jäävät yksin.

Vierailija
24/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne chadeille tekeekin. 

Vierailija
25/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtasin viime keväänä niin ihanan muusikkomiehen että todellakin aion tehdä aloitteen, jos vielä joskus hänet näen. On kyllä erittäin pieni todennäköisyys, koska en tiedä hänestä juuri mitään, en edes missä kaupungissa hän asuu. Pitää ehkä jossain vaiheessa mennä ettimään tinderistä.

Mistä te sitten juttelitte, jos niin nopeasti sai vaikuttumaan ihanuudellaan?

Vierailija
26/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet kiittää", homomiehetkinkö?

Vierailija
27/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet kiittää", homomiehetkinkö?

Miehillä on käytöstapoja sen verran että osaavat antaa pakit ystävällisesti.

"Ei kiitos tälläkertaa"

Vierailija
28/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee itse aloitteita. En halua enää perässä vedettävää riippakiveä mieheksi. Miehen pitää olla rohkea ja aloitekykyinen. Olen sellainen itsekin, mutta tässä asiassa en tee enää itse aloitteita koska se johtaa yhteen väärien miesten kanssa.

Olisin aikoinaan tehnyt aloitteen, jos olisin ikinä voinut kuvitella, että nykyinen vaimoni on minusta kiinnostunut muutenkin kuin ystävänä. Vaan kun hän pyysi treffeille, niin osasin minä sitten ottaa kädestä kiinni. Vaimo puristi takaisin niin tiukasti, että homma oli sillä selvä. 

Enkä minä mielestäni ole senkään jälkeen ollut mikaan perässävedettävä kiviriippa. Ihan itse olen osannut kosia ja viedä suhdetta eteenpäin jo neljännesvuosisadan.

Vierailija
29/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies valitsee haluamansa naisen. Nainen päättää, suostuuko. Jos nainen ei suostu, mies valitsee seuraavan. Ne naiset, joita kukaan mies ei valitse, jäävät yksin.

Olen käsittänyt, että naiset eivät ole erityisen innoissaan, jos mies kiertää naisen luota toiselle. Aloittaen sieltä halutuimmasta ja jatkaen kohti vähemmän haluttua, kunnes joku suostuu.

Vierailija
30/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtasin viime keväänä niin ihanan muusikkomiehen että todellakin aion tehdä aloitteen, jos vielä joskus hänet näen. On kyllä erittäin pieni todennäköisyys, koska en tiedä hänestä juuri mitään, en edes missä kaupungissa hän asuu. Pitää ehkä jossain vaiheessa mennä ettimään tinderistä.

Mistä te sitten juttelitte, jos niin nopeasti sai vaikuttumaan ihanuudellaan?

No hei, veikkaan, että karismaattinen ja boheemi muusikko teki vaikutuksen nopeasti. Niinhän ne tuppaa tekemään.

Vierailija
31/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin naisena Tinderissä keskusteluita miesten kanssa, yleensä jotain yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin liittyvää. Niistä ei ikinä tullut treffejä, keskustelu oli miehen puolelta tönkköä ja loppui seinään nopeasti.

Vierailija
32/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että naiset eivät ole erityisen innoissaan, jos mies kiertää naisen luota toiselle. Aloittaen sieltä halutuimmasta ja jatkaen kohti vähemmän haluttua, kunnes joku suostuu.

Mitä muita vaihtoehtoja miehellä on jos hän haliuaa löytää itselleen seuraa? - Tietysti tahdikkuus tässäkin. Mutta harvempi mies voi luottaa siihen, että saisi seuraa itselleen edes yksille treffeille jostain naisesta jota rohkenee pyytämään kanssaan treffeille.... Saati, että pääsisi naisen kanssa vielä toisille treffeille. Eikä miehessä tarvitse olla sen kummempaa vikaa tai puutetta.. - Jos sellaisen paikan löytäminen missä mies saattais lähestyä naista kysyäkseen hänestä itselleen seuraa on jo vaikeahkoa. ellet ole kiinniotunut hakemaan seuraasi baarista tai yökerhosta tms (ikävä sanoa, alkoholilla lienee ratkaiseva rooli puolin ja toisin). mutta et myöskään innostu miehenä tinderistä tai netin treffisovelluksista.    

Vierailija
33/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin naisena Tinderissä keskusteluita miesten kanssa, yleensä jotain yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin liittyvää. Niistä ei ikinä tullut treffejä, keskustelu oli miehen puolelta tönkköä ja loppui seinään nopeasti.

Kuulostaa samalta kuin 90% miesten Tinder-kokemukset, jos ylipäätään saavat vastausta. Näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
34/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoo laiskoille miehille, joita alakerta vie.

Muijan alakertahan siinä vie.

Vierailija
35/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala tehdä aloitteita koska en halua miestä elämääni. Olen vapaa, olen onnellinen, minulla on rauha.

Vierailija
36/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita vaihtoehtoja miehellä on jos hän haliuaa löytää itselleen seuraa? - Tietysti tahdikkuus tässäkin. Mutta harvempi mies voi luottaa siihen, että saisi seuraa itselleen edes yksille treffeille jostain naisesta jota rohkenee pyytämään kanssaan treffeille.... Saati, että pääsisi naisen kanssa vielä toisille treffeille. Eikä miehessä tarvitse olla sen kummempaa vikaa tai puutetta.. - Jos sellaisen paikan löytäminen missä mies saattais lähestyä naista kysyäkseen hänestä itselleen seuraa on jo vaikeahkoa. ellet ole kiinniotunut hakemaan seuraasi baarista tai yökerhosta tms (ikävä sanoa, alkoholilla lienee ratkaiseva rooli puolin ja toisin). mutta et myöskään innostu miehenä tinderistä tai netin treffisovelluksista.    

Eipä kai vaihtoehtoja, mutta sen kyllä sanon, että jos ei millään pysty koskaan menemään baareihin, eikä millään koskaan käyttämään deittisovelluksia, niin itsepähän on valinnut sulkea monta mahdollisuutta pois.

Vierailija
37/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku jaksaa parisuhteita?

M

Vierailija
38/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset tehnyt?

Vierailija
39/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Tarkoitatko, että 90% naisista on laiskoja, joita alakerta vie?

Ei tarkoiteta. Mieti uudestaan.

Vierailija
40/56 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee itse aloitteita. En halua enää perässä vedettävää riippakiveä mieheksi. Miehen pitää olla rohkea ja aloitekykyinen. Olen sellainen itsekin, mutta tässä asiassa en tee enää itse aloitteita koska se johtaa yhteen väärien miesten kanssa.

Ja millaisen kivitystuomion saisikiaan yksikään mies, joa otaksuisi yhdestäkään naisesta, jotain vastaavaa. Vai ihanko aikuisten oiekasti uskot, että moni meis haluaisi kumppankseen, jonkun hyvin passiivisen kumppanin jota joutuisi vetämään perässään...

No eikös se miesten ihanne nainen ole aloitekyvytön, umpityhmä, varaton jotta sitä voi hallita taloudellisesti ja tyytyväinen tiskikoneen ja kotipiiaan rooliin? Niitä ei saa kuin olemalla aloitteellinen naisia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi