Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää

Vierailija
03.03.2023 |

Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?

Kommentit (726)

Vierailija
21/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:ta kehottaisin hommaamaan jotain ihonhoitotuotteita mitkä toimii ja vähentää niitä ikääntymisen merkkejä. Aurinkosuoja nyt ainakin yksi hyvä joka on jo varmasti moneen kertaan mainitu. Muita on esim kolageenia sisältävät tuotteet ja erilaiset päivä sekä yövoiteet. En itse pelkää ryppyjä mutta saan hyvän mielen ihonhoidosta ja haluan pitää ihostani mahdollisimman hyvää huolta.

Aurinkorasva SFP 50 on yksi parhaista anti age tuotteista mitä on olemassa. Toimii niin miehille kuin naisille.

Vierailija
22/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan sitä että haluan pitää vaimoni ihosta huolta? T:Mies 44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, et millään pysty estämään vanhenemisen seurauksia, ainoa keino on lakata vanhenemista. Silloin sinusta jää ainakin kaunis kuva jälkipolville.

Jos tämä tuntui kylmältä, halusin vain herättää sinut ajattelemaan asiaa. Voisitko millään viisastua vanhetessa ja huomata että olet paljon muutakin kuin kuori?

Vierailija
24/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä enemmän huomiota nukkumiseen, lepoon, ruokavalioon äläkä varsinkaan mene polttamaan naamasi auringossa.

Vierailija
25/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle aika on julma, mutta me miehet sen kuin parenemme.

Evoluutiokin sen kertoo. Mies pystyy hankkimaan lapsia lähes koko elänsä ajan mutta naiset vain noin puolet ja +35v:nä riskit on jo sen verran suuret. Tuo myös korreloi naisten parasta-ennen päiväyksen kanssa joka on länsimaalaiselle naiselle noin 30v ja aasialaiselle 40v. Ei siis ollut tarkoitus olla ilkeä vaan latoa faktat pöytään. Anteeksi suorasanaisuudestani. t. M40

Hedelmällisyyden loppuminen = parasta ennen-päiväys? Ihminen on toki muutakin kuin lisääntymiskykynsä. Suosittelen katsomaan elämää ja ihmisiä laajemmasta perspektiivistä. Parasta ennen-ajattelu on esineellistävää ja erittäin epäkunnioittavaa.

Tuolla tavalla puhuva, saati nettiin kirjoittava, on moukka. Kukaan täyspäinen 30v nainen tuollaisen kanssa ole.

Vierailija
26/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt koko elämäni terveellisesti ja ihoni on vieläkin rypytön. Tarkoitan siis liikuntaa enkä mitään fitness hömppää. Syön myös terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja) ja juon paljon vettä. Olen käyttänyt 20-vuotiaasta asti eri ihonhoitotuotteita ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt testissä on tällainen ikääntyvän ihon hoitopakkaus https://tinyurl.com/tnfkhdfp Myös yksi asia mikä vaikuttaa paljon on se etten ole polttanut tupakkaa ja olen suojannut ihoni vaatteilla auringolta. En myöskään ole koskaan ollut sellainen auringonottaja tyyppi.

Kiitos tästäkin, vinkkaan vaimolle että liikuntaa. Jos on hyvä tuo ikääntyvä ihon hoitopakkaus, niin olisitko ystävällinen ja kertoisit sen tähän ketjuun? T:Mies 44, kolmen vuoden päästä Herra 47

Sä oot niin nolo

Mitä tarkalleen tarkoitat nololla? Ai sitä että rakastan vaimoa ja haluan hänelle hyvää? T:Mies 44

Vierailija
27/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi se ärsyttää? ketä haluat miellyttää?

Itseäni. Kivampi katsella peilistä kun vastassa ei ole kurttuinen rusina.

Vierailija
28/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo sitten IKINÄ nähnyt yhtään +40 vuotiasta jolla ei olisi yhtään ryppyä :D Mutta miten te kaikki palstan 40-vuotiaat olette niin rypyttömiä? Siis ei rypyissä mitään pahaa ole ja musta olisi enemmän luonnotonta jos ei olisi yhtään ryppyä vanhana.

Vierailija
29/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt koko elämäni terveellisesti ja ihoni on vieläkin rypytön. Tarkoitan siis liikuntaa enkä mitään fitness hömppää. Syön myös terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja) ja juon paljon vettä. Olen käyttänyt 20-vuotiaasta asti eri ihonhoitotuotteita ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt testissä on tällainen ikääntyvän ihon hoitopakkaus https://tinyurl.com/tnfkhdfp Myös yksi asia mikä vaikuttaa paljon on se etten ole polttanut tupakkaa ja olen suojannut ihoni vaatteilla auringolta. En myöskään ole koskaan ollut sellainen auringonottaja tyyppi.

Sama täällä.

Vierailija
30/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo sitten IKINÄ nähnyt yhtään +40 vuotiasta jolla ei olisi yhtään ryppyä :D Mutta miten te kaikki palstan 40-vuotiaat olette niin rypyttömiä? Siis ei rypyissä mitään pahaa ole ja musta olisi enemmän luonnotonta jos ei olisi yhtään ryppyä vanhana.

On jokunen ryppy silmänympärysiholla.

Vierailija
31/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri tekee ihon sakeaksi ja lähes elottomaksi. Siis suurissa määrin syötynä. Ei ole olemassakaan mitään tiettyä dieettiä jolla iho pysyisi hyvänä.

Vierailija
32/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ärsyttämään noin 55-vuotiaana. Ryppyjä ei ole niinkään (paitsi kaulassa), mutta naama on valahtanut ja silmäpussit kukoistavat. Nopea laihtuminen ei mitenkään kohentanut yleisnäkymää.

Näitä en millään voiteilla ole kyennyt ennaltaehkäisemään. Toki ihoa pitää jatkuvasti hoitaa, mutta kirurgin veistä tarvittaisiin, että saisi kohennusta aikaan. Ei riitä kuitenkaan uskallus.

Vierailija
33/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin käyttämään anti age tuotteita jo 23-vuotiaana. Nyt olen 30 ja ihoni on todella hyvässä kunnossa. En tosin tiedä miltä näyttäisin nyt jos en olisi hoitanut ihoani hyvin.

Mitä tarkoittaa että iho on "hyvässä kunnossa?" Eli ei ole yhtään ryppyjä otsassa yms? Vai mitä?

Vierailija
34/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kummallisia. Kehuvat jotain tuotetta, mutta jos mies ostaa sen, se on huono juttu. Osaatteko selittää miksi toimitte niin? T:Mies 44

Vierailija
35/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä alapeukutetaan sitä että haluan pitää vaimoni ihosta huolta? T:Mies 44

No ehkäpä siksi että sun täytyis nyt keskittyä pitämään huolta omasta ulkonäöstäsi. Testot alkaa tippumaan just tossa iässä. Kannattaa hankkia korvaushoitoa tai ainakin lisätä lihaskuntotreeniä koska lihakset eivät pysy enää itsestään.

Vierailija
36/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle aika on julma, mutta me miehet sen kuin parenemme.

Evoluutiokin sen kertoo. Mies pystyy hankkimaan lapsia lähes koko elänsä ajan mutta naiset vain noin puolet ja +35v:nä riskit on jo sen verran suuret. Tuo myös korreloi naisten parasta-ennen päiväyksen kanssa joka on länsimaalaiselle naiselle noin 30v ja aasialaiselle 40v. Ei siis ollut tarkoitus olla ilkeä vaan latoa faktat pöytään. Anteeksi suorasanaisuudestani. t. M40

Miten naisen hedelmällisyys liittyy ikääntyvän ihonhoitoon? Voi te palstamiehet olette niin katkeria....

Vierailija
37/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Lähde Gambiaan niin siellä miehet rakastavat vaikka ikää olisikin!

Suorastaan päätöntä menoa

Vierailija
38/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntymisen vaihtoehto on pois kuoleminen. Ikääntyminen on iloinen asia.

Vierailija
39/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kohtalo on vanheta. Miksi siitä pitää ärsyyntyä? Jokaisessa elämänvaiheessa on jotain taikaa vaikka olisi sitten ryppyjäkin pärstässä. En vaan ole viitsinyt kuluttaa energiaani johonkin ikääni koskevaan ärsytykseen. Mitään iloa siitä ei saa ja millään keinolla ei nuoremmaksi tule, vaikka ostaisi millaisia voiteita ja kuluttaisi tunteja päivittäin ihonhoitoon. 

Vierailija
40/726 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äiti 50+ ja ryppyjä ei vain ole. On hoitanut ihoa ahkerasti ja erityisesti suojakerroin ollut kovassa käytössä aina, kesät talvet. Geenitkin varmasti vaikuttaa, mummolla eli äidin äidillä myös hyvinkin rypytön iho ikäisekseen. Mutta harvemmin rypyttömiä keski-ikäisiä saati vähäryppyisiä kahdeksankymppisiä näkee, se on ihan totta.