Te jotka harrastatte liikuntaa säännöllisesti, kuinka monta minuuttia per päivä?
Hyötyliikuntaa, kuten töihin tai kauppaan kävelemistä tai töissä kävelemistä , ei lueta mukaan tähän, vaan pelkkä treenaaminen.
Kommentit (41)
Puolesta tunnista puoleentoista tuntiin. Se vaihtelee vähän sen mukaan mitä liikuntaa milloinkin harrastaa. Näin talviaikaan juoksulenkki jää siihen puoleen tuntiin, kuntosalilla sitten viihtyy tunnin tai puolitoista. Kesällä lenkit ovat pidempiä, noin tunnin yleensä.
Vähintään 50 minuuttia joka päivä, yleensä reilun tunnin. Yksi päivä viikossa on halutessani lepopäivä, mutta yleensä kuntoilen silloinkin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tottakai esimerkiksi reipas töihin pyöräily lasketaan, se on osa mun treeniä!
Töissä tulee useimpina päivinä päivän aktiivisuustavoite täyteen. Salilla käyn lisäksi pari kertaa viikossa.
Ei se kroppa tiedä käveleekö töihin vai onko kävelylenkillä.
Koiran kanssa lenkkeilen reippaasti 120-150 minuuttia päivittäin ja sen lisäksi kotijumppaan 30 minuuttia joka toinen ilta.
Koiran kanssa tulee vähintään 2 tuntia päivittäin, salipäivinä tulee tunti lisää.
Vierailija kirjoitti:
2 minuuttia
Minä koukistelin oikeaa kättä monta minuuttia, kun söin perunoita ja kalaa.
Must on tullu
Urheiluhullu
Töihin sähköfättiksellä 12km suunta 5x viikko se liikunta riittää mulle, yhteensä noin tunti per päivä näin talviaikaan.
Älykellon mukaan olen viimeisen kuuden kuukauden aikana treenannut 30-36 tuntia kuukaudessa, eli reilun tunnin päivässä.
Aktiivista aikaa kokonaisuudessaan reilut pari tuntia päivässä.
Kävelen juoksumatolla yleensä joka aamu noin tunnin. Katson kävellessäni televisiota. Lisäksi silloin tällöin ulkona vielä noin 4km. Sitä, kun on ylittänyt 70v , niin pakkohan se on yrittää liikkua, niin kauan kuin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Töissä tulee useimpina päivinä päivän aktiivisuustavoite täyteen. Salilla käyn lisäksi pari kertaa viikossa.
Aika nollakommentti kun et kerro, mikä se tavoite on. Lisäksi tuota töissä tulevaa aktiivisuutta ei tässä kysytty, vaan erikseen tehtäviä treenejä. Jos käyt pari kertaa viikossa tunnin salilla, tulee sinulle treeniä keskimäärin vajaat parikymmentä minuuttia päivässä. Se on siis vastauksesi aloituksen kysymykseen.
Muutama sekunti. Aamulla juoksen vessaan paskalle.
30-90 minuuttia noin 4 kertaa viikossa.
Minuutteina 120 - 150, toisinaan enemmänkin. Aamun juoksulenkki on noin kaksi tuntia tai sitten aamukuudelta puolen tunnin kävely uimahallille, reilu tuntia uintia ilman seisoskelua ja kävely takaisin + iltapäivällä jotain pientä, fillarointia tai kävelyä.
Mitä eroa sillä että josko on hyötyliikuntaa tai jos ohjaaja vetää tunnin, samallatavoin olet narun päässä pakotettuna.
Aerobista vai lihastreeniä? Täysin eri juttu minuuttien suhteen.
1h kävelyä ulkona, 25min kuntopyöräilyä, noin suunnilleen joka päivä.
Jos en kuntopyöräile, sitten kävelyä 1,5h.
Vähintään 30min joka päivä, mutta se on ns palauttava päivä, eli kevyttä hölkkää. Treenipäivänä 2-3 tuntia erillaisia harjotteita.