Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset luulevat että deittailu naisena on helppoa

Vierailija
02.03.2023 |

Miehet eivät edes katso minuun päin, eivätkä keskustele. Sanovat että parempi kun ei enään tavata.

Kommentit (1410)

Vierailija
341/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tapaavat luulla, että muiden elämä on vaivatonta ja helppoa ja itselle vaan sattuu kaikki raskas ja vaikea.

En tiedä. Kyllä minun ympärilläni kaikki naiset, siis ihan jokainen, on pariutunut iästä riippumatta. En ole nähnyt kenenkään taistelevan ja valittavan, että: "Tinderistä ei löydy miehiä tai kukaan ei lähde treffeille". Naiset ovat olleet sinkkuja maksimissaan pari kuukautta. En tiedä, onko omalle kohdalle osunut vain ihmisiä, joilla on niin valtavaa tuuria. Mutta näitä ihmisiä on paljon.

Aika samat havainnot itselläni. Lähes kaikki naispuoliset ystäväni ovat naimisissa tai pitkässä suhteessa.

Ja ne pari sinkkunaista jotka tunnen, ovat sinkkuja omasta tahdostaan: aina halutessaan heille kyllä on löytynyt nopeasti seuraa, niin lyhyt- kuin pitkäaikaistakin.

Vierailija
342/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?

Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.

No eikös se ole selvää, että komea mies saa lähestyä naisia ja tämä pitää ymmärtää pienistä eleistä eri epämääräisestä silmäpelistä. Töissä tai salilla ei saa ehdottomasti lähestyä, paitsi jos mies tietysti komea.

Komea mies tietää olevansa komea, eli ei tarvitse edes silmäpeliä. Jos olet oikeasti komea (klassiset ihannemiehen ominaisuudet), niin se ei jää sinulta millään tasolla huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syy on miehen käyttäytymisessä. Itse en halua seurustella tiettyjen ammattien miesten kanssa, koska haluan päättää vapaa-ajalla asioista enkä halua, että mies määräilee tai huomauttelee asioista.

Vierailija
344/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin sekavaa tekstiä ja paljon ristiriitoja, että pitääkö naisia lähestyä vai ei? Minkälainen mies saa lähestyä naisia ja missä?

Olis nämä asiat ihan hyvä tietää. Vai kannattaako pysyä ihan suosiolla kaukana ja erossa naisista.

No eikös se ole selvää, että komea mies saa lähestyä naisia ja tämä pitää ymmärtää pienistä eleistä eri epämääräisestä silmäpelistä. Töissä tai salilla ei saa ehdottomasti lähestyä, paitsi jos mies tietysti komea.

Sa alähestyä mutta miksi kannattaisi?

Vierailija
345/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tapaavat luulla, että muiden elämä on vaivatonta ja helppoa ja itselle vaan sattuu kaikki raskas ja vaikea.

En tiedä. Kyllä minun ympärilläni kaikki naiset, siis ihan jokainen, on pariutunut iästä riippumatta. En ole nähnyt kenenkään taistelevan ja valittavan, että: "Tinderistä ei löydy miehiä tai kukaan ei lähde treffeille". Naiset ovat olleet sinkkuja maksimissaan pari kuukautta. En tiedä, onko omalle kohdalle osunut vain ihmisiä, joilla on niin valtavaa tuuria. Mutta näitä ihmisiä on paljon.

Aika samat havainnot itselläni. Lähes kaikki naispuoliset ystäväni ovat naimisissa tai pitkässä suhteessa.

Ja ne pari sinkkunaista jotka tunnen, ovat sinkkuja omasta tahdostaan: aina halutessaan heille kyllä on löytynyt nopeasti seuraa, niin lyhyt- kuin pitkäaikaistakin.

Ei kai tämä olekaan mikään seuranpuutekeskustelu? Vaan keskustelu siitä, miten kamalaa "seuraa" joutuu sietämään löytääkseen edes yhden potentiaalisen normaalin ihmisen, jonka kanssa kemiat kohtaa puolin ja toisin. Kun naiset siis treffailevat löytääkseen tulevan aviomiehensä, jos et sitä tiennyt. Ei huvikseen, koska siitä on hupi kaukana.

Vierailija
346/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska lähes jokainen nainen saa halutessaan seksiä, jos ei ole liian kranttu. Suuri osa miehistä ei saa seksiä, vaikka ei rima korkealla olisikaan.

Edelleen. Nainen ei miehen kanssa lähellekään aina saa seksiä. Nainen ehkä saa olla läsnä, kun mies saa seksiä, mutta millä tavalla se on sinusta naisen näkökulmasta hyvä asia?

Jos lähtökohtainen asenne on jo tuo, niin varmaan saa ruikuttaa loputtomiin.

Ei kyse ole asenteesta vaan väittämästä että nainen saa aina seksiä. Vastaa siiheen. Saako? Vai onko nainen paikalla kun mies runkkaa?

Kysymys on nimenomaan asenteesta ja omasta mielestä. Itse asetat seksille niin korkeat reunaehdot, että et varmaan saakaan seksiä sillä ajatusmallilla. Jos minäkin pitäisin häränsisäfilettä ainoana oikeana ruokana, niin varmaan saisin kuolla nälkään.

Vierailija
347/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, jos mies on luonteeltaan nuuka.

Minulla menee suihkussa aikaa, koska pitkät hiukset ja tykkään shoppailla joka kuukausi noin 60 - 80 eurolla.

Vierailija
348/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämä olekaan mikään seuranpuutekeskustelu? Vaan keskustelu siitä, miten kamalaa "seuraa" joutuu sietämään löytääkseen edes yhden potentiaalisen normaalin ihmisen, jonka kanssa kemiat kohtaa puolin ja toisin. Kun naiset siis treffailevat löytääkseen tulevan aviomiehensä, jos et sitä tiennyt. Ei huvikseen, koska siitä on hupi kaukana.

Naiset eivät välttämättä ole Tinderissä ollenkaan. Naiset ovat yleensä katsoneet seuraavan miehen jo ennen parisuhteen päättymistä. Näitä miehiä on odottamassa ystävättärien tutuissa, ex-miehen kavereiden kavereissa, työkavereissa ym ym... Harva laatunainen edes tarvitsee mitään seuranhakupalveluita.

Vierailija
349/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy on miehen käyttäytymisessä. Itse en halua seurustella tiettyjen ammattien miesten kanssa, koska haluan päättää vapaa-ajalla asioista enkä halua, että mies määräilee tai huomauttelee asioista.

Voisitko mitenkään raottaa salaisuuksien arkkuasi ja kertoa meille nuo ammattiryhmät? Kiinnostaisi, että kuulunko mihinkään niistä.

Vierailija
350/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa oli uutisissa, että tippuria esiintynyt suomessa ennätys määrä. Joten en menisi harrastamaan yhden illan juttuja....

Vierailija
351/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on moninkertainen määrä miehiä naisiin verrattuna, mutta kun jättää pois varatut, pelkän seksin vonkaajat, väärän ikäiset, liian kaukana asuvat, elämänkoululaiset, kuvattomat, tekstittömät ja ne joiden kuvissa tai tekstissä on joku itselle merkittävä turn off ominaisuus, niin montako jää? Ja jos mätsi ei sitten vastaa mitään,tai viestiminen on väkinäistä haastattelua.

Tai jos viestittely sujuukin, treffejä ei saada sovittu mitenkään. Ja tämä on sitten vissiin helppoa.

Kokemuksesta voin sanoa, että Helsingin alueella jäljelle jää 2 miestä. 2, jotka haluavat parisuhteen ja ovat täysijärkisiä sinkkuja. 😂

Vierailija
352/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää, jos mies on luonteeltaan nuuka.

Minulla menee suihkussa aikaa, koska pitkät hiukset ja tykkään shoppailla joka kuukausi noin 60 - 80 eurolla.

Tuo on minulla naisena yksi pelko, jos mies on ollut pitkään sinkku ja sitten tulisin minä joka haluan shoppailla joka kuukausi 60-80 eurolla ja olen pitkään suihkussa niin tulisiko siitä mitään.

Vierailija
353/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko mitenkään raottaa salaisuuksien arkkuasi ja kertoa meille nuo ammattiryhmät? Kiinnostaisi, että kuulunko mihinkään niistä.

Ok, esim. johtajat, päälliköt ja poliisi.

Vierailija
354/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat niin kamalaa seuraa niin seurustelkaa toisten naisten kanssa.

Vierailija
355/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, esim. johtajat, päälliköt ja poliisi.

Mies ei saa määräillä, mutta ei saa olla peräsäs vedettävä tossukka  :)

Samalla naiset selittävät mediassa kuinka naisen rooli on kovin kapea.

Vierailija
356/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭

Vierailija
357/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi löytää avioMIES. Joku, jonka kanssa jakaa loppuelämä.

Vierailija
358/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hiljattain sinkkuuntunut, enkä yksinkertaisesti jaksa treffailua, deittailua, enkä suostu harrastamaan seksiä muuten kuin vakiintuneessa suhteessa. Tiedän miten huono miestarjonta on, joten en aio edes yrittää. Tällä kertaa miehet saa tehdä jotain saadakseen mun huomion. No, eihän ne tee mitään, jotain yksin taidan jäädä. 😅😅😅😭

Miksi haluat antaa huomiota huonoille miehille? Miksi haluat että ne tekee töitä sun eteesi?

Vierailija
359/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on moninkertainen määrä miehiä naisiin verrattuna, mutta kun jättää pois varatut, pelkän seksin vonkaajat, väärän ikäiset, liian kaukana asuvat, elämänkoululaiset, kuvattomat, tekstittömät ja ne joiden kuvissa tai tekstissä on joku itselle merkittävä turn off ominaisuus, niin montako jää? Ja jos mätsi ei sitten vastaa mitään,tai viestiminen on väkinäistä haastattelua.

Tai jos viestittely sujuukin, treffejä ei saada sovittu mitenkään. Ja tämä on sitten vissiin helppoa.

Kokemuksesta voin sanoa, että Helsingin alueella jäljelle jää 2 miestä. 2, jotka haluavat parisuhteen ja ovat täysijärkisiä sinkkuja. 😂

Eiköhän tuollaisia miehiä ole todellisuudessa Helsingissä useita tuhansia. Toki varmaan vain kaksi heistä on ulkonäöltään sellaisia, että heidät kelpuuttaisit.

Vierailija
360/1410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi löytää avioMIES. Joku, jonka kanssa jakaa loppuelämä.

Miksi ihmeessä? Nehän on kaikki kelvottomia. Naisissa on varmasti teille joku sopiva ottamaan miehen roolin. Sellaista kutsutaan termillä Butch, ole sinä se Femme.