Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee pahaa aina kun näen jonkun hankaavan kasvovoiteen ihoonsa

Vierailija
02.03.2023 |

Laitatko sinä voiteet näin eli pyörittelemällä edestakaisin?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieron ja hankaan. Miten sitten pitäisi? Taputella? Onko tämä oikeasti joku juttu?

Sivellä yhdensuuntaisin liikkein. Kasvovesi ja ohuet seerumit painellaan ihoon.

Ap

Mä en ole koskaan tajunnut tuota kasvoveden painelua. Olen koittanut sitä, mutta en huomaa minkäänlaista eroa tuotteen imeytymisessä. En ole jaksanut enää käyttää aikaa noin triviaaliin puuhaan, kun ihan yhtä kauan menee joka tapauksessa.

Vierailija
42/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieron ja hankaan. Miten sitten pitäisi? Taputella? Onko tämä oikeasti joku juttu?

Ap

Oi voi, aina olen pyöritellyt rasvat naamaani ja seerumin rullaan ruusukvartsikivellä. Ikää on jo yli kuusikymmentä, mutta rypyt antavat odottaa tuloaan. Muutama hiuksenhieno on silmien ympärillä. Miehenikin juuri totesi, että kumma, kun sulla ei ole ryppyjä vaikka muilla saman ikäisillä on.

Näöntarkastus voisi olla paikallaan molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörittelen oikein olan takaa. Vatkaan ja läpsyttelen, hieron ja hankaan, kunnes kaikki rasva on imeytynyt kunnolla.

Mahtaa olla kurttuinen nahka..

Ap

Olen eri mutta ikää kohta 52v. ja ei rypyn ryppyä.

Ai samalla tavalla kuin esim. Tialla ei ole ryppyjä, mutta silti vahvat nasolabiaalijuonteet ja sibeliusrypyt? Ihmiset on harvinaisen sokeita omille ulkonäkömuutoksilleen.

"Hän sanoo, että ainoa nuorekkaan ulkonäön hyvä puoli on se, ettei ryppyjä ole."

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058

Vierailija
44/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oi voi, aina olen pyöritellyt rasvat naamaani ja seerumin rullaan ruusukvartsikivellä. Ikää on jo yli kuusikymmentä, mutta rypyt antavat odottaa tuloaan. Muutama hiuksenhieno on silmien ympärillä. Miehenikin juuri totesi, että kumma, kun sulla ei ole ryppyjä vaikka muilla saman ikäisillä on.

Meillä on molemmilla uudet monitoimilasit. Ja kyllä muiden rypyt näkyvät.

Harmittaako, että joku on saanut hyvät geenit eikä tarvitse sivellä ja painella tuntitolkulla kalliilla voiteilla ja todeta, että ne rypyt tulivat sittenkin. Kyllä ne minullakin edessä ovat, äitini alkoi rypistyä lähempänä 80 v.

Vierailija
45/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku sellaisissa paikoissa missä näkisin muiden ihmisten kasvovoiteiden laiton.

Vierailija
46/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En liiku sellaisissa paikoissa missä näkisin muiden ihmisten kasvovoiteiden laiton.

Et myöskään törmää koskaan somessa kaupallisiin yhteistöihin tai katso tv-ohjelmia?

Ap

Vierailija
47/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on molemmilla uudet monitoimilasit. Ja kyllä muiden rypyt näkyvät.

Harmittaako, että joku on saanut hyvät geenit eikä tarvitse sivellä ja painella tuntitolkulla kalliilla voiteilla ja todeta, että ne rypyt tulivat sittenkin. Kyllä ne minullakin edessä ovat, äitini alkoi rypistyä lähempänä 80 v.

Montako toimintoa silmälaseissa voikaan olla?

Vierailija
48/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs besservisseri tämä Ap onkaan?

Kirjekurssilla opiskellut kauneudenhoitoalan ammattilainen?

Vierailija
49/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin on tainnut reputtaa.

Vierailija
50/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittava tapaus 🥱

Vierailija
51/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita noin.

Vierailija
52/52 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kosmetologilla kävin ja kyllä sielläkin ihan hierottiin ne tökötit naamaan.

Sain myös kehuja hyvästä ihostani.

Olen 40 eikä ole juurikaan ryppyjä ja iho on kuulas. Miehenikin juuri kysyi miksei minulla ole ryppyjä.

Ja kyllä, hieron voiteet kasvoihin. Kasvovesi ja hoitovesi on ainut jonka ikään kuin taputtelen iholle mutta seerumit ja muut voiteet levitän ihan normisti pyörivin liikkein.

Enkä muuten käytä erikseen silmänympärysvoidettakaan vaan käytän ihan samoja voiteita koko kasvoilla.

Käytän muuten myös kasvoharjaa ja taatusti on iholle rankempi kokemus kuin voiteiden hierominen kasvoihin.

Kyllä normaali iho kestää sen että sitä käsitellään. Ei tarvitse höyhenillä sivellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi