Lue keskustelun säännöt.
Ristiäis korttiin joku kiva runo?
16.05.2008 |
Laittakaa mulle joku kiva runo jonka vois laittaa ristiäiskorttiin. OOn menossa veljen tytön ristiäisiin. :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla