Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin viime vookin keskiviikkona työpaikka haastattelussa

Vierailija
05.06.2008 |

lupasivat heti ilmoittaa kun päätös on tehty.

ilmoittaa kun päätös on tehty. Ei ole vieläkään ilmoittaneet.

Mutta työpaikka ilmoitus on vedetty jo pois netistä. Missähän mättää?

Ei kai kannata enää odotella vastausta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan