Lue keskustelun säännöt.
Kävin viime vookin keskiviikkona työpaikka haastattelussa
05.06.2008 |
lupasivat heti ilmoittaa kun päätös on tehty.
ilmoittaa kun päätös on tehty. Ei ole vieläkään ilmoittaneet.
Mutta työpaikka ilmoitus on vedetty jo pois netistä. Missähän mättää?
Ei kai kannata enää odotella vastausta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla