Lue keskustelun säännöt.
istukka asettunut aivan kohdunsuun eteen.
25.05.2008 |
onko muita joilla sama meininki ja millä mielellä?? Itse jännitän ja puolen viikon päästä kontrolli
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla