Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ostaako joku kirppiksiltä niitä H&M:n käytettyjä rättejä?

Vierailija
02.03.2023 |

Tai Ikean 2000-luvun alun krääsää? Siis ihmiset kantaa kirppiksille MYYTÄVÄKSI tavaraa, jonka oikea osoite olisi roskis.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoiset voi mennä kaupaksi, ei kukaan roskaa osta vaikka hinta olisi 10 senttiä

Vierailija
2/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväkuntoiset on ihan järkevä myydä, ei niistä tietty paljon rahaa saa.. Parempi kuin että roskiin heittäis. Se on eri, jos on oikeasti kuluneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikean metallipöydät kierrätyskeskuksesta

Loistavat

Vierailija
4/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska elän ekologista elämää.

Vierailija
5/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni ostanu henkkamaukasta yhtään mitään, mutta silti niitä vaatekaapissa on.

50 senttiä voin maksaa vaatteesta, joka kuluu käytössä puhki kuitenkin.

Vierailija
6/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Haittaakse?

Vierailija
7/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos tarvetta on, ihan huvikseni en ostele vaikka halvalla saisi.

Vierailija
8/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on hyväkuntoista ja mulle tarpeellista. Mulle on ihan sama mistä joku vaate tai tavara on ostettu, nytkin on päällä h&m:n toppi joka on ostettu viisi vuotta sitten muutamalla eurolla ja hyvässä kunnossa. Katson enemmän materiaalia kuin ostopaikkaa. 100% polyesteriä en osta vaikka tekijä olisi maailman arvostetuin merkki, se kyllä ehkä kestää mutta tuntuu hirveältä päällä. Esim. puuvillaa ja viskoosia taas voin ostaa halpakaupoistakin jos kangas tuntuu hyvältä.

Vierailija
9/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni ostanut hm kaupasta mitään Suomessa uutena , mutta muutaman vaatteen käytettynä kirpputorilta . Syynä on eettisyys . Pidän hm ketjua kulutuksen ja pikamuodin paikkana . Kirpputori on taas kestävän kehityksen kauppa , sieltä ostan luonnonmateriaalista tehtyjä vaatteita jos osuu kohdalle mieluisia ja käytän ne loppuun merkistä riippumatta . Yleensä leikkaan merkit ja laput heti irti ja valitsen vaatteen mistä ei näy päällepäin merkkiä tai mainosta .

Vierailija
10/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä ostan niitä kirpparilta kuin suoraan kaupasta.

Vierailija
11/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos on hyväkuntoista ja mulle tarpeellista. Mulle on ihan sama mistä joku vaate tai tavara on ostettu, nytkin on päällä h&m:n toppi joka on ostettu viisi vuotta sitten muutamalla eurolla ja hyvässä kunnossa. Katson enemmän materiaalia kuin ostopaikkaa. 100% polyesteriä en osta vaikka tekijä olisi maailman arvostetuin merkki, se kyllä ehkä kestää mutta tuntuu hirveältä päällä. Esim. puuvillaa ja viskoosia taas voin ostaa halpakaupoistakin jos kangas tuntuu hyvältä.

Kyllä, juuri näin.

Merkillä ei ole väliä, jos myytävä tuote kirpputorilla on materiaaliltaan puuvilla, viskoosia, silkkiä, villaa, nahkaa jne.

Vierailija
12/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei merkillä ole väliä, vaikka pyrin suomalaisia tuotteita suosimaan esim luhta. Muuten ostan yleensä hinnan ja käyttötarkoituksen mukaan. Olen huomannut, että laadukkaita tuotteita voi olla kenellä tahansa.

Vierailija
13/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Piste.

Vierailija
14/14 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri jimmy choo for hm kaulalorin ja rannrkorun 80 euroo kirppikseltä.

Kyllä oli ipeat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi