Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?
Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.
Kommentit (678)
Lähdin... Siitä seurasi 13v suhde ja kaksi ihanaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on mukavaa. Kyllä sitä jutustelamalla saa aika hyvin selville, että onko toinen hullu vai ei. Jos kumpikin haluaa sekstailla, niin mieluummin mä tuolleen livepohjalta lähden rakentamaan sitä juttua, enkä tinderin kautta. Ja tiedän kyllä, että voin joutua hullun sarjamurhaajan uhriksi pahimmillaan, mutta sellaista elämä on. Ikinä ei voi täysin tietää kenestäkään.
Niin luulin minäkin, että näen kohtaamastani henkilöstä juttelemisen ja muun avulla, että millainen hän on. Luulin olevani hyvä ihmisasiantuntija. Sillä kertaa ulkonäkö, ja olemus petti pahemman kerran. Kohtasin baarissa monta vuotta sitten mukavan, puheliaan ja kohteliaan miehen. Lähdin hänen mukaansa, huonossa kunnossa, koska olin ottanut liian monta lasillista alkoholia. Asunnolleni päästyäni hän raiskasi minut ja pahoinpiteli raa´asti. Mies yritti tulla asuntooni uudelleen seuraavana päivänä. En laskenut häntä enää sisälle. Vasta monta vuotta myöhemmin tajusin, kuka hän oli. Etunimen alunperin tiesinkin. Hän on syyllistynyt lukuisiin pahoinpitelyihin, ja ehkä jopa murhiin. En tietenkään tarkoita sitä, että jokainen jonka tapaa baarissa on potentiaalinen väkivaltaan, tappoon ja murhaan syyllistyvä. Omalla kohdallani näin kuitenkin tapahtui. Kannattaa aina olla silti varovainen. Itse en koskaan pääse yli tapahtuneista asioista. Pelko ja traumat jäävät henkiseen terveyteen ikuisiksi ajoiksi.
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan jotakin näin kamalaa. Toivon että elämässäsi on kuitenkin paljon hyviä asioita ja lämpimiä ihmisiä. Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena menin. Enää en uskaltaisi
Näinhän se vähän on että nuorena niitä riskejä vielä uskaltaa ottaa (ne jotka uskaltavat. Ei kaikki.) Kun pitää päästä eroon neitsyydestään ja kartuttaa kokemuksia jne. Mutta iän myötä tuollaisilla asioilla ei ole enää niin väliä. Ei ainakaan naisilla useimmiten. Toki on sitten ne naiset, jotka ovat jo tosi nuorena vakiintuneet ja sen perhe-helvetin jälkeen erottuaan lähtevät ekaa kertaa elämässään kokeilemaan yhden illan juttuja.
Mutta mitä olen kavereiltani kuullut niin ei ne yhden illan jutut ole useimmilla parin kokeilun jälkeen enempää kiinnostanut. Aika harvassa on ne naiset jotka haluavat koko elämänsä viettää irtosuhteillen. Jopa ne kaikkein pahimmat "lortot" jotka nuoruudestani muistan, halusivat lopulta kuitenkin parisuhteen. Ja ei, kyseessä ei ollut "raha ja lapset", koska muutama heistä ei edes halunnut lapsia ja heillä oli ihan koulutus, työ ja rahaa omastakin takaa. Seksi nyt vaan tuppaa olemaan parempaa parisuhteessa saman kumppanin kanssa, jossa se vain kasvaa ja kehittyy kun kumpikin oppii tuntemaan toisensa ja rakkauskin syvenee ajan myötä. Ei se ole niin kiihkeää kuin alussa, mutta siinä on niin paljon muita hyviä aspekteja, plus että me kaikki tässä kovaa kyytiä vanhetaan. Ulkonäkö menee, vanhemmat kuolee, ystäviä kuolee, joten parisuhteella on niin paljon muutakin merkitystä elämässä kuin pelkkä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin nuoruudessa hyvin, hyvin monta kertaa. KOSKAAN ei tapahtunut mitään kamalaa, vaikka useimmiten kieltäydyin seksistä. Joku saattoi aukoa päätään ed mainitun vuoksi, mutta minkäänlaista uhkaa tai väkivaltaa en kokenut ikinä. Ajat ovat muuttuneet 20 vuodessa, enää en lähtisi missään nimessä, en usko että pääsisin niin vähällä enää. Ihmiset on jotenkin.. no, ei niin mukavia enää.
Olen samaa mieltä, ihmiset eivät ole enää yhtä mukavia kuin ennen. Myöskin tasa-arvo on mennyt takapakkia aivan järkyttävää vauhtia.
Millä tavalla tasa-arvo on "mennyt takapakkia"? Tarkoitatko sitä, että pojilla ja miehillä menee entistä huonommin?
Marcelo kirjoitti:
Miehen tulee olla tumma, hoikka ja komea. Muiden on turha edes vaivautua baariin naisensaanti mielessään.
Tämä ja mieluimmin vähintään 191.6cm!
Tästä keskustelusta voi hyvin vetää sen johtopäätöksen, että alkoholin käytön väheneminen erityisesti nuorten keskuudessa on verrannollinen matalaan syntyvyyteen ja yksinäisyyteen liittyviin ongelmiin. Niin keskeinen rakennusaine se on suomalaisessa yhteiskunnassa ja kulttuurissa ollut.
En ole koskaan lähtenyt. Olen ujo enkä ole uskonut siihen, että kukaan tosissaan olisi halunnut mun kanssa halunnut lähteäkään. Olen ajatellut, että se on vain todella kauniiden ja itsevarmojen naisten juttu.
Nuorena kymmeniä kertoja. Oli ihan normaalia. Varmasti voisin lähteä nytkin jos semmoinen tarve tulisi.
Nuorempana monet kerrat. Enää tuskin lähtisin, mutta ei taida mun ikäluokassa olla tapanakaan.
Meillä oli justiinsa likkojen ilta ja otin oikein ruhtinaallisesti esille tämän vauva.fi keskustelun siellä. Suurin osa myönsi kokeilleensa asiaa joskus nuorena pari kertaa, mutta oli pettymys. Eli aika lorttoja me naiset vissiin sitten ollaan, hahaa! Mutta miesten harmiksi se lorttoilu ei useimmilla näytä jatkuvan, vaan jää sinne nuoruuden testailuvaiheeseen, missä nyt muutenkin testaillaan kaikkea, kuten tupakkaa, alkoholia ja jotkut huumeitakin. Eli jätkät, olkaa aktiivisia NUORINA kokeilemaan kaikkea kun ne tytötkin vielä ovat "helppoja" ja kokeilunhaluisia. On aika aneemista alkaa etsiä yhdenillan juttuja vasta kolmekymppisestä eteenpäin kun suurin osa nuorista naisista on jo todennut että ei ne oo yhtään jees juttu ja turha yli kolmekymppisenä edes yrittää mitään teinejä ja parikymppisiä, jotka on vasta lähtemässä siihen testailuun mukaan, ellet oo joku julkkis tai muuten supertyyppi. Nuoruuteen kuuluu seikkailunhalu, iän myötä useimmilla se laantuu ja haluaakin vain tasaista ja turvallista arkea. Toki on ikinuorena pysyviä seikkailijanaisiakin olemassa, jotka eivät koskaan vakiinnu, en mä sitä väitä. Mutta näitä ulimiehiä ei varmasti nekään naiset lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana monet kerrat. Enää tuskin lähtisin, mutta ei taida mun ikäluokassa olla tapanakaan.
Mutta se olikin silloin nuorena eri juttu kun tavallaan kaikki tunsi, tai edes jollain tavalla edes etäisesti tiesi toisensa. Eli ei silloinkaan ihan kirjaimellisesti TÄYSIN tuntemattomien uppo-outojen tyyppien matkaan lähdetty. Vai lähdittekö muka? Siis täysin porukkaan kuulumattoman ventovieraan äijän kanssa lähditte, jota kukaan teistä ei tuntenut?
Nuorempana mulla oli periaate, että uskallan lähteä mukaan, jos löytyy yhteisiä tuttuja. Ajattelin siis, että jos jotakin sattuu, niin tämä ihminen on varmasti jäljitettävissä.
Varmaan ajatus oli myös, että tuttujen tutut ovat ehkä luotettavampia ja kunnon ihmisiä, mutta iän myötä on kyllä tullut todettua, että ihmiset pitävät kavereinaan vaikka minkälaista hiihtäjää ja kohauttelevat vain olkiaan, että "sellainen se on, ei kuulu minulle", vaikka kyseessä olisi minkälainen puolirikollinen ja väkisinrakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kaikki jakorasia naiset, ottavat baareista, pubeista ja ravintoloista, yöseurakseen, jokaisen miehen, joka imartalee heitä.
Puhuu heille ystävällisesti, ja osaa jotenkin koskettaa heidän ns. sieluaan.Juopuneen, yhdessä vietetyn yön jälkeen, yleensä aamulla, mies hokaa, miten helvetillisen virheen hän onkaan tehnyt, pelkästään ja ainostaan seksuaalisten himojensa takia.
Miehet tekee ihan samaa.Mikä teke vain jako-rasian naisista? Mieshän siinä mukana on?Onhan noita isovatsasia äijiä,jotka kehuskelee eläkellä ja ihan yksin paarista kotiin saavat aina lähteä.Kukaan nainen ei heitä huoli edes paarissa.
Nainen saa, jos haluaa. Mies saa, jos ansaitsee.
No onpa logiikka taas...Ei se tee naisesta huo raa jos saa. Eikä miehestäkään, jos saa. Eikä mies ole sen parempi seksuaalimoraaliltaan, vaikka ei saisi koskaan ketään. Biologinen halu on biologista halua ja miksi sen toteuttaminen olisi paha asia kenellekään tai tekisi kenestäkään halpaa?
Miesten ja naisten halu on pohjimmiltaan samanlaista ja naisten yhden yön jutut jo todistavat tämän
Se ei ollutkaan pointti, onko joku huonompi tai parempi, vai ei. Kysymys oli vain siitä, että nainen valitsee, mies ansaitsee. Mies ei saa seksiä vain olemalla mies, koska halumme toimivat eri tavalla. Nainen tarvitsee ihan erilaiset todisteet miehen kyvyistä ennen suostumusta seksiin. Mies ei tarvitse naisesta juuri mitään informaatiota, koska tarvitsee seksiä niin paljon, että lähes mikä tahansa kelpaa. Mutta se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa.
Kas siinäpä se ajatus tulikin: "Lähes MIKÄ TAHANSA KELPAA".
Tästä ajatuksesta on hyvä lähteä liikkeelle. Haluaako nainen olla mikä tahansa, haluaako kelvata kelle vaan? Harva nainen nyt tähän pyrkii, vaikka etsisi pelkkää seksiä. Siihenpä saattaa kosahtaa se "saaminen". Fetissit ei kohtaa, koska ei nainen luule olevansa pelkkä ämpäri, vaikka tyypin mielessä on tämä ajatus.
Ja tää, että mies jotenkin mystisesti saisi, ilmeisesti jos naista säälittää. Säälittää joo, mutta eihän sillä irtoa koska samalla ällöttää vino ajatusmaailma.
Nämä miehet joille kuka tahansa (pantavan näköinen) nainen kelpaa jäävät ihan syystäkin yksin. Eivät näe naisia ihmisinä ollenkaan ja sen takia ne ei osaa naisten kanssa jutellakaan kuin ihminen toiselle ihmiselle, josta syystä flaksikaan ei käy. Eikä se ole mitenkään ihailtava piirre, että: "hei mulle kelpaa 5000 naisesta 99% ja sulle kelpaa 5000 miehistä vain 1%."
Päinvastoin, se on suurin turn off mitä miehessä voi olla, sellaisesta miehestä ei ole parisuhteeseen, eikä se ole irtosuhteessakaan mikään houkutteleva piirre ettei ole mitään kemiaa vaan sä "kelpaat" naaraana siinä missä kaikki nuo kaikki muutkin, muttei ne muut vaan "anna" ja sitten sun pitäis olla se joka "antaa". Ja sen parisuhteen valitettavasti naisista suurin osa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin haluaa, tai olla sovinnolla yksin ja ilman seksiä, eikä horoissa juoksevien kuppakullien mällisankoina.
MIRJA MERTANEN-WEHNERTIN MURHAAJA 11.11.1991. Tunnusta jo vanha mätisäkki
Vierailija kirjoitti:
Marcelo kirjoitti:
Miehen tulee olla tumma, hoikka ja komea. Muiden on turha edes vaivautua baariin naisensaanti mielessään.
Tämä ja mieluimmin vähintään 191.6cm!
Mun miehellä on vaaleanruskeat hiukset, pituutta on 168cm ja on hoikka. Mä olen miestä 2cm pidempi. Kas kummaa kun kuitenkin lähdin mukaansa baarista, oltu nyt 10 vuotta yhdessä ja ollaan naimisissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin. Nyt 20v yhdessä oltu ja naimisiinkin mentiin.
Samat setit mulla :)
Vierailija kirjoitti:
Lähdin... Siitä seurasi 13v suhde ja kaksi ihanaa lasta.
Sama täällä, paitsi 10 v ja kolme ihanaa lasta.
Olen samaa mieltä, ihmiset eivät ole enää yhtä mukavia kuin ennen. Myöskin tasa-arvo on mennyt takapakkia aivan järkyttävää vauhtia.