Käärijä jyräsi kansainvälisessä viisuäänestyksessä: Koko Euroopan suosikki!
Kommentit (39)
Erikoista
.
Kyllä mää oon nyt ihmeissäni
Täytyy sanoa heille että:
#Lääkkeet
Suomalaiset äänesti itse sen voittoon. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku ukraina sympatia nyt?
On
Mutta Suomalainen ottaa sen mikä heikosti on kiinni.
.
Se otetaan mikä irti saadaan
Suomeksi laulettu juomalaulu ykkössuosikki, voitteko uskoa? Suomen esiintyjä ollut joka vuosi ennakkosuosikki (median mielestä)!
Vierailija kirjoitti:
Toi biisihän on aivan karsea
Erittäin hyvin sanottu
Vedonlyönneissä on kolmantena voittajasuosikiksi. Toisena on Ukraina ja ensimmäisenä Ruotsi. Tosin Ruotsin kappaletta ei ole vielä valittu, joten voi tippua vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyönneissä on kolmantena voittajasuosikiksi. Toisena on Ukraina ja ensimmäisenä Ruotsi. Tosin Ruotsin kappaletta ei ole vielä valittu, joten voi tippua vielä.
Ei ole valittu?
Tekele; nyt jos kuuntelet, kahden tunnin päästä et tiedä, mitä olet kuunnellut!
Minusta on aika herttainen tapa tämä eurooppalaisten toistensa selkien rapsutus kriisiaikoina.
ei mitään asiaa finaaliin, loppuvuodesta kukaan ei edes muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valittu?
Valitaan vasta 11. tätä kuuta
No ei ole mitään sympatiaa. Hyvin vähän Suomen nato-kuviot kiinnostaa tavallisia ihmisiä muissa maissa.
Oli kyllä ihan karmeeta paskaa koko kääriän esitys.
Ja sitten kisoissa Loreen esittää Tattoo biisinsä ja vie koko potin, ei tuossa ole kahta sanaakaan...
Ainahan Suomi on valtava ennakkosuosikki. Kunnes se viisuilta sitten saapuu ja totuus paljastuu.
Mun veikkaus on: päästään finaaliin ja sijoitutaan siellä 19. sijalle.
Loreenia ei ole ollenkaan vielä mukana äänestyksessä! Olkaas nyt täsmällisiä hehkutuksessa!
Hienoa!