Mitä lahjoja pyydätte mieheltänne naistenpäivänä?
Mä pyysin rahaa, skumppaa ja lahjakortin spaa'han =)
Kommentit (128)
Jolophi nyt menit liian pitkälle...
Intiimi läheisyys riittää. Sovittiin siitä huomiselle.
Ruuhkavuosina ei aina ole mahdollisuutta harrastaa..
Jostain syystä ko. juhlasta tulee lähinnä mieleen itäblokin työväenjuhlat. En vietä 😌
Vierailija kirjoitti:
Eihän lahjoja pyydetä. Trolli-incelille tiedoksi, että tää ei koske sinua. Eihän sulla ole rahaa eikä naista, joten voit uhriutua ihan itseksesi.
hEI MINÄ iNCEL olen tässä - kerro minulle naisesta joka mielikuvituksessani pyyörii edessä ja kiukuttelee miten kevätaurinko näyttää kaikki huoneen pölyt"!!!
En vietä naistenpäivää,miksi siis pitäisi muka jotakin ostaa. Yksinasuva 70v ja rauha maassa.
Ei naistenpäivänä kuulu mitään lahjoja ostella, paitsi ehkä naispuoliset ystävät toisilleen, jos haluavat. Naistenpäivänä naisten kuuluu pukeutua naisellisesti (itse voi päättää, millainen pukeutuminen korostaa omaa naiseutta), ja viettää ns. tyttöjeniltaa. Naistenpäivän viettämiseen ei tarvita miehiä missään roolissa.
Viimeksi ostin 0,98 karaatin timantilla varustetun valkokultasormuksen, en oikein tiedä mitä huomenna.
En mitään. Saan lahjoja hääpäivänä, kihlajaispäivänä, syntymäpäivänä ja jouluna. Ne riittävät.
Miehet ovat pilanneet tämän palstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia lahjoja ostatte miehellenne miestenpäivänä? Ai niin hups eihän sellaista päivää ole olemassakaan.
19.11
Tuohan on kellonaika.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pilanneet tämän palstan.
Jaxuhali
Tilasin muijalle seksikkäät alusvaatteet 👍
Penistä, penistä, erektoitunutta penistä.
Sitä, ettei hän enää koskaan toisi edellisestä liitosta olevia lapsiaan yhteiseen asuntoomme. En vaan jaksa katsella niitä laskiaisia.
Miksi naistenpäivänä pitäisi saada lahjoja?
Valmiiksi pestyä jauhenlihaa ja matkalahjakortin seuraavalle Av- reissu Offikaalille
Eihän lahjoja pyydetä. Trolli-incelille tiedoksi, että tää ei koske sinua. Eihän sulla ole rahaa eikä naista, joten voit uhriutua ihan itseksesi.