Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

?Vaimo, haluaisitko tietää jos miehesi on nettideiteissä aktiivisena

Vierailija
01.03.2023 |

Olen nyt törmännyt muutamaan mieheen deittisivustolla, jotka ovat olleetkin naimisissa.
Ovat pyytäneet ulos ja ehdotelleet mitä milloinkin.
Jos sinun miehesi tekisi noin, haluaisitko tietää?
Tiedän nämä miehet, meillä on jopa yhteisiä tuttuja. Kerronko vaimoille?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin tietää. Mies lähtisi nimittäin kiertoon samantien.

Vierailija
2/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niin voidaan erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin tietää. Putoaishan siinä elämältä pohja mutta pahempaa olisi joutua elämään valheessa ja pettävän k*sipään kanssa

Vierailija
4/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää. Olen onnellinen nyt, ja jatkaisin sitä mielummin valheellisesti, kunhan suhde pysyisi samana.

Vierailija
5/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. En nyt heti eroaisi, mutta olisi hyvä tietää missä mennään.

Vierailija
6/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tietää. Lopulta toki kaikki paska paljastui, mutta jos olisi tullut tietoon aiemmin, olisin säästynyt parilta erittäin huonolta vuodelta ja päässyt aiemmin aloittamaan erillistä elämää.

Vierailija
7/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen tuttava sanoi, että älä kerro, ei pahoiteta vaimon mieltä.

Entä jos tulee ilmi parin vuoden päästä, että onhan tätä jo jatkunut jonkun aikaa ja toi sun kaverikin tiesi?

Vierailija
8/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todellakin.

Vierailija
9/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, törmännyt noihin jonkin verran itsekin. Siis pahin on oikeasti kun yhden sairaustukiryhmän (ihan livenä oli tapaamisia) kautta mies alkoi lopulta ehdotella viestein, oli kaivanut mun puh.nron. Ja tyyppi siis tietää että tunnen sen vaimon työn kautta. Sairasta. En käräyttänyt, estin vaan enkä enää mennyt siihen ryhmään. Ois varmaan pitänyt käräyttää.

Vierailija
10/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedot vaan on sielöä sivulla, niin ei tatte kertoa, sillä mieheni saattaa huvikseen tutustua erilaisiin systeemeihin. Ehdottelukaan ei vielä välttämättä ole mitään, joten siitäkään ei tarvitse kertoa. Mies todennäköisesti kertoo itse, mitä hänellä on meneillään. Luotan mieheeni täysin.

Vierailija
11/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedot vaan on sielöä sivulla, niin ei tatte kertoa, sillä mieheni saattaa huvikseen tutustua erilaisiin systeemeihin. Ehdottelukaan ei vielä välttämättä ole mitään, joten siitäkään ei tarvitse kertoa. Mies todennäköisesti kertoo itse, mitä hänellä on meneillään. Luotan mieheeni täysin.

Trollol

Vierailija
12/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen sika, pelleilee oikeasti parisuhdetta hakevien kustannuksella.

Vierailija
13/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Ottaisin välittömästi eron.

Vierailija
14/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluaisin, en jatkaisi liittoa enää sekuntiakaan. 

Vierailija
15/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta aika moni pitkä suhde on sitä, että molemmilla lupa käydä vieraissa ja ovat yhdessä lasten takia / "on kiva kun on joku kotona kun tulen". Eli jos puoliso vaikuttaa ettei tullut yllätyksenä, älä ainakaan ala kyselemään mikseivät eroa tms.

Vierailija
16/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti haluaisin tietää niin saisi huo ripukki mies potkun perseelle ja välittömän eron

Vierailija
17/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta aika moni pitkä suhde on sitä, että molemmilla lupa käydä vieraissa ja ovat yhdessä lasten takia / "on kiva kun on joku kotona kun tulen". Eli jos puoliso vaikuttaa ettei tullut yllätyksenä, älä ainakaan ala kyselemään mikseivät eroa tms.

Mutta kumpikaan ei mieti sen seuraa hakevan naisen tunteita. Kuka meistä haluaa olla toinen nainen, joka ykkösrakkaus on muualla?  Inhoja tyyppejä sekä mies että nainen. Menis maksullisiin.

Vierailija
18/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertonut vaimolle, vaikka bongasin miehensä tinderissä (itse olen sinkku). Kyseessä lapseni kaverin isä, enkä lapseni vuoksi halua, että eroavat ja muuttavat pois. En tietenkään tiedä, mutta vaimolla ei välttämättä olisi rahkeita yksin jatkaa asumista siinä, missä nyt asuvat.

Vierailija
19/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tietää. Lopulta toki kaikki paska paljastui, mutta jos olisi tullut tietoon aiemmin, olisin säästynyt parilta erittäin huonolta vuodelta ja päässyt aiemmin aloittamaan erillistä elämää.

Olisin voinut kirjoittaa tämän yllä olevan aivan samoin sanoin. Profiilikuvaksikin oli tuo ukon tursas kehdannut laittaa kuvan, jonka olin ottanut hänestä meidän yhteisellä lomamatkalla.

Vierailija
20/25 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tietää. Olen onnellinen nyt, ja jatkaisin sitä mielummin valheellisesti, kunhan suhde pysyisi samana.

Kiva sitten kun mies jossain vaiheessa jättää sen sivusuhteensa takia ja saat tietää että kuvio jatkunut vuosia. Kyllä noi systemaattiset pettäjät lähes aina jossain vaiheessa paljastuu muutenkin. Tulevat varomattomaksi jos vuosia pystyneet jatkamaan kiinni jäämättä. Tai esim. se toinen nainen käräyttää kun suuttuu niin paljon siitä ettei mies jätäkään vaimoaan vaikka on luvannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä