Paras kahvinkeitin?
Kertokaa teidän kahvinkeitin kokemuksia, mikä on hyvä kahvinkeitin. Tähän asti ollaan käytetty tuollaisia huntin maksavia keittimiä. Nyt uuteen kotiin haluttaisiin joku laadukas ja hyvä keitin.
Kommentit (789)
Ei hitto et me voimaannuttiin! Kaikki stagella inspiroitu ihan SAIRAASTI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kerran ollut Moccamaster. Toista ei tuu. Sain sen äidiltä joka oli ostanut sen, mutta ei tykännyt kun oli kuulemma liian kylmää.
En uskonut ja otin itselleni sen. Ja täytyy kyllä todeta että ei ollut tarpeeksi kuumaa. Minäkin moitin vaikka juon mustana, enkä laita valkoisia viilennysaineita sekaan. Kai se ihan kunnossa kuitenkin oli, koska äiti oli keittänyt sillä alle 10 kertaa ja kun se kahvi sinne pannuunkin päätyi. Ja se pannun aluslevykin oli päällä/lämmin.
Tuon jälkeen ostin Gigantista Elektoluxusta :D ja tosi hyviä kahvihetkiä takana jo pitkään.
Uudessa keittimessä on selvästi vika, jos se tekee kylmää kahvia. Miksi äitisi ei vaatinut toimivaa keitintä tilalle, vaihto olisi mennyt takuuseen.
Olen muuten itsekin joutunut vaihtamaan uuden Moccamasterin saman vian takia. Vein viallisen laitteen takaisin liikkeeseen ja sain toimivan tilalle.
Omat kokemukset moccamastereita on , että oma keitin tekee aika juontilämpöistä kahvia, äitini keitin taas tuhottoman kuumaa kahvia. Miesystäväni keitin jotain siltä välitä.
Ja moccamastereita kaikki.
Ei tuollaisia kannata huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kerran ollut Moccamaster. Toista ei tuu. Sain sen äidiltä joka oli ostanut sen, mutta ei tykännyt kun oli kuulemma liian kylmää.
En uskonut ja otin itselleni sen. Ja täytyy kyllä todeta että ei ollut tarpeeksi kuumaa. Minäkin moitin vaikka juon mustana, enkä laita valkoisia viilennysaineita sekaan. Kai se ihan kunnossa kuitenkin oli, koska äiti oli keittänyt sillä alle 10 kertaa ja kun se kahvi sinne pannuunkin päätyi. Ja se pannun aluslevykin oli päällä/lämmin.
Tuon jälkeen ostin Gigantista Elektoluxusta :D ja tosi hyviä kahvihetkiä takana jo pitkään.
Uudessa keittimessä on selvästi vika, jos se tekee kylmää kahvia. Miksi äitisi ei vaatinut toimivaa keitintä tilalle, vaihto olisi mennyt takuuseen.
Olen muuten itsekin joutunut vaihtamaan uuden Moccamasterin saman vian takia. Vein viallisen laitteen takaisin liikkeeseen ja sain toimivan tilalle.
Omat kokemukset moccamastereita on , että oma keitin tekee aika juontilämpöistä kahvia, äitini keitin taas tuhottoman kuumaa kahvia. Miesystäväni keitin jotain siltä välitä.
Ja moccamastereita kaikki.
Hui kauheaa. Kauanko olit vankilassa miesystäväs keittämisestä
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Paras kahvi tulee pannukahvista, toiseksi parasta on pannukahvi uuttamisen jälkeen filterin läpi kaadettuna. Keittimistä en tiedä mitään.
Näköjään vaikeampaa päästä kofeiinista irti kuin viinasta ja röökistä. Jollain näköjään saatava nuppi sekaisin.
Mulla on Smegin retrokeitin. Ostin sen, koska se sopii mun keittiön sisustukseen.
Mun mielestä sillä tulee paremmat kahvit, kuin edellisellä (Mokkamaster), mutta pitää kunnon möykkää :D
Tuskin kuitenkaan mikään erityisen hyvä keitin oikeasti on...
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/447209/DeLonghi-BCO421-S-yhdist…
Tekeekö näillä mitään ? 🙄
Tuo sama yhdistelmä kahvikone on prismasta prikulleen samanhintainen.
Kokoemuksia keittimestä.
Onko kovin äänekäs keitin ?Itselläni oli aikoinaan Plipsin vastaavanlainen kone ja se suodatin puoli oli niiiiiin hirveän ääninen, että luovuin siitä siksi.
Samaa mietin.
Itselläni oli Plipsin tyynykahvi keitin ja piti hirveää ääntä & että kahvityynyt piti tilata ulkomailta tai erkoiskahviliikkeestä.
Provo.