Paras kahvinkeitin?
Kertokaa teidän kahvinkeitin kokemuksia, mikä on hyvä kahvinkeitin. Tähän asti ollaan käytetty tuollaisia huntin maksavia keittimiä. Nyt uuteen kotiin haluttaisiin joku laadukas ja hyvä keitin.
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moccamaster
Moccamasterilla tulee palaneen makuista kahvia
Tiskaa se pannu.
"Alkuun kahvista tuli ihan hyvää, mutta viime aikoina se on ollut aika pahaa. Kuinka usein ne porot täytyy vaihtaa?"
T: Opiskelijatyttö lapsuudenkodista muutettuaan.
Aina on netissä halvempi hinta.
Miksi kirahvit eivät koskaan luovu lahjoistaan? Koska ne ovat niin kirahvallisia.
Parhaat kahvit tulee aeropressillä
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/447209/DeLonghi-BCO421-S-yhdist…
Tekeekö näillä mitään ? 🙄
Tuo sama yhdistelmä kahvikone on prismasta prikulleen samanhintainen.
Kokoemuksia keittimestä.
Onko kovin äänekäs keitin ?
Itselläni oli aikoinaan Plipsin vastaavanlainen kone ja se suodatin puoli oli niiiiiin hirveän ääninen, että luovuin siitä siksi.
Minulla on mekko Martta vm 67, antaa pannulla ja pillulla parhaat aromit toki käyn tavan vuoksi naapurin leskirouvan luona jauhamassa "papuja"
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kerran ollut Moccamaster. Toista ei tuu. Sain sen äidiltä joka oli ostanut sen, mutta ei tykännyt kun oli kuulemma liian kylmää.
En uskonut ja otin itselleni sen. Ja täytyy kyllä todeta että ei ollut tarpeeksi kuumaa. Minäkin moitin vaikka juon mustana, enkä laita valkoisia viilennysaineita sekaan. Kai se ihan kunnossa kuitenkin oli, koska äiti oli keittänyt sillä alle 10 kertaa ja kun se kahvi sinne pannuunkin päätyi. Ja se pannun aluslevykin oli päällä/lämmin.
Tuon jälkeen ostin Gigantista Elektoluxusta :D ja tosi hyviä kahvihetkiä takana jo pitkään.
Uudessa keittimessä on selvästi vika, jos se tekee kylmää kahvia. Miksi äitisi ei vaatinut toimivaa keitintä tilalle, vaihto olisi mennyt takuuseen.
Olen muuten itsekin joutunut vaihtamaan uuden Moccamasterin saman vian takia. Vein viallisen laitteen takaisin liikkeeseen ja sain toimivan tilalle.
HYvä kahvinkeitin on sellanen, jolla saa hyvät kahvit. Nokipannukahvia kehuvat hyväksi.
Ei kiinnosta.