Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla ei syöpävakuutusta, henkivakuutusta, tapaturmavakuutusta..

Vierailija
28.02.2023 |

..jne. Olen vakuuttanut vain auton ja kodin. Matkavakuutus liiton puolesta.
Nyt joka tuutista tulee tuota vakuutusten tyrkyttämistä.
Mielestäni en tarvitse mitään henkivakuutusta koska olen velaton ja varallisuuttakin on. Lapsia 2 mutta ovat jo omillaan.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole kenelläkään muuta kuin kelan maksama pakollinen kotivakuutus, loput keksivät ja valehtelevat silmät päästään kuten normaalisti.

Vierailija
42/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikan sairauskassa, joka sisältää aika paljon kaikkea kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapaturmavakuutus koska sai lähes ilmaiseksi, keskittämisbonukset nousi sen verran paljon pelkällä tapaturmavakuutuksen lisäämisellä.

Tupakoijana en ota sairausvakuutuksia koska hinnat älyttömät (paitsi Pohjantähdellä tupakointi ei vaikuta), ainakin täällä oikein mainio julkinen terveydenhuolto.

Vierailija
44/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä syöpävakuutus? 

Vierailija
45/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotivakuutus ja tapaturmavakuutus, sekä matkavakuutus.

En koe muuta tarvitsevani, tapatusmavakuutus sisältää jonkun pienen summan kuoleman varalle (kattanee hautauskulut) mutta henkivakuutuksia tmv. ei ole.

Työterveys on suht hyvä, ja vähintäänkin etäajan saa samalle päivälle, mistä tarvittaessa saa ajan eteenpäin nopsaan.

Myös julkiselta puolelta hyviä kokemuksia, ajan saanut nopeasti jne.

Ykstyisellä kävin ennen nykyistä työterveyttä jos tuli 'jotain' enkä (esim. välimatkan takia) päässyt julkisen puolen palveluihin kotipaikkakunnalle.

Ja ohiksena pakko todeta, että julkisella puolella monesti kanssapotilaat olleet 'valittajjia'. Siis ihan hirveitä ihmisiä kuin jostain 'kansanradioista' (HUOM: ei siis kaikki, mutta ne ääneikkäimmät) olen miettinyt saako ok palvelua jos itse on siisti, hymyilee ja on kohtelias hoitajia/lääkäreitä kohtaan jne.

Vierailija
46/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut mitään vakuutusta. Olen köyhä työtön ja vähille rahoille löytyy kyllä muutakin käyttöä. Noista vakuutuksista ei myöskään mitään korvausta koskaan saa. Pelkkää rahastusta nuo vain ovat.

Katsotaan tilannetta sitten kun sun kodissa on vesivahinko tai tulipalo

Vierailija
47/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut mitään vakuutusta. Olen köyhä työtön ja vähille rahoille löytyy kyllä muutakin käyttöä. Noista vakuutuksista ei myöskään mitään korvausta koskaan saa. Pelkkää rahastusta nuo vain ovat.

No jos siellä ei ole mitään arvokasta, niin halvemmaksi tulee ostaa uusia huonekaluja kuin maksaa vuosikausia vakuutusmaksuja.

Vierailija
48/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti ettei henkivakuutus korvaa luonnollista kuolemaa, vaan täytyy olla tapaturmainen, mutta onko todella näin? Mikä sitten lasketaan luonnolliseksi kuolemaksi, sydänkohtaus nelikymppisenä?

Minulla on henkivakuutus, tapaturmavakuutus itselleni ja lapselle, jatkuva matkavakuutus, vakavan sairauden turva, kotivakuutus, liikennevakuutus ja täyskasko. Silloin kun oli vielä asuntolainaa, niin oli myös lainavakuutus.

Kaikki on keskitetty yhteen paikkaan ja hinta on ihan kohtuullinen.

Eniten hyötyä on ollut kotivakuutuksesta ja tapaturmavakuutuksista. Toivottavasti ei tarvitse muita vakuutuksia käyttääkään.

Vierailija
49/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus ja matkavakuutus. Mitään muuta ei koskaan ole ollut.

Vierailija
50/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämä syöpävakuutus on? 

Vierailija
51/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos siellä ei ole mitään arvokasta, niin halvemmaksi tulee ostaa uusia huonekaluja kuin maksaa vuosikausia vakuutusmaksuja.

Tulipalo/vesivahinko yleensä tuppaa tuhoamaan irtaimiston lisäksi myös asunnon/talon.

Vierailija
52/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus ja autovakuutus on. Ei muuta.

Vierailija
53/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 matkavakuutusta päällekkäin vaikken edes matkusta minnekkään, ilmaiseksi jonkun jäsenyyden kylkiäisenä tulleet.

Vierailija
54/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipalo/vesivahinko yleensä tuppaa tuhoamaan irtaimiston lisäksi myös asunnon/talon.

Jos on vuokralla.

Vierailija
55/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole mitään noista, et ole ainoa. Minulla ei ole alaikäisiä elätettäviä, joten ei tarvitse huolehtia heidän elintasostaan vaikka kuolisinkin odottamatta.

Vierailija
56/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos siellä ei ole mitään arvokasta, niin halvemmaksi tulee ostaa uusia huonekaluja kuin maksaa vuosikausia vakuutusmaksuja

Onnea sillan alla asumiseen. Kotivakuutuksesta paikataan muitakin kuluja kuin vain irtaimisto

Vierailija
57/57 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vuokralla.

Tulipaloko päättää, että leviää vain vuokralla asuvien asunnoissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi