Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (1089)
Parikymmentä vuotta sitten ihastuin Suomen Utö nimiseen majakkasaareen ja aina vain halajan sinne uudestaan... Pieni saari ulkomerellä, en osaa sanoa mikä siinä saaressa vetää minua puoleensa, luonto tietysti aivan upea
Kotiin olen palannut joka reissulta.
En pidä suurista kaupungeista, etenkään jos ne ei ole meren rannalla.
Buenos Aires on poikkeus. Olen käynyt siellä kymmenkunta kertaa, mutta silti se yllättää ja lumoaa aina. Lyhyt lauttamatka Uruguayn puolell
Ihmiset jotka nauttii matkustamisesta ei mene samaan paikkaan useita kertoja vaan aina etsii uusia seikkailuja
Villefranche sur Mer! Jo vuosia sama kohde
Yritän löytää aina uuden matkakohteen. Pariisissa olen käynyt 3 kertaa, Inglesissä kahdesti, mutta muut ovat ainutkertaisia kohteita.
Villefranche sur Mer! Jo vuosia sama kohde
Vieläkö siellä on ne kamalat pyramiditalot? Ankea paikka mutta onneksi muut kylät ja kaupungit vieressä ok
Lontoo ja Arguineguin Gran Canarialla 😊
Ihmiset jotka nauttii matkustamisesta ei mene samaan paikkaan useita kertoja vaan aina etsii uusia seikkailuja
Yli 120 matkaan mahtuu paljon samoja ja eri paikkoja.
Lontoo! Just tulin sieltä ja kuuden viikon päästä lähden uudestaan. Yli 50 kertaa olen siellä jo käynyt, mutta aina vaan tekee mieli lähteä uudestaan.
Kreikasta Kykladit, etenkin Mykonos, Kreeta ja Ateena. Italiasta Milano, Napoli ja Rooma. Marbella ja Ranskan Riviera.
Ranska, Saksa, Itävalta, Puola, Espanja, Kroatia, Slovenia, Romania on aina ihanaa päästää. Takaisin suomeen on ihottavaa palata. Mutta tämäkin muuttuu parin vuoden kuluttua
Tallinnassa ainakin 20 kertaa.
Prahassa olen käynyt 2 kertaa. Hyvin voisi mennä uudestaan vielä. Kiva kaupunki.
Thaimaassa myös 2 kertaa Krabilla ja Chiang Maissa. Voisin sinnekin mennä vielä uudestaan. Thaimaa
Berliini. Berliini ja aina vain Berliini. Millainen Mallorca on nykyään? Kerran käynyt varmaan 30 vuotta sitten, kaunis saari ja kristallinkirkkaat vedet. Paljon nähtävää. Paikallisasutusta, ei mikään turistirysä, ainakaan kauan sitten. Millainen on nyt, te Mallorcasta tykkäävät?
Vierailija kirjoitti:
Matkustan 3-5 matkaa vuodessa, yritän aina vähintään yhden uuden paikan per vuosi löytää, muuten saatan käydä uudestaan montakin kertaa hyviksi todetuissa paikoissa. Ja tosiaan joissain paikoissa voi käydä muutamankin kerran ja vasta on raapaistu pintaa. Ja jotkut paikat ovat vain niiiin hienoja että voisi käysä joka vuosi esimerkkinä vaikka Rooma.
Rooma, Parga, Kreeta, Praha, Krakova ja Kanarian saaret.