Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (1089)
Manner Espanja ..Salou niminen kaupunki.Mallorca..koko saari.-siellä kaikkia helppoa..
Itävallan Alpit, Munchen, Lontoo, Pariisi
Pattaya.
Kymmeniä ja kymmeniä reissuja takana, ja kymmeniä ja kymmeniä muitakin maita, mutta Pattayalla aina lepää parhaiten ja aina tietää mitä tiedossa.
T. DI, vientipuolella, eli matkoja tulee tehtyä .
Tammisaari
Alkoi Paul Oxleystä v. 1981. Tammisaaren kaupunki saa kyllä kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Tammisaari
Alkoi Paul Oxleystä v. 1981. Tammisaaren kaupunki saa kyllä kiittää.
Siis tuosta vuodesta alkaen haaveilin Tammisaaresta (ja tuohon aikaan myös Paulista). V. 1992 pääsin ekan kerran käymään.
Nuorena Rhodos, vanhempana Lontoo, Berliini.
Lontooseen palaan kerta toisen jälkeen, kun ei muukaan houkuttele. Japanissa kävisin useinkin, jos voisin teleportata itseni sinne, Lontoo on sopivan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen talvi marraskuusta huhtikuuhun on parasta aikaa, jolloin siellä on kesä. Kruger on hieno ja edullinen kohde safariksi. Voit ajaa puistossa omaan tahtiin. Sinne voi lentää myös suoraan puistoon Skukuzaan välilaskuilla ja saat lennot samalle lipulle Suomesta asti.
Joulun aika on ruuhkaista ja kallista, joka näkyy myös lentolippujen hinnoissa. Paikallisten loma päättyy n. 11.1, jonka jälkeen tilanne muuttuu.
Olen katsellut perinteisesti hyvän ja hintavankin Olympiamatkojen EteläAfrikan 10 pv safaria,sen hinta on vain n 2500 e,waterbergin alueella täysihoito,majoitus koko ajan samassa paikassa,3-4 safariajoa,lisämaksusta enemmän.Harvoin sitä edullisuutta miettii,mutta.....lennot kyllä Turkish airlinesillä
Olen viettänyt viimeiset 15 joulua Kapkaupungissa, ja ensi jouluksikin on lentoliput jo ostettu. Olen lähes poikkeuksetta lentänyt Turkish Airlinesilla, koska yhteys on hyvä, palvelu korkealuokkaista ja hinta kohdallaan. Tulevan talvena kuitenkin Emiratesilla, koska hinta oli selvästi Turkishia halvempi, ja matka-aika lähes sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen talvi marraskuusta huhtikuuhun on parasta aikaa, jolloin siellä on kesä. Kruger on hieno ja edullinen kohde safariksi. Voit ajaa puistossa omaan tahtiin. Sinne voi lentää myös suoraan puistoon Skukuzaan välilaskuilla ja saat lennot samalle lipulle Suomesta asti.
Joulun aika on ruuhkaista ja kallista, joka näkyy myös lentolippujen hinnoissa. Paikallisten loma päättyy n. 11.1, jonka jälkeen tilanne muuttuu.
Olen katsellut perinteisesti hyvän ja hintavankin Olympiamatkojen EteläAfrikan 10 pv safaria,sen hinta on vain n 2500 e,waterbergin alueella täysihoito,majoitus koko ajan samassa paikassa,3-4 safariajoa,lisämaksusta enemmän.Harvoin sitä edullisuutta miettii,mutta.....lennot kyllä Turkish airlinesillä
Olen viettänyt viimeiset 15 joulua Kapkaupungissa, ja ensi jouluksikin on lentoliput jo ostettu. Olen lähes poikkeuksetta lentänyt Turkish Airlinesilla, koska yhteys on hyvä, palvelu korkealuokkaista ja hinta kohdallaan. Tulevan talvena kuitenkin Emiratesilla, koska hinta oli selvästi Turkishia halvempi, ja matka-aika lähes sama.
Olympialla joskus matkanneena olen tuota Etelä-Afrikan matkaa miettinyt ja myös ihmetellyt hintaa.Ilmeisesti lisämaksullisia retkiä?ja toisaalta ehkä edulliset lennot.Tosi kiinnostava kyllä
Ei mitään omaperäistä, Lontoo ja Venetsia. Ensimmäisen kerran 50 vuotta sitten interraililla, kummassakin muutaman kerran sen jälkeen käynyt. Ja käyn vielä.
Nerja Espanjassa lähellä Malagaa.
Pohjois-Italia, Gardajärvi ja Dolomiitit <3
USA, Espanja, Kreikka, Bulgaria.
Jos ulkomaat niin muutama kaupunki:
Rooma, Berliini, Wien, Praha, Madrid, Milano ja Lontoo, viimeksi mainitussa eniten.
Madeiralle ja Alpeille